Mulla muuten o tällänen T-paita, valkonen jossa iso Tapparalogo. Em muista kyä koska oon ostanu, mutta o siitä useempi vuasi.
Minulla on oranssi vastaava, mutta mielelläni ostaisin uuden… ja tukisin seuraa.
Mielelläni ostaisin myös jotain tämän tapaisia t-paitoja ja huppareita, mutta ehkä vielä vähän pienemmällä Tapparan logolla tai tekstillä.
Foorumia voisi fanituotesuunnittelijat käyttää vaikka äänestykseen uusista tuotevaihtohdoista Tappara shopiin. ![]()
T-paita, jossa on edessä Rautakorven pää ja selkäpuolella teksti ”Nouse v*ttu seisomaan”.
Tai sitten teetätän itselleni ja kaveriporukalle ![]()
60 ottelua myös kaudella 2019-2020
Toisesta ketjusta lainattu. Naapurin kaverit hereillä, meille myös ja hinta vastaavaksi ja osuus junnuille/seuralle ja tayssiin oikeiden suojien hommaamiseen ammattilaisille.
Noi olis hyviä. Ei pelkkää sinistä ja oranssia. Nyt kun vihdoin saa t-paitoja logolla ja nimillä, niin siirryn myös haaveilemaan jostain tummasta. Esimerkkinä musta paita/lippis, jossa voisi Tapparan logo olla myös musta, ääriviivat vaikka ohuella kultaisella. Tai 1955 isolla rinnassa ja vastaava mustakulta logo edessä
Ja mielellään, jos sais yhden sellaisella kuosilla missä Bloodin hammassuoja-hymy ![]()
Ensiviikolla tulee Tapparan maskit myyntiin ![]()
Ja tämä siis Hovin kertomana jatkoajan jutussa:
− Haluamme, että ihmiset suojaavat kasvonsa ulkona liikkuessaan, jotta epidemia laantuu ja pisaratartunnat vähenevät. Osa kantaa virusta tietämättään ja esimerkiksi ihmisten kaupassakäynti on välttämätöntä, hän jatkaa.
Hovin mukaan urheiluseurat ovat ottaneet kasvosuojukset hyvin vastaan ja niitä saatetaan nähdä jatkossa useammankin seuran väreissä. Esimerkiksi toinen tamperelainen liigaseura Tappara on tuomassa omat JER53Yn tekemät suojuksensa myyntiin.
Tilaan samantien… Ja Blood hymy olisi kyllä hieno.
Harmi että Jasu maskia ei Tappara myy?
Saapui tuossa pari päivää sitten Logomanilta tuore musta Tappara-logolla varustettu kännykän “lompakkokotelo” postilaatikkoon. Simppeli ja toimiva tuote, joka voisi periaatteessa toimia pelipaitatyylisenäkin.
Etupuolelle logo, takapuolelle nimi ja numero.
Tai sitten vain noita kovakantisia kännykän takaosan peittäviä kuoria, joihin nimi+numero ja logo alas tai pelkästään iso logo sinisellä/oranssilla/valkoisella pohjalla.
Havainnollistamista hirveän Paint-räpellyksen muodossa. (Imgur-kuva, klikkaa)
Minulla on fiilis että olen tätä ennenkin ehdottanut, mutta yritän uudestaan, nyt kun uusi TJ ilmeisesti lukee palstaa.
https://www.amazon.ca/CCM-Edmonton-Gretzky-Vintage-XX-Large/dp/B07621C8ZF
Tapparalla riittäisi legendaarisia pelaajia joista tuollaisia paitoja voisi leipoa.
Ja siis naisten malleja näihin kaikkii paitoihin.
V-aukollisia varsinkin! Oon ihan varma että menis kaupaks!
Ehdottomasti varrellinen Tappara kirves.
En mitään ns bling blingiä vaan sellaisen vanhan aikaisen näköisen😊
Edit. Taottuna ja ns kulutettuna vois olla ihan saakelin kähee seinäkoriste
80- ja 90-luvun retropaidat olisivat mahtavia, olisi pakkohankinta samantien! Esimerkiksi kalpalla on tällaisia nettikaupassaan myynnissä.
Paikallinen seura ymmärtänyt mikä myy http://www.seuratuotteet.com/tuote-osasto/virkia/virkia-unisex/?fbclid=IwAR14Ch_hlqAiOL-3OeoVnl4hxdtyCAKgirLP4fLpGuvxDuKC4evQSE8AkUQ
Teettääköhän Tappara tälle kaudelle pinkkejä ja maastokuosisia lippiksiä
logolla ![]()
Mikä noista linkkisi tuotteista tekee poikkeuksellisen myyvän? Ainoa erikoisuus tuo jussipaita kuviointi. Muuten hyvinkin perus kauraa mitä löytyy kaikkien seurojen fanituote tekstiileistä. Myös Tapparan. P.s. itse ostin heti sen maastokuosi lippiksen kun tuli myyntiin. Sopii hyvin muiden erä
vaatteiden kanssa ![]()
Edit2. Onko sulla muuten tietoa kummatko myy enemmän noi Viikin fani tuotteet vai Tapparan?
Yksinkertaisuus.
Edit2: Turha lähteä mitään paskaa jaarittelemaan loppuun. Virkiä kuitenkin huomattavasti menestyneempi seura ![]()