Aito fanipaita 2016 -hanke

Jatkoa ketjulle Tapparan fanituotteet:

Aidosta/aidonnäköisestä fanipaidasta kirjoitusten mukaan olis tosissaan:
Desperado (lisätty 20.9 klo 13:49)
Eeyore
gatecrasher
Hampaaton_Kanukki
Jarzo (lisätty 22.9 klo 16.14)
Juhnutin (lisätty 19.9 klo 23.13)
JustABoy
Karva (lisätty 21.9 klo 12:10)
Lenonen (lisätty 21.9 klo 8:53, kaksi paitaa)
louskutin (lisätty 20.9 klo 13:06)
MasterKush (lisätty 20.9 klo 13:49)
Mr.Onetimer
sennas (lisätty 21.9 klo 10:04)
zata (lisätty 23.9 klo 23:50)

Ehdolliset:
AnSo (lisätty 21.9 klo 12:10, ehto: game worn tai ilman mainoksia)
juujuujep (lisätty 21.9 klo 16:40, ehto: kiinnostaa ilman mainoksia)
MVP (lisätty 21.9 klo 16:40, ehto: kiinnostaa ilman mainoksia)
Nettomaksaja (lisätty 20.9 klo 13:49, ehto: ilman mainoksia)
Vastaiskuvahinko (lisätty 21.9 klo 16:40, ehto: kiinnostaa ilman mainoksia)

KPH (lisätty 21.9 klo 16:40, ehto: kiinnostaa, maks 150€)
Paragon (lisätty 21.9 klo 10:04, ehto: hintaraja 200eur)
Jasu76 (lisätty 21.9 klo 12:10, ehto: hintaraja about 3*80=240 eur)

Devilady (lisätty 21.9 klo 12:10, ehto: kiinnostaa, hintavarauksella)
Lallu (lisätty 21.9 klo 12:10, ehto: kiinnostaa, hintaraja 100 eur)
Ranari (lisätty 21.9 klo 12:10, ehto: kiinnostaa, hintavarauksella)
Treppu (lisätty 21.9 klo 12:10, ehto: kiinnostaa, hintavarauksella)

Tässä viesti toimistolle:


Moi,

Tappara.co foorumilla taitamme välillä kirjoitetulla sanan säilällä kannattamamme seuran fanituotteista.

Irrotan keskusteluketjusta kommentin pohjustamaan tätä kysely seuraavksi:

Itse kantaisin heti Tappara Shoppiin xxx euroa, jos saisin sillä rahalla “game worn” pelipaidan tai vaihtoehtoisesti aitoa vastaavan pelipaidan ilman mainoksia. Tässä kohtaa Tappara myy valitettavasti ei oota.

Samainen viesti aktivoi minut kirjaamaan palstalaiset jotka ovat ilmoittaneet olevansa asiassa mukana. Nyt on 11 nimimerkkiä listattuna, itse en ole mukana listalla.

Kysymys onkin, onko mahdollista hankkia teidän kauttanne ryhmälle Tapparan fanipaidaksi joko pelipaita tai vastaavan laatuinen ja käsittääkseni ilman mainoksia? Ja entä mainosten kanssa?


2 tykkäystä

Edelline viesti tiedoksi jäsenille:
@Desperado @Eeyore @gatecrasher @Hampaaton_Kanukki @Juhnutin @JustABoy

sekä
Tiedoksi jäsenille:
@Lenonen @louskutin @MasterKush @Mr.Onetimer @Nettomaksaja @rizka

Kun vaan kymmenen viestiä per viesti.

Saatan käydä toimistolla tänään, varmaksi en sano.
Riippumatta vasteesta Lehdolta niin huomauttaisin että jokainen listalla olija on vastuussa omasta “paidastaan” ja se kustannusluokka on sata tai satoja euroja eli huomattava per paita.

Minä itse, jäsen 4_TRA, en ota tästä mitään taloudellista vastuuta itselleni.

Lisää minutkin listaan.

Mukana jos tuote 100-200 haarukassa tai tietysti alle.

Mahtavaa, että täällon tällänen hanke. Itellä on retrofanipaita, kun ei kiinnosta olla kävelevä mainoskyltti. Tänkin kauden paita on niin hieno, että siitä kun sais mainokset pois niin lähtis heti tilaukseen.

Kyllähän itsekkin voisin ilmoittautua tilaukseen mukaan, jos paita on joko game worn tai mielummin ilman mainoksia.
Laadusta voi maksaa.

Mukana ollaan.

Kutkuttais… mutta mulla riippuu vähän hinnasta… eli vain varauksella mukana…

Samoilla linjoilla Devin kanssa.

Kiinnostais, mutta fyffet ei riitä lupaamaan ihan mitä vaan… jos max. satasen olis, niin onnistuis.

Edit. Ja siis ilman mainoksia

Kiinnostaa, mutta hinta määrittää päätöksen nyt.

Iso kiitos vaivannäöstä jo näin etukäteen jäsen @4_TRA ! Hienoa että viitsit puuhata hyvän asian eteen muiden puolesta. Kaltaisiasi vanhanliiton seppiä nykyisin harvoin tapaa. Toivotaan että toimisto on hommassa mukana.:clap::+1:

Kiinnostaa erittäin paljon. Tupla on vielä hyvinkin ok tuohon “normisetin” hintaan, triplakin kohdallaan ja näillä myös olen mukana.

Täältä lähtisi 2kpl paitaa tilaukseen heti kunhan numero, nimi ja logot ovat brodeerattuja ja paita muutenkin aidon näköinen. On se nyt ihme jos ei tappara suo tätä faneilleen. Muilla joukkueilla löytyy kyllä aidon näköiset fanipaidat.

Kiinnostaa ehdottomasti tuo aito pelipaita ilman mainoksia!

@Lallu, @Devilady ja muut hintaa pohtineet: Lukolla tuollainen aitoa pelipaitaa vastaava (brodeeraukset ja kaikki kuten peleissä käytettävissä) on myynnissä hintaan 180 euroa. Varmaan tuohon 200-250 euron hujakoille paidan hinta asettuu.

Itse olen valmis tilaamaan 2 kappaletta (jos saa sekä sinisen että valkoisen version). Muussa tapauksessa vain yksi kappale.

Paita olisi mukava saada ilman mainoksia ja vapaavalinnaisella numerolla sekä nimellä.

Kiinnostaa Maks 150€