Kun käyt katsomassa Tapparan (tai jonkun muun joukkueen) pelejä puetko päällesi fanipaitaa? Jos puet:
-Tappara vaiko jonkun muun joukkueen paita
-numero ja nimi selässä
-nimmareita
-edelliset paidat
-paidan tarina?
Olisi mielenkiintoista kuulla palstalaisten tarinoita omista fanipaidoistaan.
Itselleni ensimmäinen fanipaita oli villasta valmistettu käsintehty paita. Selässä numero 3. Paitaa oli käyttänyt ennen mua jo AINAKIN isoveljeni ja isäni.
Seuraava paita (joskus 2008-2009) olikin jo oikein kunnon fanipaita. Kun numeroa kysyttiin emmin ottaisinko Marjamäen, Ojasen vai Peltolan numerolla ja nimellä. Muutaman tunnin miettimisen jälkeen päädyin kolmoseen ja Marjamäkeen. Sain paitaan myös Marjan nimmarin!
Nykyinen paita hankittiin 2013 keväällä. Nyt en miettinyt numeroa ja nimiä 2s pidempään. 3 ja Marjamäki.
Itselläni tulee aina olemaan selässä numero 3 ja nimi Marjamäki vaikka suurin idolini onkin Ojasen Janne. Omalta pelipaikaltani Marja on kuitenkin se suurin.
Itse en ole keräillyt fanipaitaan mitään nimmareita. Olen myöhäisherännäinen Tapparan kannattaja ja oman paidan ostaminen tuli ajankohtaiseksi vasta 2012-2013. Ostin paidan keväällä lähellä playoffeja. Tuolloin en käyttänyt miettimiseen 2s pidempään, kun kysyttiin, mikä paita ja mikä numero. Silloin vastaus oli Metsola, 77. Tuota pidän varmaan hautaan asti ! Hieno mv tuo Juha
Eka paita on joskus 2000-luvun alusta Jussi Markkasen paita… olin 7v ja oli pakko saada ykkösmolarin paita Toinen paita on Ojasen Jannen nimellä sen halusin kun vanha oli jo pieni… Nyt on Jukka Peltolan paita jonka voitin itelleni ja paitaan kävin hakemassa Peltolan nimmarin
Ensimmäinen oli 96-97 noronen. 2013 kun oltiin finaaleita katsomassa oli fanishopisss norosen paita niin olihan se ostettava.
Edit: sen verran meni muistikuvat persiilleen, et oli muuten markkasen 95-96 paita. Seuraavalla kaudella paita pysyi melkein samana ja norosella sama numero niin meni nimi selässä vaihtoon.
Grönvall Tappara, Barkov jr Tappara (nimmarilla), McDavid Oilers, Laine Winnipeq, Gretzky Kings, Sakic Nordiques (nimmarilla) ja Yzerman Detroit (nimmarilla) on tämänhetkinen kokoelma.