Fanipaidat

Kysymys: onko mielestänne jonkin kannattajaetiketin vastaista tulla esim. Tapparan peliin Tapparaan mitenkään liittymätön NHL-joukkueen & -pelaajan pelipaita päällä?

Etiketistä en tiedä, mutta esitän vastakysymyksen:Miksi ei?
Tuskin häiritsee ketään. Saattaa ihan aidosti jopa kiinnostaa jääkiekkoa seuraavia ihmisiä?

2 tykkäystä

Ei mun mielestäni millään tapaa! Lätkää tää vaan on.

Esim. Tapparan Suomi 100 v. -juhlaottelussa oli katsomossa HIFK-, KalPa- ja Kärpät-paitoihin pukeutuneita katsojia. En mä kokenut sitä millään tapaa pyhäinhäväistykseksi – päinvastoin. Peli oli Tepsiä vastaan. Mun puolestani joukkueen kuin joukkueen paitaan pukeutuneet katsojat ovat tervetulleita mun Hakametsääni.

4 tykkäystä

Ei mun mielestä. Jos joku vaikka kannattaa Tepsiä, mutta haluaa käydä myös Tapparan peleissä niin ei mua ainakaan häiritse jos siellä Tepsin paita päällä joku olisi. Mukavaahan se on jos muidenkin joukkueiden kannattajia käy peleissä vaikka oma jengi ei paikalla olekkaan ja samalla myös näyttää sen mitä joukkuetta kannattaa.

Ehkä kuitenkin jätetään ne Naapurin paidat kotiin muissa kuin paikallispeleissä.:blush:
Itse vetäisin rajan tuohon kohtaan.

2 tykkäystä

Avataan nyt omaa ajattelua sen verran, että Blake Wheelerin (#26) pelipaita himottaa. Pariin kertaan ollut jo ostoskorissa. Niin paljon ko. herraa arvostan. Melkein kuin Peltola. Mutta ihan ei pysty 200+ euroa pistämään vaatekaappiin nollakäytölle…

1 tykkäys

Vie ostos loppuun asti,paita päälle ja halliin.

3 tykkäystä

Mulla on kans fanipaita jossa on noissa numeroissa paljon nimmareita, ja samanlailla ne mun paidassaki leviää… Harmittaa. En käytä paitaa enää kun vieraspelireissuilla ihan vaa siksi että mm. Laineen nimmari pysyisi.

Jos on jotai hyviä vinkkejä mite noi sais pysymään ni saa kertoo :slight_smile:

Eiköhän se paras keino ole ottaa nimmarit vaikka lippikseen ja pitää paita “puhtaana”.

No joo, totta, ja ohan niitä mulla niitä siinä semmoisessa nimmarivihossakin kyllä, ei siinä. :slight_smile:

1 tykkäys

Tappara-seinä.

18 tykkäystä

Osta kaksi paitaa.
Toinen aktiiviseen käyttöön ja toiseen ne nimmarit.

1 tykkäys

Itselläni löytyy kaksi pelipaitaa joista se tärkein on omalla nimellä ja paidassa on noin 20 nimmaria.

Fanipaita on kaudelta 03-04

Norosen,Meluzinin,Mäntylän ja Peltolan päidat löytyy :slight_smile:

2 tykkäystä

Ensimmäinen paita oli kauan ruinaamani, muistaakseni 12v. syntymäpäivälahjaksi saatu pelipaita. Mielestäni selkeästi ilmaisin, että Janne Ojasen nimellä piti olla… ei ollut :grimacing:
No, onni onnettomuudessa se oli Jutilan paita, sitten tuli 95 nevöföget! ja Jutipumppu ym. Nykyään vielä rillataan ja mennään eteenpäin ylpeästi paidan kanssa :smile: Norosen ja Karhusen nimmarit siihen vahingossa tuli, vaikka ei pitänyt, mutta elämä on. Jutin nimmari vaan uupuu… :worried:
Viime vuonna sitten ostin 60-vuotisen taipaleen juhlapaidan, jossa muistaakseni kahta vaille koko mestaruusjoukkueen nimmarit ja se on nyt ollut päällä peleissä. Tottakai sekin #7 Jutila :smile:

7 tykkäystä

Numero 14 Krykov vuodelta 97, on ainut Tapparan paita mitä minulla on.

2 tykkäystä

Itsellä on hallilla päällä Winnipegin Laineen paita. Tuntuu herättävän huomiota, kun käytävällä kuulee aina junnujen puhuvan kun on ohi mennyt “näittekö tolla oli Winnipegin / Jetsin pelipaita!”. Eli rohkeasti hallille vaan eri joukkueiden pelipaita päällä ja erityisesti iso peukku, jos selästä löytyy vielä Tappara-kontakti :wink:

4 tykkäystä

Haha :smiley: Tällainen vähän isompikin pikkupoika on useaan otteeseen ihaillut paitaasi. :smile:

2 tykkäystä

Uusin tulokas. Fanipaita vaan, mutta oli kyllä vuosien vääntö että sai tuon kaverilta ostettua.

22 tykkäystä

Ei ole ainakaan muualla maailmassa, tuskin Suomessakaan.