Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

Vaihtoehto olisi myös että huiveja jaettaisiin/myytäisiin juuri esim. Tappara fan clubin tai sinioranssien jäsenille (jos he itse niitä haluavat)

Meikällä on oma tehty “Harvia” Keisarin omilla suunnitelmilla hyvin toimi eikä hintakaan ollu kovin kova… Mut olihan siinä myös mukana talakoopalveluita molempiin suuntiin🤔Mut tuotteet maksoin ite👌

1 tykkäys

Haluaisin Helvetinkone T-paidan, kiitos.

34 tykkäystä

2022 mestaruusvaatteet vapuksi!

https://www.lids.com/nhl-pittsburgh-penguins/sidney-crosby-pittsburgh-penguins-for-bare-feet-mvp-crew-socks/o-1362+t-25480787+p-37686662491+z-9-3209839963?_ref=p-DLP:m-GRID:i-r3c2:po-11

Kyseiset sukat olisivat aivan berkuleen komeet. Tottakai Oikeilla väreillä ja mestaruus teemalla. Crosbyn tilalla voisi olla Sota Ottoa, Heljankoa, Vellua tai Jugia kannattelemassa kannua.

Itse kaipailisin jollain tapaa näitä mestaruusviirejä. Joko samaan tapaan kuin oli niitä auto viirejä muutama vuosi sitten tai jonkinlaisena tarra sarjana. Vaarana noissa auton viireissä on tietty se että ei näe ulos kun niitä rupeaa olemaan niin paljon jo. :see_no_evil: Nuo tehty Paintilla ja jokaiselle mestaruudelle löytyy omansa. :ok_hand:

@Opelix @Aapez

11 tykkäystä

Sattuuko sulla olemaan valmiina tiedostona kaikki Tapparan mestaruusviirit? Tulostaisin ne Oysiin työhuoneen seinälle. Nye siellä on ainoastaan 2016 ja 2017 viirit.

1 tykkäys

On mulla. Wordissa valmiina sillai että yks viiri yhelle A4:lle. :ok_hand:

Edit. Tolla Mestaruussarja ketjussa näkyy myös mun yksi tekemä kuva jossa nuo viirit. :ok_hand:

Edit2. Ei pystykää doc. tiedostona täällä lähettää tai jakaa, nii täytyy säätää ja laittaa kohta sulle vaikka yv:llä. :ok_hand:

Edit3. Tuossa jos joku haluaa käyttää :smile:
Tappara mestaruusviirit.pdf (3,0 Mt)

21 tykkäystä

Eikös nuo TBK ajan mestaruudet ollut ennen Tapparan logolla, mutta TBK vaati niihin oman logonsa?

2 tykkäystä

Sellainen auton takalasin mittainen tarra jossa olisi kaikki mestaruusviirit. :grin:

2 tykkäystä

Ei taida olla niin leveätä takalasia mihin sopisi.

4 tykkäystä

18 tykkäystä

Tuo TBK-logo on muuten vääränlainen, ilmeisesti Wikipediasta napattu. Se ei ole täysipallo vaan alaosasta on silpaistu palanen pois.

3 tykkäystä

Niin muuten on. :scream: En edes tajunnut tuollaista yksityiskohtaa logosta :scream: Käsi ylös virheen merkiksi täällä. :raised_hand_with_fingers_splayed: :smile:

Itse kaipaisin edelleen sellaista game issued pelipaitaa esim Max 200e hintalapulla. Game worn paidat ovat hemmetin kalliita ja fanipaitaa en halua ja replica paitakin on vähän niin ja näin koska samalla hinnalla voisi saada mainoksia myöten samanlaisen paidan kuin pelaajilla.

9 tykkäystä

Suomen Mestarit :tappara: 2022 Speedot.
Olis komee talsia Pynsällä kesäkuumalla.

5 tykkäystä

Itse kaipaisin jotain Jukka Peltola- aiheista fanitavaraa. T-paitaa, julistetta, ym.
Jotain hienoa missä olisi, vaikka Jukin saavutukset Tapparassa ym.

Edit. Kuuselan 1000. pelistä tuli hieno taulu, niin vähän samantyyppistä voisi Peltolalta tuoda.

2 tykkäystä

Mietin huoneen tapetointia. Olisikohan jossan Tappara-boordia saatavana?

Mulla on edelleen todella simppeli toive fanituotteelle. Sininen kahvimuki.

Yksi vuodelta miekka ja kivi on edelleen käytössä, mutta valkoista en osta, kun sama muki on pesemättä käytössä pitkään ja valkoinen menee aika rujon näköiseksi…

5 tykkäystä

Tapparacrocsit ois kyllä makiat. Itse kuljen kyseisissä kumikengissä ihan ympäri vuoden esim. pikaisilla kauppareissuilla.

1 tykkäys