Tää olis kova! Iso logo näkyy autonvaloissa… Tiedä vaikka joutuis aloittaan lenkkeilyn…
Ei nyt niinkään tämän ketjun asiaa…
Mutta ihmettelin ettei Tappara ole tehnyt joulukalenteria? Joukkueessa olisi aika lailla sopiva määrä pelaajia (+ esim. Tapola) kurkkaamaan luukusta ja kertomaan vaikka joku fakta tai vitsi tms. Ja voihan siellä olla vaikka joulukuun pelikin ja niistä jotain tarinaa. Toki nuo nyt CHL:n vuoksi muuttuvat
Mysteeriboxi- huutokaupalla, niin että kun hinta nousee niin boxin arvo nousee.
Voisikohan tollanen toimia
Billebeino X Tappara -mallisto olisi komea.
Flyersin kanssa vastaava tehty. PHILADELPHIA FLYERS X BILLEBEINO - Billebeino EU
Mä haaveilen ulkojää henkisestä käsityönä tehdystä villapaidasta, sinioranssi ja logo etupuolella 99e/kpl. Tällä vois työllistää eläkeläiskerhotkin virkkaamaan, tuotto puoliksi ja mediahuomiokin taattu
Eikö nuo käsintehdyt villapaidat tapaa maksaa useamman satasen?
Haaveilla saa. Mutta pelkät langat tuollaiseen paitaan maksaa toista sataa. Siihen päälle aika monta työ tuntia. Niin myynti hinta kaupallisesti vähintään 300- 400€.
Ite haaveilein tommoisista jouluaiheisista villapaidoista, joita oon nähnyt muutamalla Eurooppalaisella seuralla olevan myynnissä. Pari esimerkkiä Saksassa pelaavalla Kölner Haiella on hieno ja sitten Ruotsalaisella HV71:llä.
Vanha viesti, mutta mielenkiinnosta kysyn millä tavalla huonoja? Itse olen noita pitänyt vuosia ilman ongelmia.
Itsellä ollut pari noita ja kuluneet/repeytyneet yllättävän helposti verrattuna normi merkkipaitoihin
Okei, mulla taas on päinvastaiset kokemukset, eli en ole saanut yhdestäkään edes saumaa purkautumaan, mutta toisaalta mun käytössä paidat saa aika hellää kohtelua.
Pari uutta mustaa piti tilata kesällä kun vanhoista hiki kulahdutti kaulukset enkä viitsi uhrata pyykkikonetta värjäämiseen.
Ikäväkseni uusien paitojen malli oli entisen täydellisen sijaan tuubimaisempi eikä istu tällaiselle toimistomahalle läheskään yhtä hyvin.
Haaveilen laadukkaasta kolmivärisestä (sininen, oranssi, valkoinen) baseball-takista joka olisi lämmin talvella. Lisäksi siinä kuuluisi olla muitakin kangasmerkkejä kuin logo rinnassa. Esim seuran perustamis vuosi yhdessä hihassa ja toisessa vaikkapa TBK batchi tai mestaruusvuodet. Selässä isolla Tappara. Hinta 300-600€ riippuen nahan laadun ja käytön määrästä.
Muistitikku ja kravatti olisi ehkä uusina tuotteina mukava saada valikoimaan.
Oiskohan tätä päivää? Tuntuis jotenki jopa lievän naureskelun aiheelta, jos 2023 laitettais muistitikku myyntiin. Tiedän, että niitäkin joku vielä käyttää, mutta menee vähä samaan kategoriaan ku cd-levyt tai mp3-soittimet. Varavirtalähde vois olla ihan asiallinen tuote.
Varavirtalähde olisi kyllä hyvä. Se vain pitää olla riittävän iso kapasiteetiltaan. Itsellä tällä hetkellä menossa mukana 2 kpl 20 000 mAh varavisrtalähdettä. Tuollaisia voisi ostaa vielä 1-2 lisää, jos on saatavilla hyvällä logolla.
Hyvällä kapasiteetilla, tarpeeksi monella liitännällä (USB-A, USB-C, langaton lataus?) ja kunnon latausnopeudella varustettu pitäisi olla. Ja ne ei ole ihan halpoja pelejä
löytyykö tätä netistä? Kiinnostelee.
Muistitikkuja on ollut joskus viisi-kuusi vuotta sitten. Porkkananvärisiä totta kai. Hinta oli minusta 5e, kapasiteettia en muista.
Mutta joo, nykyään kaikki ovat pilvessä ja pikaviestimissä liikkuvat isommatkin tiedostot. Tarvetta tikuille on tosi vähän. Minulle kelpaisi esim. autoon. Mutta minähän kuuntelen vielä Tappara on terästä -kappalettakin vinyyliltä.
Itse ostan edelleen cd-levyjä ja poika ostaa vinyylejä. Marginaalissa olen kyllä, mutta varsinkin kotimaisen musiikin tekijälle ajattelen maksavani edes jonkinlaisen siivun cd:n ostamalla, kun taas esim. Spotify tilittää varsin kehnoja korvauksia ja kohdentaa maksut epäoikeudenmukaisesti.
Ala kun on jokseenkin tuttu ja tärkeä itselle…
Vinyylisoitinta en oo tainnu koskaan autossa nähdäkään
Onhan sellanen soitin autossa näppärämpi mihin saa USB tikun kiinni, mutta on se tikku silti vähän ”eilistä päivää”
Minä ainakin käytän, enkä tiedä edes vaihtoehtoja sille, juuri ostin uuden sellaisen mihin mahtuu loppuelämän valokuvat.
Műnchenin CHL-pelin jälkeen vietin muutaman päivän Stuttgartissa ja siellä Mercedes-museon isossa museokaupassa vieraillessani oli muistitikkuja myös ja harkitsin jopa ostavani, ainoana siellä olevista tuotteista.