Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

Tappara X Harvia -mallisto. Kyllä mä asianmukaisen puukiukaan ostaisin, sitten pitäis vielä rakentaa sauna siihen ympärille. Mutta hyvä se on aikuisella miehellä kiuas olla.

10 tykkäystä

“Mouhojen kaupunki” -paita tummansinisenä tai mustana.

15 tykkäystä

Tämä. Ihmettelin itse, että miksi on vaan valkoisena. Muuten aivan loistava printti.

6 tykkäystä

Olis loistava työpaita muuten,mutta valkoinen ei ole työpaidassa kauan valkoinen, paitsi steriilissä toimistoympäristössä…hukattu mahdollisuus..

Edit: Jos, kuten edellä mainittu, olisi mustana tai tummansinisenä, ostaisin.

Meidän Tampere -mallisto olisi myös tutkimisen arvoinen asia.

3 tykkäystä

Grönborg bobblehead jolla on kaksi kultamitallia kaulassa. Viimeinen kunnianosoitus legendalle seuran toimesta.

22 tykkäystä

Minipelipaita jokaiselta mestaruusvuodelta logolla. Äijäluolassa katossa rivissä olis komee! Vois olla myös miniviirinäkin… vuosiluku ja logo.

1 tykkäys

Joku mestaruus-t-paitamalli 5xl koossa, mielellään Tapparan sininen.

5 tykkäystä

Jep, miesten kokoa saisi olla…

5 tykkäystä

Tummansinisen T-paidan ja hupparin, missä kanadamalja sekä mestaruuksien määrän verran tähtiä sen ympärillä. T-paidassa kuva edessä, hupparissa takana. Vuosilukuja ja logoa ei tarvita mielestäni tähän. Näkyköön se vaikka lippiksestä tai kassista.

1 tykkäys

Mestaruustarra-2026 töissä pukkarin oveen. Joko myynnissä ?

4 tykkäystä

Oli muuten hauska, kun mulla oli vm. 2003 tarra liimattuna aikanaan pukukopin oveen. Menin sinne paikkaan töihin 2004. Välillä olin vuosia pois, ja kun palasin, oli Helsingissä helppoa ottaa sama kaappi uudelleen käyttöön, ei ollut kelvannut muille…

4 tykkäystä

Mulla Espoossa ollut kaapit ensi vuonna 25v käytössä. Alkaa tarratila loppua mut ovat saaneet olla rauhassa. Mitä nyt jokusena vuonna ollu kaapin edessä hopeatoffeeta…:joy:

4 tykkäystä

Olen myös odotellut -26 mestaruustarraa -22,-23,-24 tarrojen jatkoksi kiimaliiterin takalasiin. Tila on vähissä, mutta vielä sopii.:laughing:

2 tykkäystä

Sangollisen konvehteja.

Nyt on takalasitarra. Ja on muuten hieno.

6 tykkäystä

Takalasitarran esittelyteksti on myös maininnan arvoin:

Tarra on suunniteltu auton takalasiin, mutta voit liimata sen toki ihan mihin haluat (mihin sinulla on lupa).

:grin:

21 tykkäystä

Jumalan hylkäämänä matkamiehenä oon pistänyt matkalaukkuihini tunnistetarraksi näitä takalasitarroja.

Jouduin Helmikuun alussa ostamaan uuden kalliin Tumin laukun Singaporessa stop-overin yhteydessä, kun vanha Samsonite levisi ja se Tumi on tarroittamatta vielä, sekä yhden laukun voisi päivittää 2022 mestaruustarra on riekaleina.

1 tykkäys

Ja voin sanoa että kannattaa, välillä laukku saattaa eksyä ekana hihnalle kun jos logo osuu silmille. :wink:

4 tykkäystä

Sellainen paita tai vaikka lippis missä lukisi:
Tappara - Dynasty of Finnish hockey

3 tykkäystä