Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Huudettiin samaa paitaa näköjään pitkään :grin:.
Enemmän mua jäi kaivelemaan kuitenkin
Niken oranssi, mistä huusin voittajan kanssa saman summan mutta hävisin koska hänellä oli korotusautomaatti päällä.

1 tykkäys

Yhden sentään sain itsekkin napattua.

14 tykkäystä

Sää oot huutanu liian hiljaa kun oot jäänyt kakkoseksi.:laughing::laughing::laughing:

2 tykkäystä

Ilmeisesti :joy:.
Ihmettelin tota niken paitaa kyllä hetken huutoni jälkeen, kun ei tullut kauppaan minkäänlaista “jatkoaikaa” mutta ollaan tyytyväisiä tähän :+1:.

1 tykkäys

Onko tietoa onko pelattu finaaleja vai lätkästy vaan pelkkä patch?

Ping @Taukki

Voit nukkua yösi hyvin. Mulla oli homma hallussa.

Krisse

Paidan mukana tuli video paidan luovutuksesta.
Videolla Krisse kertoilee kuulumisia ja Lehdon Mika johtaa puhetta.:star_struck:

Ping @Oijennus
Nyt minäkin voin liittyä virallisesti Krissen fanipoikiin.:laughing:

E: Viittasin ekassa lauseessa alla olevaan viestiin, jossa oli selvästi huolestuneisuutta havaittavissa.

E2: Huomio tuosta Krissen paidasta. Hihansuut ovat erilaiset kuin esim. viimekauden paidoissa tai oransseissa paidoissa.

13 tykkäystä

Paljonkos on kulunu yhteensä paitoihin palttiarallaa?

2 tykkäystä

En ole laskenut enkä taida laskeakaan.:grin:

11 tykkäystä

Kiitokset @Samppa

Lucen Tappara game worn.

13 tykkäystä

On se hirveetä, kun keräilyharvinaisuus pilataan tussilla. En ymmärrä mitä lisäarvoa nuo nimmarituherrukset tuo, mutta paitaa ne ainakin rumentaa.

Ymmärrän kantasi.
Tässä kyseisessä paidassa on tuon aikaisen joukkueen pelaajien nimmareita aika liuta.
Ne kuuluvat tähän kyseiseen paitaan ja en ala pesemään niitä pois.
Oikeat keräilijät karsastavat näitä nimmaroituja paitoja, mutta minä olenkin onneksi puuhastelija.:laughing::laughing:

5 tykkäystä

Tällainen kaunokainen tuli hommattua tänään! :muscle: :heart_eyes: :blue_heart: :orange_heart:

Kiitos kaupoista @Samppa!

12 tykkäystä

Löytyy Curtis Foster 2012 ECHL Tappara paita ja Jussi Olkinuora JYP 2016 Suomen itsenäisyysjuhlapelipaita

1 tykkäys

Hah. Tuo kaunokainenhan suorastaan huutaa kaveria rinnalleen.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Mulla ois joutilaana Greenin paita Edmonton Oilersista.:grin:

2 tykkäystä

Oletko mahdollisesti istunut Hakametsässä tämä paita päällä?:thinking::thinking:

Oilersin värimaailma on jees mutta logo väärä. :roll_eyes:

1 tykkäys

1 tykkäys

Mahdollisesti :man_shrugging:t3:

1 tykkäys

Ihan sillä kysyin kun olen joskus pistänyt tuollaisen paidan merkille Hakametsässä.
Tuollaisia paitoja ei taida ihan haitaksi asti olla liikkeellä?

1 tykkäys

Löytyy Zoltan Hetenyi kotipaita ja Patrik Puistolan viime kauden oranssi

3 tykkäystä