Minkälaisia game worn tai game issued paitoja omistatte?

Sää oot huutanu liian hiljaa kun oot jäänyt kakkoseksi.:laughing::laughing::laughing:

Ilmeisesti :joy:.
Ihmettelin tota niken paitaa kyllä hetken huutoni jälkeen, kun ei tullut kauppaan minkäänlaista “jatkoaikaa” mutta ollaan tyytyväisiä tähän :+1:.

(Matti) #172

Onko tietoa onko pelattu finaaleja vai lätkästy vaan pelkkä patch?

Ping @Taukki

Voit nukkua yösi hyvin. Mulla oli homma hallussa.

Krisse

Paidan mukana tuli video paidan luovutuksesta.
Videolla Krisse kertoilee kuulumisia ja Lehdon Mika johtaa puhetta.:star_struck:

Ping @Oijennus
Nyt minäkin voin liittyä virallisesti Krissen fanipoikiin.:laughing:

E: Viittasin ekassa lauseessa alla olevaan viestiin, jossa oli selvästi huolestuneisuutta havaittavissa.

E2: Huomio tuosta Krissen paidasta. Hihansuut ovat erilaiset kuin esim. viimekauden paidoissa tai oransseissa paidoissa.

(Mörököl on ice) #174

Paljonkos on kulunu yhteensä paitoihin palttiarallaa?

En ole laskenut enkä taida laskeakaan.:grin:

Kiitokset @Samppa

Lucen Tappara game worn.

On se hirveetä, kun keräilyharvinaisuus pilataan tussilla. En ymmärrä mitä lisäarvoa nuo nimmarituherrukset tuo, mutta paitaa ne ainakin rumentaa.

Ymmärrän kantasi.
Tässä kyseisessä paidassa on tuon aikaisen joukkueen pelaajien nimmareita aika liuta.
Ne kuuluvat tähän kyseiseen paitaan ja en ala pesemään niitä pois.
Oikeat keräilijät karsastavat näitä nimmaroituja paitoja, mutta minä olenkin onneksi puuhastelija.:laughing::laughing:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #179

Tällainen kaunokainen tuli hommattua tänään! :muscle: :heart_eyes: :blue_heart: :orange_heart:

Kiitos kaupoista @Samppa!

(soosi) #180

Löytyy Curtis Foster 2012 ECHL Tappara paita ja Jussi Olkinuora JYP 2016 Suomen itsenäisyysjuhlapelipaita

Hah. Tuo kaunokainenhan suorastaan huutaa kaveria rinnalleen.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Mulla ois joutilaana Greenin paita Edmonton Oilersista.:grin:

Oletko mahdollisesti istunut Hakametsässä tämä paita päällä?:thinking::thinking:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #183

Oilersin värimaailma on jees mutta logo väärä. :roll_eyes: