Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Pitkät pyhät ja oli ns. joutoaikaa.
Haeskelin photo matchia tälle paidalle.

Sama langan pätkä joka kuvassa. :laughing: :laughing: :laughing:

Hiukan joutui zoomailemaan noita Jukka Raution kuvia mutta siellä se langan pätkä näkyy.

15 tykkäystä

Huomasin että @DrKossu lla on oikein oma nettisivunsa GW-paidoille, joten siellä voi käydä katsomassa paitoja, jos haluaa. Tässä linkki:

6 tykkäystä

No perskeles. :laughing:
Jos olet noin varma asiasta niin sittenhän mun hankinta osui nappiin?

Mikael Seppälä 2019-20 EHT game worn.

IMG_7925

@Donizimo pelotteli jossain vaiheessa Ilveksiin siirtymisellä ja jäi kuva tuuttaamatta tänne.

16 tykkäystä

Tämä on hieno juttu tämä. :+1: Itse kun en ole varsinaisesti hc-paitakeräilijä, jotain profiili- ja franchisepelaajien paitoja on joskus tullut hommattua, kuten Kuusela, Mäntylä, Peltola, Kemiläinen, MOjanen, Ville Hämäläinen… :grinning:. Tuo Jarkon paita kiehtoi enemmän historia mielessä, olisi tod.näk. mennyt vitriiniin ja seinälle. Ei jäänyt harmittamaan ettei aikoinaan tullut hommattua.

2 tykkäystä

Jos kirjoitin epäselvästi, niin nyt sitten heti tarkennus.
Tämä paita ei siis ole minulla!

E:

E: Voit olla täysin varma että on saanut arvoisensa sijoituspaikan.

Tarina kertoo että tämä sama paita on joskus ollut Huutonetissä, mutta ei kelvannut silloin kenellekään.

3 tykkäystä

Jep, ymmärsin kyllä viestin pointin. Hienoa että löytänyt tiensä arvoiseensa kotiin.

Muistankin, että kyseinen herrasmies oli kovasti ilahtunut, kun otin yhteyttä ja paidasta päästiin nopeasti “kauppoihin”. Hinta oli mielestäni ihan asiallinen. Kertoi, että oli sitä ja paria muuta helmeä yrittänyt julkisesti kaupata tuloksetta.

2 tykkäystä

Tuukka Mäntylä Pahalampi GI kaudelta 2016, sekä Jori Lehterä Pahalampi GI Mestaruuskaudelta 2017.

5 tykkäystä

Lajusen Tappara GW Mestaruuskaudelta 2016-2017 :heart_eyes:

22 tykkäystä

Mulla on muuten vieläkin yksi Lajusen Janin paita joutilaana.
Valkoinen paita 2011 Bratislavasta. Kuva vissiin löytyy tästä ketjusta?

2 tykkäystä

Tilanteet muuttuvat ja tuotteet liikkuvat. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Tämä on taas omalla paikallaan pienen harharetken jälkeen.
Kiitos!

3 tykkäystä

Maailma on muuttuva, pystyi luopumaan tästä kun tuli vielä astetta mieleisempi koti paita samalta kaudelta tilalle :smile:

1 tykkäys

Ping @Mustis

Ei ole Jukin juhlapelistä mutta nimi ja numero täsmäävät.

IMG_8338

Ei tarvinnut ostaa jobbarilta, kiitos Tappara! :tappara: :tappara:

19 tykkäystä

Tänään saapui ja juuri vartti sitten availin paketin. Kapteeni Peltolan 600. peli, kolmas erä.

26 tykkäystä

Tämähän oli mukavaa että tämäkin tieto paidalle löytyi. :+1:t2:

E: Tuo sitä paljon puhuttua lisäarvoa paidalle.

7 tykkäystä

On niin komee paita, että kissakin siihen ihastui niin, että sai heittää katin pois paidan päältä varmaan parikymmentä kertaa, että sai nuo kaksi kuvaa otettua :smiley:

5 tykkäystä

Olikos tuo merkattuna johonkin? Eli onko omalla seinällä ensimmäisen vai toisen erän paita :grin:

Ei taida lukea missään. Ihan itse kysyin, että mikä erä paidalla on pelattu, kun paidan maksusta ja toimitustavasta sovittiin.

1 tykkäys

Aloitin vaatimattoman pitkäaikais-projektin jossa kerään jokaisesta NHL joukkueesta game worn pelipaidan. Ja ettei olisi liian helppoa niin pelaajalla on oltava Tapparassa pelejä . Tämä o nyt 10.paita.Salmelan paidan saatan vielä päivittää Ojaseen, jos joskus tulee vielä vastaan.

26 tykkäystä

Teppo Winnipeg.

25 tykkäystä

On muuten melkoisen hieno projekti!

Fleuryt menee varmaan aika kalliiksi? :slight_smile:

8 tykkäystä