Onneksi on jo Greenin Calgary-paita.
Fleuryn paidat huitelee 2000-3000$ hujakoilla. Luulen että Nemon Colorado-paidasta joutuu pulittamaan samat.
Jahas. Se olisi taas nuudeleita ja makaronia tiedossa.
Ei siinä, eihän niissä mitään vikaa ole.
Sibir Novosibirskin kolmospaita jolla pelattu 14.11.2018 Tapolan Kunlunia vastaan.
Lupaavasti A rinnassa.
Selässä tuttu nimi ja numero.
Meirän Juki!
Ping @MoodyBlue
Tähänkään mulla ei olisi ollut varaa mutta ei näitä voi jättää ostamatta. Mä syön sitten sitä perrrkeleen makaronia vaikka koko kuukauden.
Hieno paita ja ostos
Sipulista saa kuulemma myös kaikkea hyvää
Nyt tuli itselle erittäin mieluinen paita, kaverin Redarit GW jostain 2003 vuoden paikkeilta, pelattu ehkä jotain aluesarjaa ei ollut pelaajalla itselläänkään ihan tarkkaa muistikuvaa, että mitä ja milloin on pelattu.
Toista valkoista paitaa ei tule vastaan, koska näitä oli vaan yhdet per pelaaja.
Paljonko köyhdyit?
Oletko tehnyt kotiläksyjä missä vaiheessa tästä paidasta on raksittu A-kirjain pois?
Ping @Ilmarinen
Ei ole sen enempää tietoa kuin, että Janne Ojasen sinisestä paidasta kirjain puuttuu myös. Syytä ja ajankohtaa niiden poistamiselle en tiedä.
Riittävästi ja vähän päälle…
Henrik Haapalan game worn finaalipaita 2016-17 mestaruuskeväältä.
Kauppa näyttäisi käyvän niin kuin entisajan torikauppiaalla. Molempiin suuntiin….
Hieno hankinta!
Juhannuksena on hyvin aikaa etsiä photomathiä
Mitäs sinulle laitellaan?
Kiitos. Olen samaa mieltä.
Näätäpaita.
Numero vaikuttaa etäisesti tutulta, mutta nimi onneksi on tehtaan takuulla.
Kristian Kuuselan European Champions Cupin gw paita kaudelta 2007-08.
Toinen Kärpän nahka.
Vuosisatoja sitten kärpän nahka oli erittäin arvostettu turkiksissa. Metsästyksen huippuvuosina kärppiä metsästettiin vuodessa noin 30 000 yksilöä. Nahkoja käytettiin myös rahana ja verojen maksuun. Myöhemmin kärpälle määrättiin rauhoitusaika ja nykyään sen metsästys on erittäin vähäistä.
https://www.riistakolmiot.fi/animal/karppa-mustela-erminea/
Tehtaan takuulla!!!
Tuukka Mäntylä Jugra Hanty-Mansijks GW 2017-2018
Mäntylällä oli jo sopimus Jugraan kaudeksi 2017-18, mutta perhesyihin vedoten Mäntylä purki sopimuksen kesällä 2017, mutta pelasi yhden harjoituspelin paidalla, pelaaja itse asian minulle vahvisti.