Miroslav Svoboda

@Janecky postaamasta Svobodan risteilymainoksesta eräs tuttu maalivahti on antanut jo kommenttia:

hrachovinadominik:
Nyt on mennyt toi kääntäminen “vähän” vihkoon :joy::yum:#eipahalla

7 tykkäystä

(172 äänestäjää)

53% pitää Heljangon ykkösenä.
39% pitää Tshekkiä ykkösenä.
8% Odottaa vielä Kari Lehtosta ( heh :joy:)

Katsotaan. Pääasia että osa-alue on kunnossa!

Mä en tshekkiä osaa. Mutta sen noteerasin, ettei tämä Miro sanonut nimeään niinkuin alla ollut käännös väitti. Tai sitten mä en edes kuule tshekkiä. Pirun nopealla tahdilla ne tshekit muuten puhuu… :slight_smile:

2 tykkäystä

Miroslav Svobodasta Jatkoajan jutusta lainaus, joka pisti silmään:

Viime kaudella Svoboda nousi Tšekin Extraligassa pelaavan HC Plzenin ykkösvahdiksi ja torjui eniten voittoja koko sarjassa.

Tässä vielä uusi variaatio Tapparan hyökkäykseen… Svoboda avaa nopeasti ja joku muu saa kääntää lopun ja selittää kuviot :smile:

Edit.

Svoboda torjuu Venäjän Barbashevin rangaistuslaukauksen (WJC 2015, Toronto):

4 tykkäystä

Ainakin näin alkuun hyvä kutina tämän kaverin hankinnasta. Chrisu on pelannut hyvällä tasolla viime peleissä, mutta tarvitsee kyllä kuorman keventäjän, jotta taso ei lähde heittelehtimään. Lisäkiinnitys juuri sille osastolle, jolle sitä todennäköisesti eniten kaivattiin.

Ilmeisesti Miro ei puhu lontoota, toisaalta eipä hirveän kauaa ole kotimaansa ulkopuolella pelannutkaan. Ja eipä niitä kiekkoja sinne hanskaan taidakaan saada puhumalla… :wink:

Tervetuloa Tapparaan! Och samma på tjeckiska. :grin:

4 tykkäystä

Miro puhuu lontoota. Tosin yhtä huonosti kuin minä.

3 tykkäystä

Kova veto Mikiltä tähän saumaan. Tervetuloa Miro Popeda!

Ei kautta ilman yllärihankintaa.

3 tykkäystä

Katselin myös videon päivällä. Mitään en tajunnu mitä kommentaattorit puheli. Paljon oli zoomausta, viivoja ja kaikkea.

Vapaamutuhajusuomennos olisi, että kehuivat kuinka rohkeasti ja nopeasti Miro laittoi kiekkoa peliin, avasi hienosti pystykiekosta, hiukan riskilläkin mutta taito asuu Bauerissa, ja kiekko lentää kuin keihäs avaten ylivoimahyökkäyksen, josta tulee maali. (Telia voisi ottaa oppia ja mallia, eikä heitellä liirumeita ja tarinoita onko Vaasan kopit suoraan 80 vaiko 2030 luvulta).

Toivotaan hyvää avauspeliä ja että kommunikaatio pakkien kanssa toimii.

Zabo ainakin sai toverin, kielellisesti.

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan pelaajien lempinimet

Tapparan mystoryssa Instagramissa videoo. Outoa katsoa Tapparassa isoa maalivahtia :smiley:

Katselin samaa. Kaveri on ysikympin kulmassa ja perse on ylärimassa kiinni. Olisivat voineet laittaa tuon myös sillain, että saisi näkyviin myös “ei Instagram” käyttäjille.

4 tykkäystä

Eiköhän sieltä jotain klippiä tuu Youtubeen aikanaan. :smiley:

Mistä tuon mystoryn löytää. Linkki kiitos.

E. Minulla on kyllä instagram tili. En vain löydä tuota.

Kiitos, nyt löytyi tuo pätkä.

1 tykkäys

Mee vaikka Tapparan Instagram tilille ja klikkaat “profiilikuvaa” :slight_smile: Punanen rengas ympärillä.

E: Vaatii siis vaan sen että sulla on Instagram ja tili sinne :smiley:

2 tykkäystä

Mystoryyn ei valitettavasti pysty laittamaan linkkiä. Videon näkee vain Instagramissa.

Tässä kuva mystorysta. :smile:

4 tykkäystä

Jos ilmestyy jossain muussa kanavassa tai muulla tapaa julkaistuna Instagramiin, niin eiköhän tänne videot pätkähdä näytille. Tono sitä treenauttaa siellä valtavilla lämäreillään.

2 tykkäystä

Tässä on Twitterin puolelta lyhyttä pätkää:

8 tykkäystä

Olenko ymmärtänyt oikein että Tappara lähestyi pari viikkoa sitten tässä asiassa, purki itse sopimuksen, ei tykännyt olla ECHL-liigassa ilman maalivahti valmentajaa ja siksi tarttui meidän tarjoukseen? Lisään linkin Tšekin kieliseen uutiseen kohta piakkoin. Sellaista asiaa olen miettinyt, kuinka me saatiin näinkin lupaava mokke tänne, kun ei ole sitä kuuluisaa imua? :joy:

7 tykkäystä

Mikäli oikein tuon tsekkitekstin tulkitsin, niin asiaa alettiin tutkailla jo 1,5 kuukautta sitten. Äkkiä laskien joulukuun alussa siis. No, tuossa uutisessa Nikkekin mainitaan 19-vuotiaaksi.

Se on tämä kevät mikä nuorentaa vanhemmat pelimiehet !!
Eikös Joulukuun alussa täällä ollut huhuja että mokkea etsitään, sillain aika täsmää kyllä.

3 tykkäystä