Muiden joukkueiden fanit

En näitä teräsmiesputkia oikein ikinä tykkää vertailla keskenään. Ei kuitenkaan mistään kisasta ole kysymys vaan oman rakkaan seuran tukemisesta omalla tavallaan. Hattua silti nostan, että sen verran hullu on, että tuohon hommaan ryhtynyt. Itselle ei ollu vaihtoehto ja hyvä niin. Tuskin olisi tullut perustettua perhettä jos olisin tehnyt samoin.

18 tykkäystä

Mun mielestä Tepsillä on fanitoiminta tosi hyvässä jamassa tällä hetkellä. Olen itse futispuolella aktiivi, ja vaikka futiksessa meillä ei ole sujunut organisaationa viimeiseen seitsemään vuoteen kovin hyvin, on silti kannattajatoiminta pysynyt hyvällä tasolla ja jengiä käy kiitettävästi sekä vierasreissuilla, että kotipeleissä. Lätkän puolella on myös hyvän näköistä tekemistä. Mitä noihin chantteihin tulee, niin me käytetään myös futispuolella tuota uutta “kaikkein kaunein turkulainen, T-P-S” chanttia, ja sitä saattaa jatkua kymmenenkin minuuttia. Se on sellanen helppo, johon myös muu yleisö voi lähteä mukaan ja huutaa mukana. Tietysti Tepsillä auttaa myös se, että kolmesta kirjaimesta on paljon helpompi vääntää chanttejä, kuin seitsemästä. Ylipäätään futiksessa ja lätkässä Tepsifaneilla on aikalailla samat chantit. Tietysti futiksessa on “haista v*ttu fani interin” yms. Mutta näkisin, että Tepsillä on tuo kannattajapuoli hyvin kasassa. Myös capo on hyvä, ja on molemmissa lajeissa aktiivi.

2 tykkäystä
5 tykkäystä

Tuola rapakon takana on pitkiä vieraskiertueita. Monelle ihmiselle joukkueen fanitus on harrastus, mistä maksetaan paljon. Joillekki varsinainen elämäntapa. Meilläki on täälä @Treppu @TapparaMies ja monia muita, joilla on tavoitteena kiertää kaikki Tapparan pelit. Vieraissa ja kotona. Tiedättekö tai oletteko kuulleet, että Änärissä olis vastaavaa? Matkat on huomattavasti pidempiä ja kalliimpia. Vieraskiertue voi kestää pari viikkoa ja valtakunnan rajaki ylitetään. Joihinkin halleihin ei hevillä lippuja saa, mutta onkohan semmoisia, jotka kaikki oman joukkueen pelit kiertää?

2 tykkäystä

Mulla on tavoitteena nykyään se, että pääsen ees silloin tällöin halliin. :smile:

17 tykkäystä

Monta peliä sait putkeen ?
En muista missä vierashallissa siulta kysyin määrää ja oli jo silloin ihan jäätävä :facepunch:

2 tykkäystä

Viissataakakskytneljä oli lopullinen lukema.

41 tykkäystä

Eläkkeellä sit uus putki?

1 tykkäys

Hatunnoston arvoinen suoritus. Saako kysyä, mikä katkaisi putken? Korona vaiko muut velvoitteet?

Eikös se ollut se toissa kauden päättänyt KooKoo-ottelu? Vaikka minä en kyllä laskisi sitä, koska siinä ei päässyt kukaan peliin.

1 tykkäys

Mä oon funtsinut useesti samaa asiaa änärin sekä KHL:n osalta! :joy: Ihan hyvä vaan, että syntynyt Suomessa, jossa reissaaminen on viä järkevissä mitoissa.

2 tykkäystä

Korona ja yllämainittu tyhjille katsomolle pelattu KooKoo matsi sen lopulta pisti poikki

7 tykkäystä

Todellakin kunnioitettava määrä kyllä ja siksi lähtee hattu päästä.

Silloin Helsingin alajaoston toimiessa taisi viikon aikana tulla 900 km Tapparan perästä, kun tiistaina oltiin lahessa, torstaina hämeenlinnassa, lauantaina porissa ja sunnuntaina hakametsässä ja siitä takaisin stadiin, mutta nyttemmin ei sellaista kiitoa välttämättä jaksaisi.

Kiitokset niistä reissuista Jarille (Klaukkalan Tappara, Klake)!

6 tykkäystä

HIFK:n faneille rispektit runsaslukuisesta osallistumista peliin ja monet peukut sekä haukkarit :muscle: Ukrainan lipusta, sekä kyriilisestä tekstistä, jota en ymmärrä, mutta heille kenelle se kohdistuu, varmasti ymmärtävät.

81 tykkäystä

Kunnia Ukrainalle. Hieno ele. :+1:

43 tykkäystä

Kyllä tuota Hifk fanien tekoa pitää arvostaa. Pitää jääkiekon jääkiekkona ja huomio tärkeämpiä asioita.

41 tykkäystä

Käsittääkseni Слава Україні eli “kunnia Ukrainalle”.

Hienoa toimintaa. Ennenkin olen tykännyt Hifkin kannattajien meiningistä, ei vähennä kunnioitusta yhtään.

Edit. @Oijennus olikin tuon jo suomentanut. No, tuli laitettua vähän lisää taustaa.

11 tykkäystä

Olin hallilla penkille istuessa jopa hetken hämmentynyt, että oonko mää Hakametsässä vai jossain eurooppalaisessa jalkapallokatsomossa, kun molemmat faniryhmät piti mökää, ja IFK-jengillä erittäin fiksusti tuen ilmaisuja Ukrainalle.

Sitten alas istuttuani totesin, että kyllähän tämä areena futaa. Ihmiset tekevät paikan ja tapahtuman.

47 tykkäystä

Oliko tuo Ukrainan huomioiminen siis jopa näyttävämpää HIFK-faneilla? Millainen huomionosoitus oli Tapparan puolesta, Tampere on Kiovan ystävyyskaupunkikin?

3 tykkäystä

En nähnyt mitään aiheeseen liittyvää, mikä kyllä harmi. Enkä uskalla tässä sen enempää ajatuksia avata, kun politiikkapuoli on erikseen ja palstan yleinen klangi enempi konservatiivinen kuin yhteiskunnallinen.