Muiden liigajoukkueiden pelipaidat ja -asut

Mun mielestä aika magee palttoo, kun HPK pelaa 90-vuotisjuhlaottelunsa 7.12.2019 Tapparaa vastaan. Jutusta löytyy myös kuva 5.12 pelattavan, Sotiemme vetaraanien kunniaksi ja tukemiseksi pelipalttoo.

8 tykkäystä
17 tykkäystä

Kieltämättä oikein tyylikäs. :+1:

7 tykkäystä

Ja tässä Jukurien ensi kauden peli asua.

1 tykkäys

Kieltämättä siisti paita. Mainoksetkaan ei häiritse, paremminkin sopivat kokonaisuuteen.

2 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: NHL-joukkueiden pelipaidat ja -asut

9 tykkäystä

Sport esiintynyt ainakin presesonilla erittäin komeilla paidoilla.
Olisikohan nuo käytössä myös runkosarjassa?

9 tykkäystä

Lisähuomiona kokopunainen asu. Eli Sport pelaa punaisissa housuissa. Varsin tyylikkään näköinen kokonaisuus.

5 tykkäystä

Olin paikanpäällä Pitsissä, ja tuli myös huomattua erittäin tyylikkäät Sportin paidat. Tulee ihan mieleen ne Detroitin retropaidat.

1 tykkäys

Tällä paidalla Liigaa ilmeisesti.

8 tykkäystä

Uudistuksia Ipan paitaan:

5 tykkäystä

Aika marginaalisia muutoksia, mutta hyvä niin. Nuo paidat toimii oikein hyvin juuri noin.

Hpk:n kotipaidat 21-22

5 tykkäystä

Jos peliasujen mainoksia voi edes pitää tyylikkäina niin omissa kirjoissani SaiPan mokkejen patjojen Erikeeper on parhaasta päästä.

19 tykkäystä
8 tykkäystä

Silloin tällöin oon käyttänyt aikaa etsiäkseni muita seuroja jotka käyttää oransseja pelihousuja. Nyt löytyi yksi seura: Vegreville Vipers CAJHL-liigasta.

1 tykkäys

The (unofficial) NHL Uniform Database tuosta on kiva katsella eri vuosien NHL-sotisopia.

3 tykkäystä

Ässiltä 90s paitaa.

11 tykkäystä

Lukolta myös uusi peliasu ulos. Paita mielestäni ihan tyylikäs, hieno muutos tuo vaakaraita. Vielä kun saisivat Orakselta ja Pintokselta nuo logot housuihin jollain muulla värillä kuin punaisella.

8 tykkäystä