Muiden liigajoukkueiden pelipaidat ja -asut

Mulla on 2000 luvun alun Toronton valkoinen (CCM official licensed jersey, ostettu Torontosta) paita jossa logot sinisellä. Selässä ei numeroa eikä nimeä. Olen jo monta vuotta haaveillut että pitäisi tilata netistä nimi ja numerointi:
NO NAME
00
Olen ollut laiska enkä ole vain saanut aikaiseksi.

1 tykkäys

Jukureiden halloween paita tänään Kookoota vastaan!

7 tykkäystä

Vuosia sitten netissä pyöri Blackhawksin logosta pääkalloversio. Tässä on vähän samaa ideaa. Blackhawks-logon luuversio taisi lopulta olla vain jonkun fanin tuotos ja se aiheuttikin polemiikkia.

2 tykkäystä

Kuuluuko toi huppu tohon peliasuun :joy:

3 tykkäystä

Tuollaisella kun pelaisi niin nousisi kiinnipitäminen ihan uusiin ulottuvuuksiin

Taidan olla vähemmistössä, mutta nykyään joukkueilla on liikaa erilaisia pelipaitoja. Ymmärrän esim. TPS:n 100v paidat, mutta miksi nyt nuo Halloween-paidatkin? Jos joukkueet tuuppaa vuosittain erikoispaitoja pihalle, niin jaksaako fanit niitä enää ostella, ainakaan kovaan hintaan?

Mutta jos nuo lihottavat seurojen kassaa, niin senkun pelaavat vaikka kaikki pelit eri paidoissa, itse en siitä kuitenkaan pidä.

2 tykkäystä

Saattaa osa / suurinosa mennä yhteistyökumppaneille myös. Henkilökohtaisesti tykkään että on tuollaisia spesiaaleja paitoja. Ainoa mistä en tykkää on sublimaatiopainatukset logoina & nimet / numerot. Senverta laatua pitää olla että logo + nimi + numero on kirjailtuna.

Sublareista tulee aina halpa vaikutelma, eikä ne kestä pesua jos paitaa haluaa käyttää.

7 tykkäystä

Mun mielestä taas liian vähän hyödynnetty markkinoinnillisesti. Voisi olla teemapaitoja useammin ja vaikka kolmospaita, joka myyty vain esim. parille sponssille isolla näkyvyydellä, mutta silti tyylikäs toteutus.

Tuolla tekisi sponsseilla rahaa vielä fanimyynnin lisäksi.

3 tykkäystä

Mielestäni noi erikoispaidat/teemapaidat on hauskoja, vaihtelua arkiseen tyyliin. Ehdottomasti jatkoon, olkoon vaikka 10 eri paitaa kaudelle.

1 tykkäys

Kunhan kukaan ei keksi enää maksalaatikko/kuraläppä paitaa :joy::joy:

2 tykkäystä

Muistan kun pikkupoikana ajattelin että kyseinen tekele on maailman hienoin ja muistaakseni sillä varustettua pelipaitaa myytiinkin jossain, luulin kyllä että on seuran virallinen spesiaalipaita…anyway mielestäni nämä teemapaidat tuovat pientä kivaa lisää arkeen joten peukku näille.

1 tykkäys

JYPin ensi kauden peliasut:

4 tykkäystä

On kyllä älyttömän rumat :smiley:

4 tykkäystä

Ja minä taas ajattelen täysin päinvastaisesti😃

Tehdääs kysely:

Onko hienot?
  • Todellakin🤩
  • Hyi🤮
  • En tiä🤷

0 äänestäjää

Ohan noi hienommat kun jotkut TPS:n tän kauden paidat

1 tykkäys

Minun mielestä tuo uusi logo on paljon parempi mitä vanha. Tuo “hurrikaanin” esiin korostamatta sitä kuitenkaan liikaa. Vaakuna ottaa osan huomiosta ja tuo kontrastia rintaan. Onnistunut muutos.

Itse paidasta voi olla montaa mieltä. Värien häivytykset ei jotenkin ole minun silmään kovin hienoja. Värimaailma sinänsä ok.

4 tykkäystä

Olisivat Jyväskylässä ottaneet takaisin 80-luvun ja 90-luvun sinivalkoiset peliasut ja vanhan logon.

Nythän tuosta vanhasta logosta on otettu vain ääriviivat ja kikkare jätetty keskelle.

Tuo kikkarelogo on jääkiekkomaailman ylivoimaisesti rumin logo, kaikki maailman joukkueet mukaanluettuna.

Tuo valkoinen on mielestäni ihan peruskauraa, punamustassa itse pidän tuosta häivytyksestä ja se onkin noista komeampi. Olisivat jättäneet vaan tuon vaakunan pois, ei sovi ollenkaan.

Mistäs toi vaakuna tohon on yhtäkkiä repästy. Muuttaa logoa todella paljon. Ennen Jyp oli se hiuskiehkura, nyt tulee mieleen tuo vaakunan muoto.

Jyp Ht - No Smoking Team logosta.

1 tykkäys