Myydään 5kpl Tappara-HPK lippuja B1 katsomo

Myydään seuraavat liput peliin Tappara-HPK:
-B1 vasen rivi 4 paikka 407 aikuinen
-B1 vasen rivi 4 paikka 408 aikuinen
-B1 vasen rivi 4 paikka 409 nuori (7-16v)
-B1 vasen rivi 4 paikka 410 nuori (7-16v)
-B1 vasen rivi 4 paikka 411 aikuinen

Aikuisten lippu 38e (lipun hinta)
Nuorten lippu 10e (lipun hinta)

Myyn nämä mieluiten pakettina ja lippujen nouto Valkeakoskelta. Onnistuu ehkä (riippuen työkiireiltä) vienti ideaparkkiin.

1 tykkäys

Moro!

Onko sinulla lippuja vielä huomiseen Tappara-HPK peliin? Suostutko myymään vain 2 kpl aikuisten lippua?

@Yustus otin puhelinnumerosi pois. Keskustelkaa vaikka tässä ketjussa ensin, vaihtaako liput omistajaa.

Moro,
Ei kyllä kahta pysty. Kolme onnistuu kyllä.
Tosin jos joku muu ostaa tuosta tuon yhden lipun, niin sitten voin sinulle myydä nuo kaksi.

Ok, selvä homma. Ajattelin että myyjä saisi helpommin otettua yhteyttä minuun, kun en pysty koko aikaa päivystää täällä koneen ääressä…

Voitte vaihtaa tietoja yksityisviestillä; se on turvallisempaa. Painat haluamasi käyttäjän avatarkuvasta ja sitten aukeavasta pikkulaatikosta sinistä nappia “viesti”. Näin lähtee yksityiskeskustelu liikkeelle.

Hyvä juttu, tota en tienny. Ekaa kertaa täällä. :sweat_smile:

Ok, asia selvä. Itse en tarvi kuin kaksi, voin vielä kysyä kaveria mukaan. Palaan asiaan uudelleen.

Vielä tarkentava kysymys. Asun itse Tampereella, onnistuuko maksun saatuasi lähettää liput PDF-muodossa s-postiin ?
(Siis jos saan kaverin mukaan ja ostan 3 lippua.)

Nämä ovat perinteiset liput ja siksi myös mieluiten nouto. Olen kuitenkin menossa lauantaina pirkkala/lahdesjärvi akselille, joten niille main pystyisin toimittamaan liput.