Myydään Kristian Tanuksen chl gameworn paita. Paita on kaudelta 2018-2019. Paidasta löytyy käytön jälkiä. 250€
Jos jossainkohraa jollain tulee vastaan Matinmikon tappara paita mikä olis myynnissä, niin pystyiskö vinkkaan?![]()
Menikö tämä? Mahtaako jollain olla kaupan tuota valkoista vieraspaitaa?
Onko kellään myytäväksi asti Witkowskin sinistä gw paitaa?
Toimitus onnistuu Tampereen alueella! Kulkeutuu Tapparan kotipeleihin. Kuvia lisää tarvittaessa.
Myydään Moravcik #73 Game Worn pelipaita 2020-2021 300€
Myydään Morley #86 Game Worn pelipaita 2021-2022 400€
Myydään Puhakka #91 Game Worn (1983-1984 Edition) pelipaita 2023-2024 700€
Hienoja paitoja mutta onko Morley joutunut lännenelokuva tyyliseen väijytykseen kun luodinreikiä? ![]()
![]()
Tuohon liittyen.
Aika usein kysellään aitoustodistuksia tai huoltajien signeerauksia paitoihin.
Morleyn paita päässyt livahtamaan Muurilan käsien ohi kun signeeraus puuttuu?
Noilla pelijäljillä paitaan löytynee photomatch ja taas voidaan todeta että “aitoustodistuksen” arvo on mitätön, ellei peräti täysin olematon.
Ping @Tommi_Y
Itselläkin aito gameworn Tappara huutokaupasta aikanaan ilman aitoustodistusta näistä eirooppaturnauksista mutta ei haittaa kun en myy
Tuleeko Tapparan paitojen mukana muuten pelaajan kuva paidan kanssa? Vai vain aitoustodistus?
Tepsin GW paitoja olen jonkun verran lähivuosina ostellut ja niissä on tullut todistuksen lisäksi kuva, jossa pelaaja pitää paitaa käsissään roikkumassa tyyliin pukukopissa ennen kuin lähtee uudelle omistajalle.
Itse kun olen shopista käynyt hakemassa tai tilannut Gamewornpaidan niin ei ole ainakaan kuvaa tullut mukana.
Vaiin paitoihin ommeltu lätkä jossa joku todistaa paidan olleen pelikäytössä.
Katso kuvat ylempää.
Molempia löytyy täältä, eli esim. Kuuselan photomatch, siinä ei muuta todistusta. Vastaavast iso kasi paita (se paita jossa teki viimeisen pisteensä), tuli Mikin allekirjoittamalla paperilla.
Ainakin tuolloin käytäntöjä on siis ollut erilaisia, nykyisin kaiketi yleisemmin tuo nimmari kiinni ommeltuna paidan käänteessä.
Mä ostin yhden Kuuselan paidan jonka omistaja oli saanut sen suoraan Tapparalta Kuuselan ojentamana. Tuon paidan mukana tuli video paidan luovutuksesta.
Jonkun hyväntekeväisyyspelin paidan mukana tuli kuva pelaajasta tämä kyseinen paita päällä.
Niistä paperisista ja laminoiduista aitoustodistuksista Tappara on luopunut.
Hakusessa olisi Casimir Jürgensin sininen kotipaita kaudelta 2022-23. Jos sinulla tai tuttavallasi on tämä paita, niin rohkeasti vaan tarjoamaan sitä minulle. Paita tulee hyvään kotiin jossa sitä arvostetaan. Vaihdossa voi liikkua Tapparan paitoja, jos kiinnostaa. Myös muita kauden 2022-23 Cassen paitoja mm teemapaitoja voi tarjota.
Puhakan gi paita.
https://www.huuto.net/kohteet/petteri-puhakka-2022-2023-gi/610934691
Tästä on puhuttu ennenkin täällä. Tämä Puhakan paita ei ole GI vaan on pro replica. Puuttuu mm Liiga patch, mainoksia, nimilaatta ja nimi on painettu paitaan. Kangas paidassa on samaa kuin GW/GI paidoissa.
Alla kuvassa Lehterän paita on saman kauden paita, mutta on GW ja ero on selvä verrattuna Rauhalan paitaan joka on myynnissä olevan Puhakan kanssa identtinen pro replica.
Onko Replicoissakin sisällä tuo ihme patch mikä näkyy tuossa ylhäällä olevassa postauksessa. Voi olla eri paidasta otettu siis tuohon ylempään
Jos meinaat tuota game worn tagia paidan sisällä niin sellainen on kyllä pro replicoissakin. Proreplicat ovat game worn paitojen aihioita ja lisäämällä oikeat mainokset, Liiga patch ja nimilaatta niistä tulee game worn / game issued paitoja.
Jos jotakuta kiinnostaa Ikosen tai Bertrandin valkoiset game wornit paidat niin voin antaa vaikka yksityisviestillä koordinaatit miltä pirkanmaalaiselta kirppikseltä nämä löytyvät. Ikosella hintaa 400 ja toista en katsonutkaan.
Niin ja en ole itse myymässä enkä tiedä kuka myy, kunhan vaan tuli bongattua kierroksen yhteydessä. Sitäkään en tiedä onko hinnoissa neuvotteluvaraa.