Myyty: Jannik Hansen game-worn European Trophy Finals -paita

Mulla ois Jannik Hansenin Game Worn European trophy Finals (red bull salute) sininen paita, jonka voin myydä mikäli halukkaita löytyy. Ostettu Tapparan huutokaupasta, muistaakseni maksoi silloin jotain 300huitteilla. Pistetään tarjouskaupalla hyvään kotiin. Paita Tampereella.

3 tykkäystä

Löytyykö kuvaa? Ihan kaverin puolesta kyselen…

1 tykkäys

Avataan peli tarjoamalla 300 euroa.

E: Nouto onnistuu.

1 tykkäys

Ok. Ei ole mikään tarkoitus rahastaa, joten pidetään huutoaika maltillisena. Sulkeutuu tunti viimeisestä huudosta. Pidätän oikeuden valita ostajan, mikäli toimitustavassa yms on eroa. Eli valitsen myyjän kannalta kokonaisvaltaisesti helpoimman paketin.

3 tykkäystä

Noniin, reilu vartti aikaa vastata @BlueOval tarjoukseen, joka on 300euroa.
Ensinmäinen…Toinen…jaaaaa…
Paita ok kunnossa pari kiekonjälkeä ym käytönjälkeä hihassa… Ollut itsellä hallissa ja muutaman kerran fanituotemyynnissä päällä. Itse en taikauskoisena ole uskaltanut pestä🕵 tuotteen saa tarkistaa ennen lopullista kauppa! Hopi Hopi saadaan paita kaapista pölyttymästä ja voi niilläkin rahoilla maksaa vaikka poijjaan kiekkomaksuja💪

5minuuttia aikaa, joten nopealla tarjouksella kerkiää vielä!

Ja kolmas kerta! @BlueOval osti itselleen tämän helmen. Kiitän itseni ja edustamani kiekkojuniorin puolesta​:muscle::money_with_wings:

4 tykkäystä

Perskeles…Tuliko tarjottua liikaa heti alkuun?:stuck_out_tongue_winking_eye:
No, vähempääkään en kehdannut tarjota.:slightly_smiling_face:

1 tykkäys

No aika samoissa mitä itse maksoin… saatto olla joko karvan alle tai yli tuon 300e. En muista yhtään…

1 tykkäys

Ketjun voi sulkea!

1 tykkäys

Ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.