Myyty: Tapparan takki

Mä teen pikkuhiljaa luopumistyötä vanhoista fanikamoista. Pistän siis myyntiin myös tämän takin. Ikää en tiedä. Se on ostettu UFFsta 90-luvun lopulla.

Kokolappu on irronnut, mutta tässä mitat:
Kainalo-kainalo 57cm
Olka-helma 61cm
Hiha kauluksesta alkaen 71cm

Lähtöhinta 25e ja saa tarjota suuntaan ja toiseen. Myyn eniten tarjoavalle. :slight_smile:

Takki on Helsingissä, mutta postitus onnistuu myös.

No nyt alkuun se 25é…:blush:

1 tykkäys

Minkä kokoselle tyypille tää vois olla sopiva? En nyt pääse mittaileen mitään rotseja tähän hätään. Todella komee takki kyllä!

1 tykkäys

Ei ole myynnissä, mutta täältä löytyy myös samanlainen takki. Menee hieman ohi aiheen, mutta tietäisikö joku miltä aikakaudelta nämä ovat?

1 tykkäys

Maksan 35e ja postikulut.

2 tykkäystä

Mä oon ite sitä käyttäny ja oon 167cm pitkä ja 60kg. Voin huomenna ottaa kuvan miltä se näyttää mun päällä.

1 tykkäys

40 ja haku Helsingistä

1 tykkäys

50e ja postit

2 tykkäystä

Kauppalehden sivuilta löytyy yritysrekisteri. Tässä jotain haarukkaa…
Työnantajarekisteri:
Rekisterissä alkaen 01.08.1975
päättyen 29.02.1988

3 tykkäystä

Eiköhän tuo 80-luvun puolelta ole.

1 tykkäys

Tapparan markkinoinnille viestiä, että tekisivät juuri tän mallisia rotseja vaikka ens kaudeksi! Onhan niillä se retrotakki, mutta ei se ole lähellekään näin siisti. Ostaisin heti.

6 tykkäystä

50 ja haen Helsingistä viikonloppuna!

1 tykkäys

Tässä kuva kun takki päällä. Vois sopia, että myynti sulkeutuu huomenna tiistaina illalla (puolilta öin).

6 tykkäystä

55 plus postit

1 tykkäys

100€ + postit

4 tykkäystä

Hetkonen… Mähän elän päivän jäljessä. Tänään olikin tiistai :flushed: eli kauppa loppuu keskiviikkona illalla. Pahoittelut tästä säätämisestä.

Perkele,myöhästyin.

1 tykkäys

Pahus… Tiukille meni, mutta sovitusta pidettävä kiinni, reiluuden nimissä.

1 tykkäys