Natsagate: Tapola vaihtoi kapteenin 2021-22

Kyllä.

Jännä. Ollaan syksyn kriisijoukkue jo kesällä.

24 tykkäystä

Eihän se voi :slight_smile: Odotetaan onko väitteillä perää :slight_smile:

Tuli foorumille Ainakin säpinää!!

12 tykkäystä

Kärpissä pari kolme(?) kautta sitten Kukkonen luovutti kapteenin roolin Ohtamaalle ja Leskinen valittiin varakapteeniksi ennen Pyörälää.

7 tykkäystä

Kovaa settiä Arposelta twitterissä. En osaa linkata tähän mutta sanoo että nämä pelaajien ja tapolan jännitteet olisivat vaikuttaneet muutaman paluumuuttajan ratkaisuihin niin että menivät muualle pelaamaan. Jos nämä pitää paikkaansa niin kyllä Tapola on tehnyt ison virheen

22 tykkäystä

Aika näyttää. Jos minulta kysytään niin en minäkään ole tyytyväinen Peltolan ja Kuuselan peli-ilmeeseen viime kaudella.

3 tykkäystä

Odottelinkin Arposelta kommenttia jo aiemminkin.

3 tykkäystä

Nyt tuota joukkuetta on saatu uudistettua ja raikastettua niin en ainakaan itse olisi kaivannut enää yhtään vanhaa paluumuuttajaa takaisin. No ehkä Lehterä olisi kelvannut. Jori Lehterä. :grinning:

26 tykkäystä

Mukavaa vaihtelua. Ensin on pari päivää palstalaiset olleet toistensa kurkuissa kiinni ja nyt Tapola vs. Peltola ja Kuusela. Positiivisiakin uutisia olisi kiva joskus lukea.

6 tykkäystä

Itse myös mietin että ketä sinne olisi vielä pitänyt hommata.

3 tykkäystä

Sanon vain, että nyt on iltapäivälehdellä aiheet vähissä. Ainoastaan mestaruutta tavoittelevassa huippuorganisaatiossa on kova vaatimustaso ja siksi myös keskustelut ovat joskus kovia. Silti huippuammattilaiset pitävät asiat asioina. Älkää nyt hirveästi yllättykö, jos Jukka Peltola kantaa C-kirjainta pelien alkaessa.

35 tykkäystä

Itse asiassa tuo Arposen twiitissä mainittu ”jännite”, kuulostaa juuri siltä mitä Tappara on kaivannut ja tarvitsee.

2 tykkäystä

Kovaa rokkia, kun näinkin yksityiskohtaista kirjoitellaan.

14 tykkäystä

Väkisinkin tulee mieleen se, mistä nämä ns. toimittajat ammentavat näitä juttuja. Mikitetty pukkari?:grin:

7 tykkäystä

Itse olisin kyllä Opan huolinut. Muut alkavat olemaan jo nähtyjä.

2 tykkäystä

Mielenkiintoista että kaikki “kiekkotoimittajat” nyt kovasti tietävät näillä olleen enemmänkin tätä kismaa. :smiley:

12 tykkäystä

Kyllä sinne kapu löytyy. En nyt tätä niin dramaattisena ja sekavana näe. Itse asiassa jopa hyvänä herättelynä kaikille osapuolille. Parin kolmen edellisen kauden tekeminen on lähinnä yön yli korkki auki olleen limpparin siemailua. Vihdoin ja viimein tehdään jotain.

5 tykkäystä

Voi olla, että tämä on tätä median “jos skandaalia ei ole niin tehdään sellainen” uutisointia.

2 tykkäystä