NHL Global Series Tampereella 4.-5.11.2022

Mulle tuli kans presale lippu ilmoitus. 129 ecun paikat meni sil hetkellä kun olin varaamassa. No sain kuin sainkin sit alhaalle 40 kalliimmalla pari lippua la peliin :slight_smile:

Gigantin tarjous napsahti meiliin. Aika vauhdilla menee liput. Alakatsomon pitkä sivu 299€ jäi käteen. Yläkatsomo 249€ meni nenän edestä. Ja heti oston jälkeen niitäkin lippuja ilmestyi myyntiin lisää (tietenkin). Yläkatsomon kaarteisiin pääsisi 199€. Alakatsomon päätyihin ei ole myyntiä avattu, hinta 169€

No, täytyy ajatella että halvempaa tämä on kun lentää Jenkkeihin katsomaan peliä.

1 tykkäys

päätyyn sain liput alakatsomoon

Katsomokarttaa hintoineen eli ole, mutta tuossa on tarkemmin katseli tarjolla olleita lippuja, niin ilmeisesti Alakatsomon pitkät sivut ovat kaikki rivit ryöstöhinnalla 299€.

Yläkatsomossa ilmeisesti rivit 1-7 ovat kalliimpia hinnalla 249/199/169/99. Ja vastaavasti yläkatsomon rivit 8-10 ovat 199/169/129/69. Halvimmista 69€ lipuista ei ihan täyttä varmuutta sillä ne menivät kymmenessä sekunnissa mitä nyt oli tarjolla.

Kohtalaisen älytön hinnoittelu, sillä yläkatsomon riveissä 8-10 ei ole mitään vikaa. Nhl-meiningillä mennään, eli kaukalon vieressä kallista ja ylhäällä selkeästi halvempaa.

Juu en ole menossa. Mielummin matkustan katsoon änäriä autenttiseen ympäristöön, jossa katsomossa joukkueen oikeat fanit eikä suu auki miljonäärejä toljottavat suomalaiset.

2 tykkäystä

Toivottavasti näin, aikanaan Helsingin pelien varsinaisessa myynnissähän liput loppuivat hetkessä. Syyksi epäiltiin ennakkomyynnin & muiden varausten isoa osuutta. Mitään tarkoja lukuja ennakkoon myydyistä lipuista ei taidettu tosin koskaan kertoa.

Minä sain ainakin lauantaille 3x 169€ lippua tänään. Ja eilen 3x 129€ lippua perjantaille.

1 tykkäys

Sain itse 4 kappaletta 169e lippuja alakatsomon päätyyn perjantaille. Olen ihan tyytyväinen, vaikka 129 euron yläkatsomoliput olivatkin hakusessa. Nopeasti menivät. Olin 10:00 paikalla ja kun koitin 129 euron lippuja lisätä koriin, sain virheen että “lippuja ei voi varata”. 169e liput sitten menivät koriin asti ja oli pakko ostaa. :slight_smile:

Siinä on kyllä hinta/laatu-suhde “kunnossa” :grinning: Oman kokemuksen perusteella ainakin jäähyaitioiden takaviistosta (A7) 29,9€ olisi lähempänä sitä “oikeaa” hintaa, mutta jos joku tuon maksaa niin sittenhän hinta on oikea.

Olisko olleet pyörätuolipaikkoja?

Nekin olivat 69,90€, mutta myös yläkatsomoiden päätyyn oli kaikille tarjolla 69,90€ lippuja. Todennäköisesti päädyn rivit 8-10.

Näissäkin on eroja. Kävin 2010 Washingtonissa katsomassa Capitals vs. Ducks, kun Selänne ja Koivu pelasivat Ducksissa.

Jengiä oli ihan hyvin matsissa, mutta kyllä Liigan pudotuspelit tunnelmaltaan pesivät tuon. Ja sinänsä varmaan ihan ymmärrettävää, koska kyseessä oli NHL runkosarjamatsi.

NHL kohdalla varmaan runkosarjassakin on tunnelmaltaan hienoja pelejä, mutta ei varmasti kaikkien joukkueiden kohtaamiset.

Tylysti sanottuna Washingtonissa vain odotellaan, koska Alex Ovechkin tällää b-pisteen kaarelta maalin, sitten halli räjähtää. Sitten taas istuskellaan, kunnes Ovie tällää maalin tutulta paikaltaan ja sitten hurrataan. Sitten taas istuskellaan, kunnes Ovie tällää maalin.

2 tykkäystä

Ei ollut edes 5 sekuntia saatavilla kaksi halvinta lippukategoriaa.

Joo oli mahtotonta saada alle 100€ lippuja. Vähän suolaista maksaa ~200e yhdestä pelistä. Ei pysty tällä kertaa.

Vähän taas miettii kenelle halvimmat liput on holdissa. Alle satasen lippuja pitäisi olla lähemmäs 1000 kappaletta tarjolla per päivä ja juuri mitään ei varmasti nyt tullut myyntiin.

Itsellä jäi Gigantin pre-salesta luu käteen max. 130€ lippujen osalta, mutta nyt sain napattua 2kpl 70€:n lippuja. :metal:

Mille paikoille nuo 70e liput ovat?

Päätyyn, eikä varmaan sielläkään parhaille paikoille, kun taisi se 99,99 € olla myös päätyyn. Itselle osui noiden 70e lippujen arvonnasta D10 ja rivi 10.

Itse sain päätyyn riville 7 tuolla 99e hinnalla, joten tosiaan 69e lienee sitten kolme ylintä riviä. 10 rivi on ihan yhtä rivi kuin mikä tahansa muukin päädystä.

2 tykkäystä