NHL televisiossa ja suoratoistopalveluissa

Parhaillaan menossa tosiaan nippu änäripelejä ja kympiltä alkaa mm. Laineen peli.
Yhteensä 8 peliä tänään prime timessä.

Rangers-Bruins alkamassa Subilta.

Dallas- Tampa Bay subilta klo 21.00

5 tykkäystä

SubTV huomenna 10.12 klo.20.00 Columbus-Florida, nyt sitten Pate irti tähän peliin, niin nähdään ex-Tapparoiden kohtaaminen.

5 tykkäystä

Tunnin päästä kiekko jäähän. Pate ykkösen oikea laita sentterinään Fantilli ja vasen laita Gaudreau.

2 tykkäystä

Onko Viaplaylla joku ilmaisjakso menossa, kun minulla näkyi juuri Colorado-Calgary, vaikka en tuosta ole maksanut mitään?

Mulla on näkynyt sport+ suomi jo pitempään ilmaisena…on siis viaplay kanava. En tosin tiedä miksi näkyy ilmaisena.

2 tykkäystä

Missä? Antennissa, kaapelissa, heidän omilla sivuilla?

Minulla on kaapelissa tuo Elisa Viihde , vai mikä lie. Se sisältyy liittymään. Viaplay sport suomi kyseessä.

2 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Kausiseuranta: NHL 2023-24

Lauantaina 6.1:

Klo 23 Colorado - Florida (SubTV)

3 tykkäystä

Toisaalla viaplayn hinnoista puhetta ja siitä että Nhl takia ei viitsi maksaa. Ei kannatakaan maksaa kun veikkausTV näyttää myös hyvin pelejä.

Tietääkö kukaan näytetäänkö näitä mitään playoff pelejä ilmatteeks mtv3

VeikkausTV tosiaankin näyttää NHL pelit, opin tämän vasta ihan muutama viikko sitten. On toki laadullisesti rajoitettu mutta mobiili/tablettiin riittävä ja isolle ruudulle ei saa chromecastin tms kautta.

1 tykkäys

Tähän jotain linkkiä?

Ei nyt ole tähän hätään mutta muistan että viime vuonna YLE teki useampivuotisen sopimuksen näistä pudotuspeleistä.
Näin kun kysyt niin olisiko ollut sitten vain viime vuodesta kyse?

e.

Sopimus loppui viime kauteen.
My bad.

Näissä ameriikan selostus mielestäni kiva kuunnella.

2 tykkäystä

Kyllä saa. Tietokoneella Chromella Veikkaus TV pyörimään ja selaimen valikosta Cast.

2 tykkäystä

Ok, tämäpä oli uusi tieto. Sovelluksen kautta olen käyttänyt ja taisi olla jopa veikkauksen sivuilla etteivät tue. Täytyypä siis kokeilla.

Pehmeä on kuva 50 tuumaisella ja frameratekin alhainen, mutta olen jotain Bundesin futismatseja tuolla katsonut.

1 tykkäys