Jos tutkintapyyntö on tehty tosiaan mailaniskuista voiko missään tapauksessa tulla sanktioita koska mailalla ei lyöty kertaakaan?
Ei voi kun nauraa noille otsikoille mitä tästä tilanteesta on revitty.
Hyvin on selväks tullut taas, että se on Tappara vastaan muu maailma.
Koitan keksiä mistä mailan iskusta tuossa twiitissä puhutaan.
Yritän myös pohtia mitä Pelicans voittaa tällä.
Noh eikait siinä, odotan myös päätöstä juurikin tuo nyrkkihanskassa vs väitetty mailalla lyönti.
Sitten pitää ensiksi löytää ne mailaniskut. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Jos ne löytää, niin jatketaan tutkimuksia.
Ja otetaan nyt sen verran kantaa vielä, että ulosajon olisin tuosta eilen hyväksynyt ihan mukisematta.
Mutta ihan tosissaan, itse oon ainakin pudonnut aivan kärryiltä Liigan suhteen siinä, että mitä tuolla kaukalossa saa tehdä ja mitä ei. Linja on vähän vaikeahkoksi tehty näin tavalliselle tallaajalle, kun miettii näitä tilanteita mistä viime aikoina on kohinaa ollut.
Onhan toi nyt täysi oikeus ja kohtuus, että meni kurinpitoon tuli mitä tuli. Mä en voi käsittää miksei tilannehuone tarkistanut tota ollenkaan. Luotettiinko siellä Bomaniin vai eikö haluttu tuomareita jälleen saada näyttämään huonolta, kun erikseen kävivät sen vielä videolta tihrustamassa. Se on varma jos pelejä tulee niin jälleen kerran liigan tuomarit voi ottaa itseensä. Kyllä sun nyt videolta pitää saada tuomio oikein.
Niinhän tuomarit sai? Kaksi muksautusta kypärään. 2min väkivaltaisuus. Se olisi tullut vaikka maalinedusnahinassa. Ja kyllä, otin värilasit pois. Sitä sä kuitenkin mietit.
“Tappara-hyökkääjä takoi poikittaisella mailalla niskan alueelle” - Mtv3. Siellä se otsikko edelleen on, vailla mitään totuuspohjaa. Pelkkää sensaatiolla rahastusta ja kiihkoilua.
Jos tässä nyt Liiga ja kurinpito haluaisi tukea tuomarijohdon juuri antaa julkilausumaa ja pyyntöä työrauhasta niin casen lopputulema olisi että mitään lisäsanktioita tästä ei tule koska tilanne katsottiin jo paikan päällä videoilta ja meidän ammattitaitoiset tuomarit tekivät oikean ratkaisun.
Koska kyseessä on Lüga niin en usko että mitään näin loogista johtopäätöstä nähdään vaan tässä annetaan 2-4 peliä bannia koska mediapaine. Ja sitten ihmetellään kun linja on epäselvä ja kunnioitus puuttuu.
Tuossahan tuomarit veti taas vihkoon. Pelsulle 2min estämisestä ja se olisi ollut siinä. Tuomarien munattomuus viheltää tuo näitä pelaajien jatkuvia turhautumisia.
Oli maila tai nyrkki, etsä voi niskan/takaraivon puolelle hakata, sama kuin Ritchien tapauksessa. Mä vähän mietin jos tossa olis ollu Levtchi hakattavana niin oisko asenne erilainen. Luultavasti. En oo yhdenkään neutraalin fanin nähnyt pitävän tota vain 2 minuutin arvosena.
Jos olisi lyönyt poikittaiseen, pelikielto olisi täysin selvä ja hyväksytty. Tuossa pitää paikkansa vain Tappara-hyökkääjä, sen saivat sentäs oikein.
Just. Maila tai hanska on sama asia? Ok. Jos olisi kuka vaan Tapparalainen, olisin samaa mieltä. Usko tai älä.
Ei en sanonut, että olisi sama asia. Vaan, että sä et saa sinne niskan/takaraivon puolelle hakata edes nyrkillä. Kuinka paljon pitää terottaa
.
Kyllähän se on ihan selvä, että roskamedia, johon näemmä Maikkari haluaa myös lukeutua, on haistanut veren, ja kun sitä jahdataan, ovat faktat tiellä. Taisivat saada aikamoiset lisätienestit Grönborgin avautumisen uutisoinnista, niin nyt haluttaisi saada lisää sensaatioita.
Tuo ei ainakaan itsellä vaikuta arvostelukykyyn ja oikeasti todella moni palstalainen tuntuu olevan todella neutraali näissä, ottaen huomioon että kyseessä Tapparan kannattajien palsta. Jos Levtchi roikkuu jalassa, saa pari iskua eikä loukkaannu, niin tuskin olisi. Monihan näki Seppälä-Levtchi tilanteenkin Levtchin omana syynä täysin, tai no myös syöttäjän, näin ei olisi kaikkialla.
Tässä vimmaisessa puinnissa unohtuu yksi asia: se mikä voisi olla ei ole. Minä esimerkiksi suuttuisin ihan hirveästi, jos Levtchiä hakattaisiin mailalla tai vaikkapa luistimella silmään – ongelma vain on siinä, että niin ei tapahtunut.
Unohtakaamme siis olkiukot ja Mandela-efektit. Baptiste lyö kypärään hanska kädessä. Kyllä, sääntöjen vastaista. Kyllä, jäähyä pitää saada – olisin ehkä sulattanut vitosenkin. Mutta ei: ei niska, ei maila.
Se on loistavaa jos tilanteita pystyy tarkastelemaan neutraalin lasein ja olen huomannut itsekin, että täällä moni pystyy. Ymmärrän pelin tuoksinnassa kuohunnan, mutta näissä tilanteissa missä on kunnon videot ja hidasteet käytössä niin sen oikean arvion tekeminen ei pitäisi olla kovin vaikeaa.
Kevät tulee ja Tappara-otsikoissa faktat siirtyvät taka-alalle…