Niklas Bäckström

Tämähän oli aivan selvä peliliike näin telkkarin välityksellä katsottuna. Teki liikkeen kyllä erinomaisesti, eli liukui tilanteeseen toinen patja edellä, joka peitti takajalan, joka sitten vei maalin pois paikoiltaan. Aivan “epänormaali” torjunta-asento, kun näki sen vielä yläkamerasta, mutta jos näki jään pinnasta, näytti varmasti täysin vahingolta. Hieno liike kerta kaikkiaan !

1 tykkäys

Olin 100 varma, että tuomari antaa siitä jäähyn tahallisesta maalin siirtämisestä.

Becks veti kyllä hyvän matsin. Antoi joukkueelle mahdollisuuden voittoon perusvarmalla pelillä.

1 tykkäys

Aika harvoin tulee jäähy kun “liukuu” päin tolppaa, kun ei niitä selviä olkapäällä töytäisyjäkään oikein vihelletä.

Yläkuvasta näkyi, että tarkoituksella potkaisi maalin pois, mutta erittäin ovelasti.

Jutteli kyllä muistaakseni tuomarin kanssa tilanteen jälkeen jonkin aikaa… Varmaan säästä :wink:

1 tykkäys

Antoi varmaan jotain porakonesuosituksia joilla sais maalit pysyyn paremmin paikallaan… :smile:

2 tykkäystä

Nikke nähty juuri Terveystalolla. Olisiko jotain pientä minkä takia ei voi laittaa maalin suulle?! Käveli ainakin ihan normaalisti eli ei vissiin mitään isompaa kuitenkaan, toivottavasti!

Ehkä se kävi hakeen influenssarokotuksen, tai kävi saattamassa muijansa lääkärille, tai oikeestaan ihan mitä vaan. Ei voida tietää, eikä se meille kuulukaan.

5 tykkäystä

Tyhjänpäiväistä. Minä olin jättänyt Michelille museopassin ja Nikke kävi sen hakemassa käyttöönsä.

Minä en lähtis tuommosia levittelmään. Mistä sen tietää, millä asialla kaveri on tuolla käynyt. Voihan se olla vaikka tarkastuskäynti jostain vanhasta. Nyt tällä annetaan kuvaa,että hänellä olisi jotain loukkia,vaikka ei olis tarkoituskaan. Ei se ole reilua.

5 tykkäystä

Kyllä mää väittäisin, että minulle Tapparan fanina kuuluisi pääsy jokaisen pelaajan Kanta-palvelun tietoihin. Voisi sitten huutaa hieman spesifimpää kritiikkiä pelaajille ja antaa ymmärrystä, jos jollain on penisiliinikuuri päällänsä viikonlopun rilluttelun jäljiltä.

10 tykkäystä

@DelJampe

Tappara ei ole kommentoinut MV-peluutusta tai tilannetta mitenkään. Bäcks pelasi yhdellä viikolla kaksi peliä, oli riittävän hyvä ja voitti ne. Sitten oli välillä pois luukkuhommistakin. Ei mitään tietoa prakaako paikat vai onko esimerkiksi flunssaa jota liikkuu runsaanlaisesti Tampereella.

Ja tuskin Leinonen/Rautakorpi niin uunoja ovat etteivät tietäisi häneen liittyviä riskejä, kun varmaan Pihtiputaan mummotkin tietävät.

Lisäksi Rautakorven joukkueissa on tupannut ykkönen pelaamaan viittä vaille kaikki, huudeltiin täällä mitä tahansa. Palstaviisaat ovat taasen vuodesta toiseen sitä mieltä että kakkosen tulisi pelata vähän enemmän

Bäcks itse on sanonut että hän harjoittelee ja nauttii joukkue-elämästä.

.

Tappare ei ole kommentuoinut peluuttamista - No miksipä kommentoisivatkaan`?
Ja pointtini oli se ,että jos Heljanko loukkaa itsensä saikulle pidemmäksikin aikaa, niin Tapparalla ei hyvä heilu.

Just näin. Välillä yhdellä jos toisella tuntuu unohtuvan, että etenkin pelillisissä asioissa Tappara on ihan Liigan kärkiorganisaatioita. Jos täällä jollakin tulee joku juttu mieleen, on se todennäköisesti tullut mieleen myös Tapparassa.

Pääasia tässäkin ehkä se, että Niken kanssa kommunikointi toimii 100 prosenttisesti molemmin puolin. Ei se ainakaan pelaamissaan peleissä amatöörin silmään ole vaikuttanut puolirammalta, kuten täällä välillä vaikuttaa.

No mikä joukkue pärjää hyvin ilman hankintoja jos ykkösvahti teloo ittensä pitkälle saikulle?

1 tykkäys

Silloin pitää kakkosverkarin kantaa se vastuu ja yrittää käyttää tilanne hyödykseen…

Luulis nyt kyllä että jos joku pahemmin vaivais niin tuskin edes penkillä istuis. Pelivalmius pitää pukevalla kakkosvahdillakin olla.

2 tykkäystä

Nyt uhkaa karata Niken ketju. Toistaiseksi Nikke on Tapparan kakkoskassari ja pelaa sen, mikä Heljangolta jää pelaamatta. Pirujen maalailu Heljangon loukin muodossa ehkä turhaa?

3 tykkäystä

Muistanko ihan väärin, mutta eikös Bäckströmille tämä ole tänään jo toinen kokonainen peli Tapparassa Liigassa? Aamulehden mukaan kyseessä on vasta ensimmäinen (kokonainen) Liiga-ottelu Tapparan paidassa. Kouvolassahan ei Bäckström pelannut alusta asti.

Kotona Kookoota vastaan Lokakuussa pelasi koko ottelun päästäen 2 maalia.

Ja siitähän tuli voitto…

2 tykkäystä

Kookoo peli se oli. Nikke pelannee vielä 2-4 ottelua tällä kaudella