Tapparan pelaajajulkistus 22.5.2018 klo 12

Tappara julkistaa pelaajan klo 12. Appiin tuli viesti otsikolla “Mikki kävi ostoksilla.” Seuraa Tapparan kanavia.

12 tykkäystä

Tuo “Mikki kävi ostoksilla” Lupaa hyvää. Veikkaan, että 2 hyökkääjää ja 1 maalivahti.

1 tykkäys

Olisin yllättynyt, jos tulee yli kaksi sopimusta. Odotan yhtä. Maalivahti lienee todennäköisin?

Luulen, että enemmän.

Tappara appi: “Pelaajauutisia luvassa kello 12”

7 tykkäystä

“Mikki kävi ostoksilla” lupaa hyvää.

5 tykkäystä

Jaahas… Nyt täytyy sanoa, että ei ole mitään hajua mitä sieltä tulee. Sehän on hienoa.

1 tykkäys

Enska,Karhunen… Kelpais :smiley:

4 tykkäystä

Tappara on aika hyvin päässyt “yllättämään” nyt vuoden sisään. Toki viime vuonna nämä Kärjet, Mikkolat, Ojamäet ja Lehtoset “tiedettiin” jo kauan ennen julkistusta.

Mutta Zabo ja Redenbach vetäistiin täysin ässänä hihasta. Eikä ole tälläkään kertaa huhuja kuulunut. Mielenkiintoista nähdä, että mitä sieltä tulee. Kaikki otetaan ilolla vastaan. Veskari olisi kiva. …ja vähän laatua hyökkäykseen.

No, on Ramstedt taas mainittu huhuissa jonkun muun kuin tapparalaisen kirjoittamana. Samoin Kähkönen. Mutta eivät nämä kovin vahvoja ole, ja eikös Kähkösen Pohjois-Amerikan reissu ole käytännössä varma, kun teki sopimuksen?

Itse en usko näihin nimiin. Toki Ramu mahdollinen.

Onko Ramusta mitään “oikeaa huhua”? Vai oliko tämä se “Tammelan torilla kuultu”? Toki jos Ramu julkaistaan, niin on ehkä syytä alkaa suhtautua Tammelan toriinkin uudella vakavuudella.

Kähkösen ei pitäisi olla mahdollinen, kun tuo teki NHL-sopimuksen. En mitenkään usko, että Wild olisi jo nyt tehnyt päätöksen laittaa Kähkönen lainalle. Pelaajasopimustahan tuo ei Tapparan kanssa voi saada nyt

Mikäs on Lehterän tilanne?

1 tykkäys

Contract 18/19.

Forkka räjähtää, se on varmaa :grinning:

2 tykkäystä

Jostakin ne huhut lähtevät liikkeelle. Eikös ko. ipafani ollut ihan asiakirjoittaja? Mun mielestä voi laskea jossain määrin oikeaksi huhuksi, vaikkei muilla asiasta tunnukaan olevan tietoa ja asiasta ei ole rummutettu.

Ja edelleen - en kyllä itsekään pidä huhua kovin vahvana tai todennäköisenä realisoitua.

Elite väittää 17/18

Heitetään kunnon överiveikkaus ennen julkistusta.

Karhunen
Newton
Ramstedt

Jos 1 osuu niin olen tyytyväinen.

1 tykkäys

Tämähän oli mukava yllätys, kun lounaalta palasi koneen ääreen. No nyt sit pitää 15min odotella, turha yrittääkään työntekoa!

1 tykkäys

Katoppa uudestaan itse en usko kyllä Jorin tuloon.
“Contract 18/19”

1 tykkäys

Mitäs näistä töistä. Työpuhelin kiinni puoleksi tunniksi. On kyllä jännää kun ei tiedetä ennakkoon.

1 tykkäys