Jos jollain nyt jostain syystä on ylimääräisenä 6-7 lippua 15.11 pelattavaan paikalliseen niin ostaisin mielelläni. Halvat liput kiinnostaa eli yläkatsomo paikat.
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 62 päivän kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.