Minulta saattaa vapautua yksi lippu torstain peliin. Ilmoitan siitä heti kun tiedän.
Seisomakatsomo. Myyn sen ihan normaalilla hinnalla (33e) jos niikseen tulee.
Itse asiassa tämä on halvempi kuin normaali koska en laskuta käsittelymaksua
Voi voi. Pojalle tulikin torstaille tärkeä jaliksen harkkaottelu eikä pääse katsomaan 1. Hakametsän ottelua.
Itse kuitenkin menen eli voisin myydä vain tuon nuorten lipun tai vaihtaa molemmat vähintään samantasoiseen yhteen lippuun+muutama € ettei kummallekkaan tule tappiota. Jätetään tappio Kärpille
Lupaan käyttää nuo € Tappara-shopissa
To 19.3.2018 otteluun Tappara - Kärpät
Katsomo B1, Rivi 5, Paikka 511 (Nuoret 7-16v), ostohinta 27€
Katsomo B1, Rivi 5, Paikka 512 (Normaali), ostohinta 48€
Myydään yksi ylimääräinen lippu seisomakatsomoon torstai 19.4. Tappara - Kärpät peliin. Lippuja saa vielä Ticketmasteristakin, joten laitetaan hinnaksi 23€. Maksu mobilepay tai raha tilille. Lipun toimitan sähköpostitse.
Huippupaikka C2 maalin takaa riviltä 12 myynnissä neljänteen finaaliin, kun en itse pääsekään maanantaina paikalle. OVH 43€, jos joku maksaa 40€, niin lähtee heti. Alempiakin tarjouksia otetaan vastaan yksityisviestein, mutten lupaa vastata. Toimitan lipun sähköpostiin PDF-tiedostona.
Mulla olis 2 ylimääräistä seisomalippua, kun ostettiin isäpapan kanssa molemmat pari lippua ristiin. Yksityisviestiä vaan jos on tarvetta ja ostohintaan lähtee eli 33€ oli kappaleelta, vastailen sitten viiden jäljestä ku työt päättyy. Lisätään vielä toimitus, eli voi noutaa nääshallilta tulostetut liput tai sit hallilta ennen peliä.