Myynnissä 1 lippu tämän illan (24.4.) peliin D2 oikea rivi 8 paikka 21. Hinta sama kun lipusta maksettu eli 31€. Laittakaa yksityisviestillä, maksu MobilePay ja lipun saa esim. Whatsapissa, kun maksettu
Yksi lippu myynnissä B5 vasen rivi 21 paikka 6. Normaalihinta 67e nyt sairastapauksen johdosta hinta 60e. Laita Yv. Lippu on paperilippu ja rahan/lipun vaihto hallin edessä noin 18.15 jos kaupat sovitaan.
Edit. Lippu siis 24.4 peliin, eli 3. ottelu.
Olisi 2 lippua tarjolla huomiseen, Lahden peliin!
En pääse lähtemään, joten joku sais 2 lippua, yhden hinnalla, yht 60eur…eli bensarahat tulee kaupan päälle:)
Liput spostilla, mobilepay.
Paikat B2,rivi 5 (K-18 katsomo)
EDIT…Myyty
Tuosta liput jollekin tutulle sopivaan hintaan @LahenReipas
Menyt.
ostetaan 2 lippua sunnuntain peliin yläriviltä! (Ei stefanos)
D9 katsomoon hakusessa 1 lippu sunnuntaille.
Nonni. Lippunosto deadline sunnuntain peliin meni täysin ohi. Yksikin lippu kiinnostaa.
Ostan 2-4 lippua sunnuntain peliin
@JetLagWarriors eli tämä Kanadalaispariskunta pyytää apua kanssa lippujen löytämisessä. Kyselevät YouTube kanavallaan uusimman videon kommenteissa.
Toivottavasti jostain löytyy heillekin liput. Tekevät hyvää mainosta Tapparalle.
Voisi jopa toimisto ottaa koppia, kun oli ainakin siihen Tepsi peliin huomioitu isosti tämä pariskunta.
Eiköhän @Aapez pysty ratkaisemaan tämän ongelman.
Jos löytyy kaksi nuorisolippua sunnuntaille tai edes yksi niin ostaisin heti.
Hejsan! Täällä meinaa flunssa haitata vapaa-aikaa: Olisi kaksi lippua tarjolla huomiseen Lahden peliin: Katsomo B2 (k18), rivi 4, paikat 109 ja 110. Tämän lippupaketin hinta olisi 112,5 €, eli saman verran, mitä itse noista maksoin.
Edit! Lippu myyty.
Mulla olis myynnissä yks lippu sunnuntaille C6 katsomoon riville 3 paikka 13.
Ovh 52,5€ ja sillä hinnalla tietysti lähtee
liput spostiin ja maksu mobilepay tai tilille
Menikö tämä lippu jo? Ostan.
Jos jollain jäänyt lippu Lahteen ylimääräiseksi, niin täällä kiinnostunut
Yksi lippu sunnuntaille hakusessa
EDIT: MYYTY!
Mulla olisi sunnuntain peliin alakatsomoon, Tapparan päätyyn, yksi ylimääränen aikuisten lippu
Katsomo A10, rivi 12, paikka 31. Hinta sama millä ostettukin eli 41€.
Maksu MobilePaylla ja PDF-lippu sähköpostiin.
Sunnuntaille vois ostaa
1x aikuinen
1x nuori
Mieluiten vierekkäin