OSTETAAN/MYYDÄÄN: Tapparan playoff-lippuja (2023)

Mikä rivi ja paikka?

Sairastumisen vuoksi myyntiin 2 vierekkäistä lippua C4 katsomosta. 50€

Täältä olis yks seisomalippu tarjolla Tappara appin kautta. Hinta 15€ ja maksu Mobilepay
Edit:menny

Nämä liput vielä myynnissä. Voin tiputtaa hinnan 80€ yhteensä.

Myydään kaksi vierekkäistä aikuisten lippua maanantain peliin:
A6 vasen rivi 13 paikat 7 ja 8
Hinta sama millä olen ostanut eli yhteensä 110€
Pdf liput

Mä otan tän

Myydään yksi aikuisten ja yksi lastenlippu illan peliin sairastumisen vuoksi. Katsomo C9. Hinnat lipuille lapsi 12,50€ ja aikuinen 25€.

Moi, mikä rivi ja paikka?

Ystävämme korona vierailee, niin seisomakaussari paikka tarjolla 15€ korvausta vastaan. Tappara Appin kautta ja maksu Mobilepayllä

Myydään yksi sairastumisen vuoksi ylimääräiseksi jäänyt lippu C10 oikea riviltä 4. Hinta se normaali 25€.

Lippu edelleen kaupan, ei tästä varmaan omiaankaan pois saa, sillä lippuja näkyy tulevan myyntiin sairastumisien takia yllättävän paljon. Tarjota saa mitä mieleen tulee, tai jos tiedätte jonkun fanin, jolla ei ole normaalisti rahaa käydä otteluissa, voin myös lahjoittaa tämän eteenpäin.

edit. meni jo!

1 tykkäys

Nää vielä vapaana.

Myydään yksi lippu PDF muodossa. A8 oikea, rivi 8 ja paikka 7.
Lippu on opiskelijalippu, mutta eiköhän sen päivittäminen nuorisolippuun tai aikuisten lippuun onnistu lippupisteellä?
15e hintapyyntö.
Edit: myyty.

Voin antaa nää jollekki 30€ ettei mene hukkaan.

1 tykkäys

Tää olis vielä saatavilla, 15€ riittänee. Ottakaa pois kuleksimasta niin saadaan kaikki halliin.

Myydään kaksi vierekkäistä aikuisten lippua maanantain peliin:
A6 vasen rivi 13 paikat 7 ja 8
Hinta sama millä olen ostanut eli yhteensä 110€
Pdf liput

Nämä kaksi lippua nyt vielä alehinnalla 2 yhden hinnalla eli 50€

Kolme lippua ilmaiseksi jakoon, kun en saanut myytyä. Pyyntönä, että vain varmat tapaukset ottavat yhteyttä ettei jäisi vahingossakaan käyttämättä.

2 tykkäystä

Laittelin viestin…

Myydään C4 riviltä 9 kaks vierekkäistä paikkaa 20€.

Vielä olis ylimääräisenä jollekin mattimyöhäiselle seisomapaikkaa Tapparan fanikatsomoon. Laita viestiä.

D10 rivi 9 kaksi vierekkäin.
Jäi viime hetkellä yli.
Yht 30e / paras tarjous