Ostan liput Lahden finaaleihin
Ostan 2 vierekkäistä lippua Pelicans-Tappara ti 25.4
Yvllä tavoittaa
Moi lauantain toiseen Tampereen finaalin ostaisin 2-3 lippua mieluiten vierekkäiset
Tässä vaiheessa kannattaa selailla lippukauppaa säännöllisin väliajoin ja erityisesti klo 12:00. Lahden halli on toki niin pieni, että voi olla hankalampi paikka.
Ostan Tapparan isännöimään Lauantain peliin 2lippua mieluiten alakatsomo ei väliä vaikka toinen olisi nuorisolippu.
Kaksi lippua Ke 19.4. Tappara - Pelicans otteluun K18 katsomosta A3 paikat 5 ja 6 rivi 8.
Sama hinta kun ostossa (43€/kpl) + toimitusmaksu 1,50€, eli yhteensä 87,50€
Maksu MobilePaylla ja liput PDF-muodossa
Edit. Nämä meni
Ostaisin Tappara - Pelicans Tampereen peleihin lippuja 2 kappalet mieluiten ylä katsomost ke tai la peliin ei ole väliä Ja yv:llä tavoittaa!
Mode-edit: joukkueiden nimet isolla alkukirjaimella
Kun taas todennäköisesti tänne rekisteröityy muutamia kymmeniä uusia nimimerkkejä ostamaan lippuja, niin toivottavasti liput menisi vanhoille käyttäjille. Ihan vain sen(kin) takia, ettei nämä päädy johonkin toriin sitten myyntiin.
Ja itsellä onneksi liput G3 itselle,veljelle ja isälle hommattuna. Ja G4 itselle ja jollekin kaverille, jonka saa kuskiksi, ettei tarvi itse ajaa. Joten ei ole edes oma lehmä ojassa tässä.
Myydään kaksi lippu keskiviikon peliin. C10 vas rivi 8 paikat 1 ja 2. Hinta 55,50€ eli sama minkä maksoin.
Tuli vahingossa liput väärälle päivälle
MYYTY
Itse olen haluamassa peliin mutta olin sitte liian hidas ostamaan lippuja
Joo jokainen myy kenelle haluaa, mutta muistelisin viime vuonna TPS sarjan aikana tulleen reippaasti yli 50 uutta käyttäjää vastaavaan ketjuun, joista lähes kaikkien käyttäjien viestit olivat myös viimeisiä tällä palstalla…
Ostetaan lauantain 22.4 peliin lippu.
Kävi niin, että kaveri lupasi lainata kausikorttia, mutta unohti ja lainasikin jollekin muulle niin nyt ollaan ilman lippua keskiviikon peliin. Seisomalippu siis hakusessa mieluiten, muutkin käy tarvittaessa.
E: kaupat sovittu.
Täällä ois tarve kahdelle lipulle lauantain peliin. Laittakaa viestiä jos joltain jää yli.
Yksi seisomalippu hakusessa kaverille keskiviikolle!
Satoja lippuja myynnissä molempiin peleihin!!!
Ykköspeliin vielä reilusti, kolmoseen ehkä 20 lippua. Kaikki yläparvelle.
Ei kellään olisi Lahest neljänteen tiistain 25.4 finaaliin lippua/lippuja myyrä?
Siellä ei mitään myyntiin vapaudu….
Edit tarkennettu että Lahden toinen eli sarjan 4. Finaali
Löytyisikö ostajaa kahdelle vierekkäiselle istumalipulle Game2, elikkä perjantaille Lahteen? Mieluummin myisin täällä, kuin lahtelaisille. Liput on sopivasti vieraskannattajakatsomon vierestä eli A5-katsomosta.
EDIT: myyty
Ylimääräinen lippu ke 19.4 D8 rivi 9 hinta 28e