Otso Rantakari

Ok. Mene Otso Rantakari bussin alle. Hyvästi.

No toi on sun näkemys.
Mun mielestä Rantakarin pitää oppia ja kehittyä ja jättää tällaiset temput muille.

En tiiä, miten et voi käsittää asiaa, että tuollaset tapahtumat on ihan perus juttuja. Provosoidaa vastustajaa kun tilaisuus, nyt osu vaan pilkka omaan nilkkaan.

4 tykkäystä

Onhan Otso tällä kaudella oppinut ja kehittynyt, joten en näkisi tätä hirveän isona ongelmana.
Ensi kaudella tulee taas lisää oppia ja kehitystä iän lisäksi.
Olen varma että voit nukkua yösi hyvin murehtimatta tätä enempää.:slight_smile:

3 tykkäystä

Se että vaihtoaitiossa naureskeltiin tuolle oli mielestäni ihan hyväksyttävää ja jopa ihan oikein. Se mitä kentällä tapahtui oli heikko suoritus.

3 tykkäystä

Huhhuh mitä keskustelua. Kyllä huomaa että pari tuntia sitten tuli turpaan ja pahasti ja nyt kaikki on päin persettä.
Ps. Näin yhdessä kohtaa Peltolan ottavan huikan pullosta. Miten kapteeni kehtaa näyttää tuollaista esimerkkiä? Fokus pitäisi olla pelissä eikä juomisessa.

11 tykkäystä

Mun mielestä Otso on pelannut yllättävän fyysisesti. Eikös tästä vähän enemmän sellasta kiakollista kaveria haettu, mutta monta kertaa oon kattonu, että #55 hakee tai laittaa pommin, mutta olikin perkules #52.

9 tykkäystä

Tää poika on kyllä hyvä. Ottanut isoja harppauksia juuri sillä osa-alueella, mitä ensisijaisesti varmasti Tapparaan tuli myös parantamaan ja oppimaan. Parantunut jopa alkukaudesta paljon.

6 tykkäystä

Otso ykkösylivoimaan ja mielummin jo torstaina…
Voisi tulla jotain valmistakin?

6 tykkäystä

Olen kanssa ihmetelly miksi Otsoa ei laiteta ykkösyv:hen. On pelannut jo jonkin aikaa paremmin kuin Kemiläinen ja luistelu on paljon parempaa.

6 tykkäystä

Samaa ihmettelen minäkin. Kemmun tekemisestä puuttuu raikkaus, ja kiekko vähän karkailee koko ajan. Pienemmälle vastuulle häntä nyt, kun taas Otsolla otteet paranee koko ajan. Sokeakin näkee että myös maali on tulossa ihan pian.

8 tykkäystä

Jantan matkassa Ode kertoi omistavansa pakoputken imijän viikset. Jos siis joku mietti että mikä tuo malli on.

5 tykkäystä

No nyt pääsi yllättään. Onhan niitä koko kausi reenattukin.

20 tykkäystä

10 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Otso Rantakarin polvitaklaus KalPan Alexander Ruuttuun 22.4.2017

Mahtava ratkaisu tänään! Nyt otti sitä vastuuta mitä on huudeltu. Ei muuta kun lisää ylivoimavastuuta maanantaina nyt kun kulkee.

2 tykkäystä
1 tykkäys

Jos vetää finaalissa coast to coastilla ratkaisumaalin niin on laulun… tai ainakin videon arvoinen!

20 tykkäystä

Tuossa on mallia kaikille muillekin eli kun kiekkoa tuodaan ylös, niin se pitää tuoda vauhdilla. Ja maalit tulee laukomalla. Tänään nähtiin taas monta turhaa syöttöä ja siirtelyä, kun olisi ollut hyvä paikka laukoa. Otsokin voisi hyvää laukaustaan käyttää enemmän.

7 tykkäystä

Otso teki henkisesti tosi tärkeen maalin. Maalin, joka osoitti että vastustajanki veskari on vaan normaali kuolevainen. Eikä mikään Rinteen Peksi.

3 tykkäystä

Vain kysmys: Video ei toimi, mitä formaattia käytät?

1 tykkäys