Otso Rantakari

En kyllä ihmettele vaikka häipyisi maisemista.

Ei oikein yv aikaa tahdo tippua. Etenkin kun JMJ ja Repo tuli.

Jos ajatellaan, että Rantakari lähtisi johonkin, niin Tapparahan joutuu silloin jossain kohtaa pakkikaupoille.

Onhan se varmaan aika kova tilanne Rantakarille, jos ylivoimaa ei pääse pelaamaan tasaiseen tahtiin.

Jep, toisaalta

Lehtonen
Kuusela- Rantakari - Repo
ja JMJ päätypelissä… :slight_smile:

Siinä olis aika mehu vaikka ei ihan tänne kuulu, kuhan mutuilin Rantakaria.

1 tykkäys

Niin, siellä kirjoitetaan myös seuraavaa :slight_smile:

Vahvahkoa huhua naapurileiristä, että otso ois tulossa. Mutta päätäni en pantiksi laita, kun ei noista porkkanoista koskaan tiedä, haluaako ne meiän foorumin vaan sekasin.

Kukahan tässä taas hämmentää ja ketä…

Onko Otsoa kielletty laukomasta??:astonished:
Ainakin omaan silmään on näyttänyt että Otso saattaa vielä syöttää paikasta, mistä olisi vetänyt aiemmin itse?
Näenkö omiani, vai onko jotain totuuspohjaa???

Varmaan joku itsetuntojuttu. Noteerasin saman kyllä itsekin. Tuntuu vähän, ettei Otso oikein tiedä miten reagoisi pienentyneeseen vastuuseen ja koittaa päästä takaisin yläketjuihin yrittämällä ylihienoja ja yltiöpäisiä ratkaisuja kun varma peruspeli olisi varmaan se kaivattu tapa vakuuttaa valmennusjohto.
Kemiläisen pitäisi mennä sanomaan Otsolle, että ota rennosti ja pelaa kuin mä. :slight_smile:

1 tykkäys

Pelaa kuin läski rightin pakki. :slight_smile:

Itseluottamuksestahan Otsolla on nyt kiinni. Pari onnistumista alle ja taas mennään. Ei Ilvekseen.

5 tykkäystä

Se on jo lopun alkua, pahempi kuin Leki. :sweat_smile:

Jottei mene OT niin vähän näyttäis olevan itseluottamus hukassa.

Mithän peliä minä olen katsonut? Osso oli tänään näkyvimpiä pelaajiamme. Koko pakisto hoiti tänään homman esimerkillisesti.

11 tykkäystä

Joo ei siis muuten ollut mitään, mutta muutama paikka oli missä pitäis vetää niin lähti hakeen syöttöä.

E: Korjataan sen verran että: Lähti hakemaan syöttöä paikasta josta normaalisti pitäisi laukoa ja josta Otso yleensä laukookin.

1 tykkäys

Pisti tämä samainen tilanne silmään. Otsohan oli noussut hienosti parhaaseen maalintekosektoriin mielestäni melkein viiksien väliin ja syötti tästä :flushed:

1 tykkäys

Jos nyt Otso jostain käsittämättömästä syystä siirtyisi esim. Naapuriin ennen sopparin loppua, niin minä pahoittaisin mieleni todella pahasti Tapparan suuntaan.

Paremminkin toivoisin Otsolle pitkää jatkosopparia Tapparaan.

24 tykkäystä

Itse toivoisin, että Otsoa peluutettaisin rohkeasti siinä kakkosylivoimalla.
Yv-ajasta kilpailevan Kemiläisen peli on ollut jotenkin tukossa viime kauden loukkaantumisensa jälkeen. Tinkellä ei osu syötöt lapaan ja näistä luvattoman paljon pitkiä, ei sovi kuvaan jos pidetään kiekollisena pakkina. Lisäksi luistelu on ollut Valtterilla hyvin raskasta niinkuin koko muulla porukallakin, mutta jos verrataan Otsoa ja Valtteria tällä hetkellä keskenään, niin mielestäni Otso suorittaa paremmin, vaikka on täällä saanutkin paljon lokaa niskaan.

Lisäksi toivon Otsoa ylivoimalle sen lämärin takia. Siinä jää meinaan koko Tapparan paras laukaus hyödyntämättä! Eikä Kemiläinen ole mielestäni osoittanut mitään maatajärisyttäviä merkkejä siitä, että hänen paikkansa pitäisi sementoida tuohon kakkos yv:lle, kuten Jasu ykkös sentteriksi.

Otso ylivoimalle, jatkopahvia käteen ja kohti kevättä!

10 tykkäystä

Perskeles…Otso on käynyt aivan selvästi täällä vakoilemassa.
Tänään lähti taas vedot maalia kohti ja syöttely jäi vähemmälle.:thumbsup:
Hienoa Otso…lisää vetoja vaan niin alkaa uppoamaan.:muscle:

20 tykkäystä

Otso on hyvä viivapakki ylivoimalla. Liikkuu ja yrittää hämmentää ylinta alivoimapelaajaa tyyliin Plastino, eikä seiso kuin Lehtonen ja Kemmu tikku paskassa.

3 tykkäystä

Voishan sitä Otsoa koittaa kakkos-yv:n viivalle niinkun Jukka tais jo tänään koittaa. Lehtosta nyt en hirveesti lähtis kritisoimaan kun on noilla maalimäärillä tehnyt 8 pistettä 11:sta peliin.

1 tykkäys

Jaa, mulla varmaan puusilmät kun usein olen ihaillut Lehtosen liikettä ylivoimalla. Toki voisi tehdä enemmänkin sitä. Rantakari on hyvä hyökkäyspäässä, mutta kyllä se tekee välillä ihme liikkeitä puolustuksessa. Tänään ainakin pari kertaa tarjos ahteria, molemmat myöhässä reilusti, toinen osui omaan.

1 tykkäys

? Kemiläisen tyylillehän tuo alivoiman kärkimiehen “hämmentäminen” ja vetolinjan kurkkiminen on nimenomaan leimallista. Lehtonen taas vetää tai syöttää usein ykkösellä ja hämmentää vähemmän.

1 tykkäys

Ajan enemmän takaa sitä että Rantakari pystyy peittäämään ratkaisuaan. Siinä pysyy ranne maalille ja syötöt kaarille avoimina paremmin.