Otso Rantakari

Lehtosen ongelma on, että rakastaa niitä mooveja ja sen jälkeen pitää juurikin pienen hetken liian kauan hallussaan. Puolustus ehtii reagoimaan. Kiekko pikkusen nopeammin liikkeelle jos vain pelisilmää on, niin hyviä asioita tapahtuu.

1 tykkäys

Jotenkin tykkään tuosta pelaajasta. Ihan ei ole vielä päässyt loistamaan tällä kaudelle. Tulee kyllä tuolta, ja merkit on jo olemassa. Tosin noilla peliminuuteilla ei ihan tornihotellia rakenneta. Tosin ei siellä moni muukaan, joka mielestäni isommat minuutit ansaitsee, ole niille minuuteille päässyt. Varmaan siksi ollaan tässä jamassa :smiley: :smiley:

9 tykkäystä

Otso kävi tossa viime keväänä painamassa Hakamettässä jonkun voittomaalin jossain finaalissa jotain KalPaa vastaan. Mä tiedän, että tässä on mies, joka haluaa, osaa ja pystyy ottamaan sankarin viitan harteilleen. Esim. Mikko Lehtosesta en tiedä pystyykö siihen. Otsoa ei saa päästää ainakaan meiltä pois.

9 tykkäystä

Puolustajan ensisijainen tehtävä on puolustaa ja avata virheettömästi. Tähän Rantakari ei ole tähän saakka pystynyt. Jos nyt joskus viivalta täräyttää maalin, niin en minä lähde volttia heittämään.

Avaukset joukkueen parhaat. Puolustuspäässä kaikki sekaisin.

1 tykkäys

Ei ehkä ihan näinkään. Kuitenkin vaan yksi päästetty maali ja sekin “huolimattomuusvirhe”. Tosin kiekko pyöri muutaman kerran aika vaarallisesti omalla maalilla.

Yksi päästetty maali? Onko Otso ollut jo maalivahtinakin tällä kaudella? :open_mouth:

1 tykkäys

Ei, vaan joukkueella yksi päästetty maali. Otso on osa joukkuetta ja puolustaja. Ymmärsin Ckulman kommentin, että koko joukkue oli puolustuspäässä sekaisin. Voi olla, että ymmärsin väärin.

Ok, mä kun ymmärsin että tässä puhutaan Otson koko alkukauden peliesityksistä. My bad jos näin ei ollut! :thumbsup:

Niin, tavallaanhan tuo oma kommenttini meni siinä mielessä osin väärään ketjuun, kun kommentoin yleisesti joukkueen puolustamista. Taas toisaalta kyllä Otsokin liittyy koko joukkueen puolustamiseen. Että siinä mielessä kehuja tuli myös Otsolle henkilökohtaisesti.

Ei se mitään, jos ymmärsit väärin. Sitä sattuu minullekkin joskus.

Juu väärinymmärrys, en puhunut eilisestä pelistä vaan koko kaudesta. Jatketaan :slight_smile:

1 tykkäys

Okei. Tappara on päästänyt koko kaudella kolme maalia enemmän kuin sarjan kärki JYP.

Mutta, eteenpäin. :slight_smile:

1 tykkäys

Minä taas nostelen näitä yksittäisiä pelaajia, koska tykkään seurata pelejä myös yksilöiden kautta ja jopa enemmän yksilöiden kautta kuin pelitapojen yms. kautta.

Rantakarilta myös todella hyvä ja varma esitys. Siitä lopputuloksen +/- jäi plussalle kahden maalin verran. Myös jalka näytti raikkaammalta.

22 tykkäystä

Olenko pahasti väärässä, jos väitän että Otso oli yksi parhaista ja varmimmista pakeista tänään?
Niin tai näin, lisää tätä suorittamista Otsolta. Tänään jäi vain maali uupumaan…

30 tykkäystä

Oon odottanut tätä et Otso ohittaa peliajassa Kemiläisen. Pelaamalla ne virheetkin vähenee Otsolta.

1 tykkäys

Olisko jopa niin, että Otsoo jännittänyt tuo esiintyminen Possessa. Nyt kun se on tuutattu ulos, voi pelata ilman ressiä. Otsolla on varaa kasvaa pelaajana ja urheilijana huomattavasti Rautakorven valmennuksessa.

4 tykkäystä

Ja viiksiäkin ois varaa kasvattaa. :smiley: Kyllä Otso vielä palaa viime kauden tasolle ja menee varmasti siittä ohikin, hieno mies!

Aamulehti samoilla linjoilla Otson pelaamisesta.

1 tykkäys

Lehtinen luki täältä kommentit…

7 tykkäystä

Sama kävi mielessä.:slight_smile:

Ei muuten olisi eka kerta kun täältä kaivetaan Tapparaa koskeviin juttuihin aineistoa.

11 tykkäystä