Otso Rantakari

Miksi ansaitsivat?

Koska olivat huhujen mukaan ryypiskelleet ottelua edeltävänä yönä, ja selkeästi eivät muutenkaan sitoutuneet noudattamaan joukkueen yhteisiä sääntöjä. Kertoo paljon, että ilmeisesti muut pelaajat vaativat heitä ulos joukkueesta.

4 tykkäystä

Niin siis tuo on melkein pahinta mitä voi joukkuekavereille tehdä.

Kertoo välinpitämättömyydestä.

Onneksi näistä voi oppia.

5 tykkäystä

Ja kyllä 31 vuotiaan pelaajan pitäisi jo osata nämä asiat.

4 tykkäystä

On kyllä jännä nähdä minne päin Otso tuosta lähtee. Kuitenkin ihan pelimies vielä.

1 tykkäys

Vähän veikkaan, että rahasti nyt Sportia täydellä palkalla siirtorajan tuntumaan asti, että ehtii vielä pelata loppukauden jossain kuka nyt suostuu Rantakarin huolimaan. Joku takapihaliiga todennäköisesti, ellei joku parempi seura tähän haksahda.

Oma veikkaus Jokerit, jos oman arvon tunto antaa periksi mennä Mestikseen.

1 tykkäys

Joo, mulle tuli myös tuo Jokerit mieleen…jossain oli tästä mainittukkin, että näin voisi käydä.

Jos näin käy niin lehdistö mainitsee ensisijaisesti Tapparan mestaripelaajana.

9 tykkäystä

“Tapparan tähti puolustaja ei kelvannut muille liiga seuroille, tie käy mestikseen.”

2 tykkäystä
26 tykkäystä

Aamulehti se ei petä koskaan. Tietää mitä saa.

36 tykkäystä

Aivan, huhujen mukaan.

Otso nyt on Vaasan yöelämässä kauden aikana ollut sen verran tuttu näky että voidaan melkeinpä jossittelut jättää pois.

12 tykkäystä

Taisi se kippo maistua Tapparassakin…

6 tykkäystä

Itse kannatan tutkimista ennen hutkimista, mutta kukin tyylillään.

Sen verran Vaasan suunnasta olen kuullut, että siellä ei toimiston puolella ole aivan järjen kanssa päätöksiä viime aikoina tehty, mutta uskoisin, että näistä kuullaan vielä.

2 tykkäystä

Ryypiskelyä nyt on turha valkopestä, kun siitä on puhuttu viimeksi eilisessä pelissä ja puitu mediassa moneen kertaan.

3 tykkäystä

Jep, ja kun täälläkin varmasti useampi on nähnyt Otson yöelämässä myös Tampereella, ei ole mikään kovin suuri shokkiuutinen.

4 tykkäystä

Saksassahan sitä hyvää olutta kait on. Veksin pariksi sitten jäälle

1 tykkäys