Otteluketjut ja -ennakot kaudella 2022-23

:point_up_2: Tein itse ja säästin. Perjantaille on @tp2 luvannut raapustaa. Lauantaiseen Pelicans-peliin ei ole avaajaa, mutta eikös tp2 meille sellaisen haasta.

2 tykkäystä

@Wrathchild tekee lauantain Pelsu-peliin ennakon? :wink:

Ai taas… :thinking: No joo, eiköhän jotain lähde…

5 tykkäystä

Haastan @Hakkuri tekemään viikon päähän El classicon Nokia areena alustuksen…

Edit: @Hakkuri huhuu! Vastaatko huutoon?

1 tykkäys

Tuohon 1.11. El Clasico- peliin olisi hauska kehitellä jotain extraa :grin: @Kilo vois tehdä jonkun ”julisteen” kyseisestä pelistä ennakkoon jonka @Virvelia_kainaloon voisi liittää ennakkoonsa? Miltä kuulostaisi?

3 tykkäystä

Silleen hauska juttu, että mulla on vuoden päivät ollut työn alla nimenomaan tälle parille ja nimenomaan juliste. Päässyt vähän vanhenemaan, kun yksi henkilöistä, joita olen hahmotellut, on Rautakorpi. Kaikkinensa tämä on pääasiassa junnannut paikoillaan. Pohjaa on lähdetty rakentamaan perjantaina ‎10. ‎tammikuuta ‎2020 klo 8.48.41. Mutta työn jälki on ollut niin huonoa, ettei ole motivoinut.

9 tykkäystä

Onkos joku availemassa huomiselle CHL-mittelölle?

Edit: on näköjään, selvisi kun avasin silmäni ja luin avauspostauksesta.

Sait ainakin lievää painetta aikaiseksi, joten päätin sen kirjoittaa sitten xD

4 tykkäystä

Eilen illalla kävin katsomassa, kenellä on tänään kirjoitusvuoro. @Dominik49 oli varannut vuoron. Sillä hetkellä tiesin, että omenapuuta ei tarvitse ravistella hedelmän putoamiseen. Vieläkin iso luotto, että eepos on loppusilausta vaille valmis. Luulen, että pitää vain tyhmää jännityksessä.

7 tykkäystä

@tp2 Moneltas tänään tulee ketju? Sillä on sun vuoro näköjään tehdä ketju.

Tulee klo 14-15 välissä. Kiirettä pitää…

Jos joku haluaa avata ennen sitä niin en laita pahakseni.

3 tykkäystä

@Wrathchild voisi perjantai-illan kunniaksi haastella huomisen avaajaa.

1 tykkäys

Lähtiskö @Harald_Hokiman avaamaan huomista Kouvolan ennakkoa?

@Harald_Hokiman haastatko jonkun tekemään ennakon Jukurit peliin?

Lähes kaksi vuotta sitten oli vastaava peli Mikkelissä jonka @Treppu avasi joten haastan.

1 tykkäys

Haaste vastaanotettu!

2 tykkäystä

@Virvelia_kainaloon tuleekos ennakko milloin tänään? El klassiko, joten odotukset ovat sen mukaiset.

@Varilasit @kaikki Hei hei tää meni ihan pieleen unohdin eilen illalla kun silloin mun piti se tehdä. Tehkää joku, en nyt ehdi mitenkään. Häpeällinen katastrofi.

6 tykkäystä

Voin tehdä.

6 tykkäystä

Hieno, kiitos. Hyvää reagointia.