Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Sikäli mikäli mun kirjoitustaitoihin luotetaan pleijareissakin, haluatteko että teen jokaiseen peliin erikseen ennakon (vaihtoehto A) vai teenkö koko sarjaa käsittelevän, vähän isomman ennakon (vaihtoehto B)?

  • A
  • B

0 voters

1 tykkäys

Minä olen sitä mieltä, että teet hyviä ennakkoja, mutta ne voisi laittaa ketjun toiseen viestiin. @peterra n avaamalla ketjulla tuli kuitenkin 5-1-voitto.

Kerho-peli on minulle vasta päivän kolmostapahtuma, joten pettymys ei ole taattu.

1 tykkäys

Otteluketju on oikea paikka mainioille ennakoillesi (ja muidenkin), koska ovat silloin oikeassa kontekstissa. Avausviestinä antavat hyvät perusteet keskustelulle.

Playoffeissa on käytetty ottelusarja kohtaisia ketjuja, koska pelit ja sarjat ovat kuitenkin yhtä jatkumoa. Toki yksittäisiä pelejä voi alustaa pitkin ketjua ja varmasti löytävät yleisönsä sieltäkin.

Ping @valvojat.

Ehdottomasti molemmat: ottelusarjaennakko ja otteluennakot erikseen. Tärkeys ja ainutkertaisuus puoltavat tätä.

1 tykkäys

Itse tykkäisin, että sarjalle ja sarjan yksittäisille otteluille olisi omat ketjunsa. Välttyisi siltä, että on mammuttipitkä ketju, jossa kesken kaiken palataan uudelleen vänkäämään jotain G1 asioita, kun mennäänkin jo G5:ssa.

4 tykkäystä

Mä olen pitänyt yhdestä mammuttiketjusta! Siinä pystyy helposti läpikäymään uudestaan kevään tarinan.

Lisäksi:

Yksittäiset ketjut finaaliputken aikana:
2012-2015, tuloksena 3 hopeaa

Mammuttiketjut finaaliputken aikana:
2015-2017, tuloksena 2 kultaa

1 tykkäys

Mammuttiketjujen keksiminen juonsi juuri siitä, ettei me oltaisi pystytty pitämään eri otteluiden asioita oikeissa ketjuissa kuitenkaan. Eikä siinä varmaan olisi mieltäkään, kun pelit liittyvät niin vahvasti toisiinsa. Siksi yksi iso ketju.

2 tykkäystä

Huomio kaikki ja erityisesti @patanen ja @Raumalainen

Villi kortti kierros alkaa tulevana tiistaina. Käyttäjiä rohkaistaan avaamaan ottelusarjaketjut nyt varmistuneille pareille.

@Patanen saa avata jos avaa. Mun avaus olisi pelkkää tilastointia. :smiley:

Ässäsymppaaja-@Kilo’kin voi avata.

Tai muut Lukkofanit @Hench, @Elky79 & @Okkul

1 tykkäys

Avaan huomenna kun on enemmän aikaa.

3 tykkäystä

Kuka kirjoittaa Tappara-KalPa-ketjunavausta? @Dominik49?

JYP-HIFK-ketjunkin saa avata. Joko @DelJampe tai sitten kuka vaan.

1 tykkäys

Voinhan mä sen availla. Varsinaiset ennakkosepustukset taidan kuitenkin pistää ekan pelin matsiketjuun.

3 tykkäystä

Näin nopealla aikataululla kun ketju avataan, se kerää helposti varsinkin tähän alkuun paskoja viestejä. Mun toive olisi näissä asialinja edellä.

Toteutin nyt sitten tämän. Jos ei tunnukaan toimivalta, niin nopeastihan tuon siirtää.

Hyvä alustus, mutta minustakin nämä pitäisi olla siellä ottelusarjaketjun seassa.

1 tykkäys

Jees, no nyt tuo löytyy sieltä.

Hitto soikoon, huomennahan nää kekkerit alkaa ja mä olin jo ihan unohtanut ennakon laatimisen. :face_with_raised_eyebrow: No, hyvinhän tässä vielä ehtii. :relieved:

4 tykkäystä

Rupesin vähän mietiskelemään alkavan kauden kuvioita ennakoiden suhteen. Todennäköisesti en ehdi/jaksa kirjoitella alustusta joka ikiseen matsiin, mutta esimerkiksi viikonlopun peleistä voisin kirjoitella vähän laajemmin. CHL-pelienkin alustamistakin voisi harkita. Mitä ennakot voisivat pitää sisällään? Pistäkää palautetta, parannusideoita, toiveita, vinkkejä, yms. :grinning:

3 tykkäystä

Juu vaara on ollut jo sen suhteen jonkin aikaa ns. poissa :smiley: En taida olla mihinkään menossa :smiley:

Sen sijaan ennakoissa ei foorumi kyllä kaadu, koska on monta hyvää tekijää noihin :slight_smile: Odotan mielenkiinnolla, koska saadaan ekat taas muiltakin. Minulla ei ole kuin yksi tapa kirjoittaa niin on hyvä, jos noita ketjuja aukeaa mahdollisimman paljon muidenkin toimesta. Seuraavanhan avaa @Treppu , vai mitä?

1 tykkäys

Tämähän voisi muuten olla sellainen kiertävä “haaste”, jossa avauksen kirjoittaja haastaa seuraavan ottelun alustajan?

5 tykkäystä