Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Kannatan ihan vaan sen takia, että on kiva saada noihin ennakkoihin erilaisia näkökulmia ja kirjoittajia. Joskushan äänestettiin, millainen se optimaalinen avaus on ja tuli kyllä sellainen sillisalaatti, että lienee paras, että on mahdollisimman monta kirjoittajaa =)

Viimestään sitten jos/kun seilataan tappioputkessa ja tarttee purkaa aggrea! :wink:

4 tykkäystä

Nyt on kyllä pakko kehaista @peterra
Aika hemmetin upea otteluketjun avaus Ässät peliin. Se on erittäin sulavaa ja eläväistä tekstiä, jossa lähtökohdatkin on otettu upeasti tekstin matkaan. Tuli hieno visio pimeästä syysillasta heti alkuun meuhkaavine porilaisine.

Pienehkö mancrush tai bromance iski tuosta tekstistä. Mä sytyin kyllä. 11/10

6 tykkäystä

Pirskatti menee tiukaksi @peterra:n haasteeseen vastaaminen perjantaiksi, kun näyttää siltä että työreissulta ollaan vasta myöhään kotona.

Jos joku haluaa antaa lisäaikaa seuraavaan peliin, niin en vastusta :slightly_smiling_face:

Treppu tais jo pelastaa huomisen:)

1 tykkäys

@Treppu Mikä meininki? Ei näy ketjua ja aloin juuri teroittamaan kynääni.

1 tykkäys

Nyt, kun olet paikalla niin lienee viisainta kirjoittaa se ennakko :smiley: @Treppu on selvästi epäonnistunut :wink:

3 tykkäystä

Mä voin antaa. :thinking: Ellei sitten sulla ole hommat jo kovassa vauhdissa.

1 tykkäys

Kyllä nyt jotain tulee että pääsen vuorostani haastamaan erään kalamiehen.

Edit: Siellä lepää

TPS - Tappara 27.09.2019 (Pe)

Seuraava peli on jo lauantaina, joten toivottavasti @Virvelia_kainaloon uistimien koukut ovat teräviä.

7 tykkäystä

Eipäs nyt aleta tuomitsemaan epäonnistumisia! :rofl: Ennakko on kyä tuloillaan! Ihmisillä on muitakin kiireitä kuin ennakon kirjoittaminen. :grin:

Jaa @ljpp ehtikin! :rofl: Jos @Virvelia_kainaloon ottaa lauantain, mä otan sitten Sportin. Jos käy?

2 tykkäystä

Pakko siirtää seuraavaan peliin. Olen länsinaapurissa viikonlopun :fishing_pole_and_fish:

@Treppu vaihetaan päittäin?

@Treppu tuomitaan tietysti :wink: Johan olet kaksi kertaa epäonnistunut :stuck_out_tongue: joko kolmas kerta sanoo toden? :wink:

1 tykkäys

@Virvelia_kainaloon Mä en millään ehi lauantaiksi kirjoittaa, kun huomenna pitää jatkaa kouluprojektia, illaksi Turkuun ja myöhään takaisin himaan.

@peterra töki vaan, ens viikolla jysähtää vastapalloon! :wink:

1 tykkäys

Etkö voi kirjoittaa tuota lauantaina jo ennakkoon? :wink:

Tässä aleta hutiloimaan! :wink: Tässä on jo noin tunti väännetty Sport-pelin ennakkoa ja nyt on vasta lämmitelty!

2 tykkäystä

Kiitos @peterra. Mihkäs peliin meikäläisellä nyt siirtyi tuo ketjun avaaminen?

Seuraavaan? XD

1 tykkäys

Eli Sportista seuraavaan?

Jos näin niin kyllä.

@Treppu @Donizimo

Mites sitten sitä seuraavan pelin ketjunavaaja, saanko mä haastaa? Ei varmaan kuitenkaan pidetä kahta limittäistä haastoa käynnissä?

2 tykkäystä