Palautetta kanssakeskustelijoille

@eetoli on ollut hyvällä jalalla liikkeellä! :ok_hand:

Pidän paljon pelitapakeskusteluista ja hän ollut niissä mukavan aktiivinen. Viestit ovat avanneet omaa ajattelua ja jotain on tarttunutkin matkaan. On aina ilo oppia pelistä siitä enemmän ymmärtäviltä! Muutenkin kirjoittelu on ollut asiallista ja hyvähenkistä!

12 tykkäystä

Uusi kausi ja uudet kujeet. Kiitos tunnustuksesta - lämmitti mieltä.

Itse en koe olevani kummoinen kiekkotietäjä, kunhan vaan höpisen jotain havaintoja. Tykkään itse myös intohimoisesta keskustelusta ja mielipiteistä. Arvostus palstaveljiä kohtaan on oikeasti suurta (huom. itse en muuten palstaveli -termillä jaottele sukupuolia, joten tasapuolisesti kaikille). Tykkään myös siitä, kun näkemyksiäni haastetaan tai korjataan - koska muiden opastuksella se sokeakin löytää perille :slight_smile:

Annan tähän vielä erityiskiitokset @JiiKoo :lle, kun jakaa noita Rane-klippejä. Kädet tärisee kuulijalla, kun legenda puhuu lajista, jota rakastaa. Toi arvostus muita kohtaan - ja varsinkin nyt viime aikoina IFK:n osalle on jotain sellaista, jota itsekin yritän opetella. On hienoa, että on niitä kilpakumppaneita - vaikka niille joskus/usein häviäisikin. Vanhat katkeruudet Ipa-faneja kohtaan ja myös TPS:ää kohtaan (kevät 2001) alkaa pikkuhiljaa sulaa ja ehkä sieltä löytyy jotain arvokasta hokikamaa sen ikiroudan sisältä.

edit: Cheers mate! Vaihdoin profiilikuvan toivotukselle sopivampaan :smiley:

8 tykkäystä

Nyyh, ei sanakaan palstan IFK kannattajista, taas meitä syrjitään…:disappointed_relieved:

PS. Kirjoitin tämän hieman kieli poskessa, eli ei turhan vakavasti

3 tykkäystä

Hei kamoon!
Kuuunteles miten Rane kehuu teitä!:+1:t2:

2 tykkäystä

@DelJampe erinomaista edustamista :slight_smile:
Olet yksi suosikeista, joten siksi ei erillistä mainintaa.

1 tykkäys

2 posts were merged into an existing topic: Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

En nyt usko kenenkään tuota kuvaa liputtaneen siksi, että olisivat siitä sisällön takia loukkaantuneet vaan syy löytynee ihan palstan säännöistä.

** * Kuvan tulee olla ketjun sisältöön olennaisesti liittyvä ja siihen lisäarvoa tuottava.**
** * Ns. meemit ja muut itsensä ilmaisuun käytetyt, mutta sisällön kannalta epäolennaiset kuvat eivät ole sallittuja.**

En oikein usko, että tuota olisi hirveän moni nähnyt erityistä lisäarvoa tuovana kuvana ja siksi ovat liputtaneet. Vitsi toki sellainen, että ettei sitä oikein ilman kuvaa voi kertoa.

2 tykkäystä

Voi avata itse jos siltä tuntuu. Ei ole kovinkaan vaikeaa.

1 tykkäys

Jätän sen mieluummin ammattimiesten hoiviin.

1 tykkäys

Se on muuten just näin.
Mutta nyt kun täällä oikein palautetta annetaan, niin lupaan koittaa kyseistä hommaa jossain vaiheessa…

2 tykkäystä

Tapparan huikeiden peliesityksien lisäksi otteluseurannat ovat olleet kyllä mielettömiä!
Laadukkaan tilanneseurannan lisäksi on kyllä saanut nauraa vedet silmissä, sen verran rillumareita on ollut. Muistetaan tätä syksyä, silloin kun lento ei ole näin hurjaa. :+1: Kuusela-peukku Kaikille.

Lisäksi ei ole ollut mitään kahnauksia pitkään aikaan.

9 tykkäystä

Kaikki on messissä eikä kukaan kahvaa naamaan😁

5 tykkäystä

Tämä näyttää tänään Ilvesfoorumilta. Eikö tosiaan ole muuta mietittävää, kuin naapurin asiat. Pitäskö kysyä ipalaisilta, että yhdistetään nää foorumit, kun täällä puhutaan enemmän molempien seurojen asioista. En kiellä, vaan voitte jatkaa. Minä pysyn pari päivää poissa täältä.

8 tykkäystä

Silloin kun menee hyvin niin ollaan hiljaa. Aika rauhallinen on ollut esimerkiksi Rautakorven ketju, vaikka tämä juuri johdatti joukkueensa uuteen Liigan ennätykseen.

Vastaava tappioputki olisi nostanut hieman eri melutason…

20 tykkäystä

Pyydän, että tarkennat :smiley: Rautakorven ketjussa on enemmän kehuja kuin vuosiin. Myös tykkäysmäärät ovat korkealla. Ihminen reagoi paremmin negatiivisiin ärsykkeisiin - se on geneettistä.

3 tykkäystä

Itse oon vaimentanut kaikki Ilves-ketjut, kuten myös oikeastaan kaikki muutkin kilpailijat. Ei tuu törmättyä täällä naapureiden asioihin, kun ne ei mua tipan vertaa kiinnosta :lasit:

1 tykkäys

Koko #liiga:ilves -alueen voi hiljentää halutessaan, silloin sieltä ei valu mitään etusivulle. Ainakin puhelimella katsottuna aluenäkymän oikeasta yläkulmasta löytyy “pallosymboli”, jota painamalla voi valita “vaimennettu”.

6 tykkäystä

Ilves on päivän kuuma peruna.

Tapparasta ei ole mitään akuuttia. Ihan ok, että vastustajat ovat esillä. Olisihan se höpsöä, jos ei vastustajistakin käytäisi keskustelua. On kuitenkin aika olennainen osa tätä touhua.

12 tykkäystä

Tappara menee tunteisiin, jospa se onkin Ilves? Vakavasti, enemmän ihmettelisin jos täällä ei puhuttaisi kauden ensimmäisistä (ja omasta mielestäni vähän yllättävistä) valmentajapotkuista. Toki, siihen yhdyn, että tällä palstalla on melkoisen paljon eri ketjuja Ilveksestä.
Ja kuten yllä todettua, negasta saa enemmän puhuttavaa.

1 tykkäys

Minusta on tavallaan ihan luonnollista, että silloin kun menee huonosti/on harmituksen aiheita jne, niin asioista keskustellaan enemmän. Sillä tavoin - keskustelemalla - näitä huolia ja harmituksia päästään purkamaan, mikä on yksi tällaisen keskustelufoorumin tarkoitus ja hyvä puoli.

Tokihan tässä voisi itse kukin alkaa antaa kehuja oikeastaan kaikissa Tappara-aiheisissa ketjuissa, mutta tällaisissa viesteissä ei oikein olisi mitään uutta annettavaa. Foorumin ajattelutavan mukaan tällaisia tilanteita varten on tuo tykkäystoiminto, jonka onkin korkealla tasolla kuten @peterra mainitsi.

Edit: kirjoituserhe.

5 tykkäystä