Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Alkuperäinen ketju alkoi legendaarisella kommentilla “häviäjät selittelee”, kaudella joka päättyi mestaruuteen. Tuokin ketju oli venynyt jo lähes 6000 viestin pituuteen, joten on hyväksi käydä välillä kopissa ja lähteä freesimpänä uuteen erään.

Toivottavasti positiivisen palautteen osuus kasvaisi toisessa erässä.

18 tykkäystä

@Oijennus.

"Yleensä homma toimii, kun on kotikasvatus ja kodin olosuhteet kohdillaan. Onneksi olkoon isälle. Ja äidille myös.

Hienoja juttuja."

Eli minun vanhempani ovat epäonnistuneet kotikasvatuksessaan ja kodin olosuhteissa koska olen tällä hetkellä työtön🤔

1 tykkäys

Pahoittelen. Viestin alussa kuitenkin luki, että “yleensä”.

Harmi, että tämä minun pelkästään hyvällä @Messi :lle tarkoitettu viesti päätyy tähän ketjuun.

Toivotan sinulle nyt kaikkea parasta tulevaisuuteen, toivottavasti löytyy työpaikka ja hommat lähtee etenemään. Ei se kaikilla muillakaan nappiin ole mennyt, vaikka koti olisi ollut hyvä, mutta turha käsitellä tässä ketjussa asiaa.

Harmittaa, että otit asian noin. Olin aidosti iloinen toisen kirjoittajan puolesta.

6 tykkäystä

Pyydän itse anteeksi. Tuo minun viesti oli taas niitä joita ei olisi pitänyt lähettää. 2,5kk kotona oloa tehnyt itseni vaan vähän yliherkäksi kaikkeen mikä vähänkin viittaa työttömyyteen. Mutta se on taas toisen ketjun asia.

13 tykkäystä

Pitäisikö pohtia spoiling alertia myös Kirvescastin kanssa? Pekka Saravon ketjussa paljastellaan.

2 tykkäystä

Jakso on ollut kuunneltavissa viisi päivää.
Kuinka pitkään se sitten on spoilausta jos kyseisestä jaksosta haluaa keskustella🤔

4 tykkäystä

Minua on jo pidemmän aikaa harmittanut se asia, että vähän väliä Rautakorpea mollataan tällä palstalla. Varmasti on virheitä tehnyt, mutta ei Tappara olisi tämän päivän Tappara ilman Rautakorpea. Miksi pitää dissata sellaista miestä, joka on Tapparan historiassa mielestäni yhtä merkittävä kuin esim. Rauno Korpi.

En vain ymmärrä. Antakaa mieluummin arvostusta kuin v…uilua.

43 tykkäystä

Silmät meinaa kostua, kun katsoo tuota upeaa toimintaa mm.

@Treppu
@Oijennus
@BlueOval
@Sardion

Ja moni muu tuossa Meidän Seura -ketjussa. Pakko se on varmaan työntää itsekin vähän joulurahaa seuralle.

12 tykkäystä

Kuten olen todennut niin noi kakskymppiset on pikkurahoja siihen verrattuna mitä olen tänä vuonna maksanut Tapparalle pelipaidoista.
Se summa onkin sitten jo varsin merkittävä pienipalkkaiselle duunarille.
Ilo tosin on ollut siinäkin minun puolella ja ainahan harrastukset maksaa. :rofl: :rofl: :rofl:

12 tykkäystä

Kiitos nyt nostosta. Olen ajatellut tuota vähän kuin virtuaalisena “ottelulippuna”, vaikka ei kotona pelattaisikaan. Seura saa jokusen ropon siitä sitten.

Nimimerkki “Osku” siellä myös painaa aika kovaa tahtia, kun ostaa jokaista pistettä kohti aina yhden kortin.

11 tykkäystä

Kiitos, mutta ennenkaikkea pitää kiitosta antaa niille kaikille ihmisille, jotka osallistuvat tähän kampanjaan tai muihin hyväntekeväisyyteen liittyviin juttuihin.
Ymmärrän tottakai sen, että tilanteen mukaan mennään ja jokainen tekee juttuja oman tilanteen mukaan. Mulle tämä vuosi on ollut, no haastava, mutta silti on mahdollista auttaa ihmisiä ja seuroja jossain määrin. Ja niin…

11 tykkäystä

Tiedostan kyllä sen, että huhuketjuun palataan vähän väliä ja homma ok. Savua ei tule ilman tulta.

Tää seura ja sen ympärillä oleva yhteisö on antanut enemmän kuin voin sanoin kuvaillakaan.

Pitkään mulla oli vain perhe ja kaksi ystävää. Vuosien vieriessä ja pelimäärän karttuessa olen tavannut valtavan määrän ihmisiä Tapparan kautta. Jotkut ovat jääneet hyvän päivän tutuiksi, osasta on tullut kavereita, vielä pienemmästä osasta hyviä kavereita ja tuosta joukosta on löytynyt jopa kaksi sellaista ihmistä joita voin ajatella kutsuvani ystävikseni.

Kahden vanhimman ystäväni kanssa selvisimme yhdessä mm. koulukiusaamisesta. Kahden uuden ystäväni kanssa olemme kokeneet tolkuttomasti kaikenlaista peleissä sekä niiden ulkopuolella.

Jos mä kutsun ihmistä ystäväkseni, on silloin saavuttanut todella korkean luottamuksen tason. Vain kaksi ihmistä on siihen kyennyt aiemmin ja nyt joukossa on kaksi uutta nimeä.

Tiivistettynä tämä yhteisö on antanut mulle niin valtavasti voimaa, itseluottamusta ja uskoa siihen, että mäkin oon oikeesti ihan hyvä jätkä, kun jengi haluaa mun kanssa viettää aikaa. Tuo oli vielä täysin absurdi ajatus ala-asteella.

Nyt mulla on mahdollisuus tukea Tapparaa uudella tavalla ja sen myös teen. Tämä perhe merkitsee mulle, sulle, hänelle, teille, heille, eli siis Meille uskomattoman paljon, joten haluan sen menevän tunteisiin myös tulevaisuudessa.

Joskus menee tunteisiin negatiivisella tavalla, mutta hei, se kuuluu asiaan. Onhan se turhauttavaa ajaa Mikkeliin neljä tuntia, ottaa 2-1 turpaan ja istahtaa taas autoon. Mutta siinä kun heittää vähän jerryä kavereiden kanssa, mieli kohenee hetkessä. Vaikka tuolla reissulla tuli turpaan, oli Meillä kuitenkin hauskaa.

Yhdessä koetaan hyvät ja huonot ajat. Yhdessä mennään eteenpäin. Yhdessä tuetaan Meidän Seuraa ja kiitos siitä! :pray:

Kiitos! :blue_heart: :orange_heart: :white_heart:

Ps. Mulla ei meinannut kostua vaan myös kostu silmät. :joy:

66 tykkäystä

@Treppu nostan sinulle kuvitteellista hattuani mahdollisimman korkealle. Pidä sinä yllä tuota loistavaa persoonaasi. Menee taas ns. nuoleskelun puolelle, mutta tykkään ihan pirusti sun tekemisestä. Upeata saatana. :+1:

24 tykkäystä

On sitä täältäkin sen verran paljon kevään huutokaupassa ja tässä nyt olleessa huutokaupassa rahaa laitettu pelipaitoihin, että jos se ei riitä niin sitten ei mahda mitään.

Kyllä sinulla varmasti @BlueOval on mennyt vielä paljon enemmän, mutta on sitä itseltäkin huvennut reilu pari tonnia Tapparalle. Pienipalkkaisena tehtaan duunarina täälläkin mennään.

Mikä se sellainen harrastus on johon ei kaikki rahat mene? :slight_smile:

7 tykkäystä

Kertokaa miksi olen kokoajan eniten liputettu Tapparalainen…

Aurasi ei ole terveen sininen, palstalaiset tuntevat sen.

Erittäin hyvin vastattu…F-Buffalosta mun matka ollut Tapparassa.

1 tykkäys

Itseasiassa tuo oli joku leffa-quote, en muista mistä leffasta, en edes tuossa yhteydessä ajatellut että sininen liittyy Tapparaan :slight_smile:

Missään tapauksessa en epäillyt Tappara-henkisyyttäsi, pahoitteluni että vitsi ei toiminut.

1 tykkäys

Esimerkki. Perustit Jaromir Jagr ketjun ja sitten jo kolmannessa viestissä rupesit kirjoittamaan Mario Lemieuxista.
Harvoin tulee liputuksia laitettua, mutta pari ongelmaa sinun viesteissä on. Eksytään aiheesta ja linkitys ei oikein tahdo onnistua . Ns. pimeitä linkkejä tulee lähes aina.

2 tykkäystä