Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Pyydän anteeksi kaikkea mitä olen tehnyt …

Tämä oikeastaan allekirjoittaa edellisen viestini.

5 tykkäystä

Ei niitä lippuja ja muita kannata henkilökohtaisesti ottaa. Mun viestejä liputetaan tai siirretään oikeaan ketjuun lähes päivittäin, mutta sitten vaan otetaan opiksi.

3 tykkäystä

Jees, ei vaan mee mun tajuntaan et joku lyö kirvestä selkään

Täällä on tiukka yhteisön ja modejen ylläpitämä moderointi, jonka ansiosta täällä ei ketjut rönsyile kuten ilvesfoorumilla tai jatkoajan keskusteluissa, mikä on hyvä asia.

En usko että kenelläkään on ajatuksena lyödä kirvestä selkään vaan pitää foorumin linja.

10 tykkäystä

Tämä selvä, kaikkea hyvää kaikille. :heart_eyes: :orange_heart: :star_struck:

5 tykkäystä

@Nevofoget03

Oletan, että nimimerkkisi viittaa tuon kevään finaaleihin :slight_smile:

Tämä teksti voisi aivan hyvin mennä myös ketjuun “Hauskoja juttuja ja tarinoita” tms.

Jouduin rakkaan ex-vaimon töiden vuoksi asumaan Oulussa 2002-2004, ja kävin toki molemmat finaalipelit 2003 Raksilassa katsomassa.

Ja molemmissa peleissä Pirneksen tehdessä maalit pomppasin ylös huutaen täydet ja sitten n. sekunnin kuluttua tajusin, että kukaan muu ei pompannut :slight_smile:

14 tykkäystä

Kaunis tarina. Itsellä suuri osa suvusta siellä, joten samoja kokemuksia löytyy. 2003 taas kävin Hakametsän ottelun katsomassa, ja katsomoon lentänyt kiekkokin löytyy kaapista👍🏼

1 tykkäys

En mä tuota sillä kirjoittanut että tässä täytyisi alkaa mulkkuja mittaamaan. :laughing: :laughing:
Lähinnä kyse tuossa paita-asiassa oli vain se mittakaava, paljonko se kakskymppinen on isossa kuvassa.
Pieniä rahoja nämäkin vielä ovat, jos suurennetaan kuvaa ja mietitään Tapparan vuotuista rahaliikennettä ja mitä isot tukijat rahaa Tapparan suuntaan laittavat.

Meidän Tapparan kannattajien pitäisi ehdottomasti huomioida nämä Tapparan tukijat ja mainostajat parhaan kykymme mukaan. He ovat kuitenkin lähteneet tukemaan rahallisesti meille kaikille niin rakasta Tapparaa. :tappara: :tappara: :tappara:

2 tykkäystä

Nuollaan sitten yhdessä saatana.
Loistavan persoonan lisäksi haluan nostaa esille erittäin positiivisen ja suora selkäisen asenteen. Tappion hetkelläkin katse on suunnattu eteenpäin parempaan huomiseen.

5 tykkäystä

Sopii varmaan paremmin tänne kuin tuonne postauksen alkuperäiseen ketjuun.

Olisi kiva tietää, että millähän ihmeen matematiikalla sää voit tämmöstä väittää? Lottovoiton todennäköisyys nyt kuitenkin on se 1:15 000 000. Jos tää oli huumorilla tarkoitettu provo tms, niin ei ainakaan mulle auennut. Sulla muutenkin tuntuisi olevan aika vähättelevä asenne koko aihetta kohtaan.

Tämä ei siis ollut negatiivista palautetta, ainoastaan palautetta. Kaikilla meillä on omat mielipiteemme ja asenteemme. :pray:

1 tykkäys

Meni tunteisiin tämä viesti, vaikka sinua kovin hyvin tunnekkaan. Niinpä päätin ostaa sulle joululahjan. Lahja löytyy meidän Tappara sivulta. Hyvvee joulua :heart:

24 tykkäystä

Nyt on kyä yks parhaimmista joululahjoista ikinä, kiitos! :blue_heart: Jouluja myös sinne!

20 tykkäystä

Lipun arvoinen koska ei liity Domiin millään tavalla. Punainen talouspolitiiikka ei ole niin lähellä sydäntäni että Marinin arvostelu satuttaisi :smile:

Lisäys. Kättä pystyyn Domin ketjun sytyttämisestä. Empä muistanut mille kierroksille tuo aihe lähtee. Mennään eteenpäin.

3 tykkäystä

Mikä on mielestäsi hyväksyttävä syy olla noudattamatta maskinkäyttöohjeistusta? En ymmärrä miksi haluat syyllistää täällä ihmisiä, jotka ovat huolissaan omasta ja läheistensä terveydestä ja jopa hengestä.

12 tykkäystä

Olin tulossa sanomaan samaa. Ihmettelen tätä ”ei saa syyllistää” -puhetapaa muutenkin kuin koronan kohdalla, mutta erityisesti koronan kohdalla.

Toisin kuin vaikka tupakointi tai muu itsensä vahingoittaminen, mikä oikeasti on enimmäkseen ihmisen oma asia (ei mennä nyt sairaanhoidon menoihin tässä), koronassa ollaan kaikki samassa veneessä ja toisten törttöily voi vaikuttaa todella paljon muitten elämään (ja kuolemaan) joko suoraan tai epäsuorasti. Samoin epäsuoria vaikutuksia on esimerkiksi talouteen yms.

Jos joku syytää vaikka taskustaan roskia julkiseen puistoon/kadulle, niin eikö siitäkään saa huomauttaa tai asiaa nostaa esille, vai onko sekin ”syyllistämistä”? Tai jos rattijuoppo ajaa jonkun hengiltä, niin todetaanko silloinkin, että ihmisiä nyt vaan on erilaisia, keskitys nyt vaan omaan ajamiseesi?

Minusta ihmisten välinpitämättömyys on hyvä nostaa esille, koska muuten voi syntyä kuva, että sillä ei ole väliä.

Ja joo, tämä korona-aika on kyllä koetellut todella pahasti omaa, ennestäänkin heikoissa kantimissa ollutta, uskoa ihmisten fiksuuteen.

18 tykkäystä

Kyse on suosituksesta. Kenenkään ei ole pakko käyttää maskia. Maski on aivan turha jos etäisyyttä pystyy pitämään.

4 tykkäystä

Kaupassa tämä ei onnistu aina. Pakko se (esim. kinkku) on hakea hyllyltä, eikä voi vaikuttaa jos joku tulee perästä hönkimään niskaan ilman maskia. Tästähän alunperin käsittääkseni oli kyse.

3 tykkäystä

Minun mielipiteelläni asiasta ei sinänsä ole kovin suurta merkitystä. Suurempaa merkitystä on sillä, että tulkitset tuollaisen kommentin “viattomaksi huoleksi kanssaihmisen terveydestä.” Olkaa toistenne terveydestä niin paljon huolissaan kuin haluatte, mutta asian voi esittää omasta näkökulmastani vähän toisellakin tavalla. P.S. montako kaverianne ootte saaneet lopettamaan tupakoinnin tai alkoholin haukkumalla häntä idiootiksi? Jos pääsette hyviin tuloksiin niin onnea.

En valitse kinkkua 15min. Ei se nyt kertahönkäisyllä tartu. Samanlailla se hengitysilma maskin reunalta tulee.

2 tykkäystä