Kadonneet, vaienneet tapparacolaiset

Tässä ketjussa kaipailemme jäseniä jotka ovat syystä tai toisesta kadonneet tai vaienneet palstalta. Missä luuraa aikaisemmin niin aktiivinen @Lallu? Viimeksi joskus viime vuoden joulukuussa havainto- Laitetaan tähän vielä kaipauksen asteesta kertova pläjäys.

5 tykkäystä

Nyt aukee kyllä niin loistavia ketjuja tämän tästä, että on kyllä foorumin superlavvantai menossa. Uskon, että joukkue palkitsee tämän tänään vakuuttavalla esityksellä.

7 tykkäystä

Hihii :grin:

Vai on minua kaivattu? :smile: Joutuu varmaan tekemään sitten kam päkin :wink: Tällä kaudella kausarikin on veroittanut osallistumista ainakin otteluseurantoihin, ei viitti siellä luuri kädessä istua, mutta täytyypä nyt skarpata muilla saroilla sitten sen edestä :innocent:

17 tykkäystä

Minulla oli tappara.infosta ikävä @Ansakorpi ja hän on ainakin parantanut tapojaan viime aikoina ja näyttäynyt ainakin silloin tällöin täällä :slight_smile:

Tappara infossa oli mazza.

Olin monessa asiassa samoilla linjoilla kyseisen nimimerkin kanssa. Toisella nimimerkillä täällä?

1 tykkäys

Infon puolella oli kankaantaan profeetta. Onko nimimerkki vaihtunut vai lopettanut vain kirjoittamisen?

5 tykkäystä

@Sasha-16 ei ole myöskään näkynyt hetkeen viimeisin havainto joulukuussa.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jatkoajan keskustelupalsta

Yleisesti varmaan kaikkien parempi olla hiljaa mikäli joku on vaihtanut nimimerkkiä eikä sitä halua tuoda julki. Tämä siis jos sattuu tietämään nickien vaihtamisesta.

Nimimerkki @Skone ei ole kirjoittanut yhtään viestiä kipinävahdin jälkeen?

Mode-edit. Oletan, että oli tarkoitettu tähän ketjuun eikä liity Tapparan markkinointiin.

Oma edit. Mikäs muu toimintaa ohjaisi, jos ei oletukset.

16 Helmikuuta viimeksi paikalla

Missä on vanhan palstan @tapsa34 ?

2 tykkäystä

Asiallinen kysymys. Tapsan ikipositiivista meininkiä kaivataan.

Kadonneiden käyttäjien perään voi kysellä täällä.

1 tykkäys

Hyvä muistutus, pitäisihän se arvata että täälä on ketju valmiina joka asiaan.

Tuolla mediaketjussa oli linkki vanhaan infon ketjuun Aamulehdestä ja sen Ilveskeskeisyydestä. Pitkästä aikaa avasin infon sivuja ja kylläpä tuli nostalginen olo. Törmäsin heti nimimerkkiin screamager, onkohan täällä vielä joukossamme? Todella asiallista tekstiä taannoin.

2 tykkäystä

@Battleaxe73 on ja kulkee nimellä @Sekera

Tai sit mä oon kujalla :smiley:

1 tykkäys

Henkka? Taisi olla yksi Staffeistakin?

Screamager on ollut infossa aktiivinen käyttäjä viimeisenä 15minuuttina. Pääseekö sinne kirjautumaan yhä?