En tiedä, onko asia uuden ketjun arvoinen, mutta kun tässä keväällä on aina kaikenlaisia hömpötyksiä eikä pelkästään vähiten kipinävahti niin kuten varmaan kaikki ovat huomanneet itsekin viihdyn tällä foorumilla aika paljon vapaa-ajastani. Tulin seuranneeksi eri käyttäjien yhteenvetoja ja huomasin, että Treppu on lähes jokaisen vakiokäyttäjän vakiotykkääjä Treppu kommentoi maltillisesti, mutta tykkää sadoista viesteistä varmaan päivittäin. Koska olen huomannut, että en ole suinkaan ainoa käyttäjä, jonka viesteihin Treppu on suoraan sanoen rakastunut, haluaisinkin kerätä pienen listan kaikista, joiden viesteistä kaikista eniten tykännyt käyttäjä on Treppu
Päivittelen listaa tähän avausviestiin xD (jos moderaattorit eivät sitten katso, että tämä on jonkun toisen ketjun asia tai mitään sanomattoman turha asia)
Niin näkyy minullekin näemmä uloskirjautuneena. Syy on selvä: valvoja-alue. Näköjään siellä annetut tykkäysmäärät näkyvät tilastoissa vain niille, joille valvoja-alue näkyy.
Virallisesti voidaan siis ajatella, että @Treppu on ykkönen myös minun kohdallani.
Joo mullla oli sama tilanne.Treppu ei ole tykännyt kertaakaan ?Joo näin on.Tosin eipä mun viesteistä kauhean moni muukan ole tykännyt usein.Mutta ei se haittaa näillä mennään.