Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

En tiedä, onko asia uuden ketjun arvoinen, mutta kun tässä keväällä on aina kaikenlaisia hömpötyksiä eikä pelkästään vähiten kipinävahti niin kuten varmaan kaikki ovat huomanneet itsekin viihdyn tällä foorumilla aika paljon vapaa-ajastani. Tulin seuranneeksi eri käyttäjien yhteenvetoja ja huomasin, että Treppu on lähes jokaisen vakiokäyttäjän vakiotykkääjä :smiley: Treppu kommentoi maltillisesti, mutta tykkää sadoista viesteistä varmaan päivittäin. Koska olen huomannut, että en ole suinkaan ainoa käyttäjä, jonka viesteihin Treppu on suoraan sanoen rakastunut, haluaisinkin kerätä pienen listan kaikista, joiden viesteistä kaikista eniten tykännyt käyttäjä on Treppu :smiley:

Päivittelen listaa tähän avausviestiin xD (jos moderaattorit eivät sitten katso, että tämä on jonkun toisen ketjun asia tai mitään sanomattoman turha asia) :wink:

Lisätään avausviestiin @Fever in tuoma listaus statistiikoista
https://tappara.co/users?order=likes_given&period=all

Lista:
peterra
Ljpp
Messi
Iceman
Kilo
gatecrasher
Devilady
Donizimo
Fever
Nuti
Maalivahti
Rizka
Eki
Rantt3
Oijennus
Pukka
Baldie

Tykkäystaistelun häviäjälista (Trepun kehittymisseuranta):
Varilasit

8 tykkäystä

No tottakai Treppu rakastaa mun (harvoja ja tarkkaan harkittuja) kirjoituksia :heart:

6 tykkäystä

Trepun profiilista löytyy myös “eniten tykkäyksiä annettu” -lista:

ljpp 340
Messi 276
peterra 269
Iceman 203
Kilo 188
gatecrasher 161

Luonnollisesti Treppu on mulla henkilökohtaisena ykkösenä.

5 tykkäystä

@Kilo tsekkasin itse tässä ihan omaksi ilokseni näitä vakiokasvoja ja Treppu on jokaisen ykköstykkääjä tähän mennessä :smiley:

3 tykkäystä

Trepun antamien tykkäysten määrä on myös häkellyttävä ~5900. Mä en ole eläessäni edes painanut hiiren nappia noin montaa kertaa.

13 tykkäystä


Muut tulee tasaseti perässä mutta sitten on treppu :smiley:

3 tykkäystä

@Donizimo Treppu hakenut sun kohdalla jopa pienen kaulan :smiley: Ei oo lähintä uhkaajaa ees xD

4 tykkäystä

https://tappara.co/users?order=likes_given&period=all

Treppu dominoi annettujen tykkäysten tilastoa, kakkonen (@Nuti) ei ole jakanut puoliakaan siitä rakkaudesta mitä Treppu. :slight_smile:

5 tykkäystä

Minullekin on tullut eniten tykkäyksiä Trepulta. Näköjään johdan hänelle annetuissa tykkäyksissä. Tsempatkaapas te muut! :slight_smile:

Pitäisikö tuo sydän tehdä suuremmaksi, että siihen olisi helpompaa hiirellä osua?

2 tykkäystä

Mistä löydät kommentteja?! :smiley:

2 tykkäystä

Onhan niitä vaikka kuinka. Profiili - Treppu - Tappara.co

Kaikkihan toki muistavat vielä viestit, joissa oli se Ilves-avatar… ja kuinka hartaasti odotettiin Lajusen maalia…

4 tykkäystä

Onko täällä muita, joista Treppu ei tykkää eniten? Mun viesteistä @iceman on tykännyt 150 kertaa ja @Treppu vain surkeat 136 kertaa.

5 tykkäystä

Ja mää rakastan kans sun kirjotuksia

E. Ehän tuo Treppukaan oel tykänny ku 276 kertaa minun typeristä kommenteista ja vastannutkin suoraan jotain 30 kertaa. Taitaa olla Messin poikia :smiley:

5 tykkäystä

Mulle sun yhteenveto sanoo, että Treppu on ykkösenä? :open_mouth:

@Messi
Älä nyt höpötä :wink: Mä oon täs ihan peräs tulos :smiley:

3 tykkäystä

Niin näkyy minullekin näemmä uloskirjautuneena. Syy on selvä: valvoja-alue. Näköjään siellä annetut tykkäysmäärät näkyvät tilastoissa vain niille, joille valvoja-alue näkyy.

Virallisesti voidaan siis ajatella, että @Treppu on ykkönen myös minun kohdallani.

3 tykkäystä

Mulle @Treppu on antanut 57 tykkäystä, kun toisiksi eniten tykkäyksiä on antanut @Nuti, 19 kappaletta. Selvä homma siis! :slight_smile:

4 tykkäystä

Aijai… Tiukka kisa päällä :joy:

3 tykkäystä

Hep, treppu kärjessä selkeällä erolla.

2 tykkäystä

Joo mullla oli sama tilanne.Treppu ei ole tykännyt kertaakaan ?Joo näin on.Tosin eipä mun viesteistä kauhean moni muukan ole tykännyt usein.Mutta ei se haittaa näillä mennään.

7 tykkäystä

Ei pidä heittäytyä marttyyriksi. :grinning:

2 tykkäystä