Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

En mä niin väittänytkään.Enkä pyydä erityisesti tykkäyksiä.Jokaisella on oma tyylinsä.Toiset kirjoittaa ja toiset lukevat tätä palstaa aika paljon.Jotkut taas tykkäilevät eivätkä usein kommentoi.

3 tykkäystä

Mutta eikö Pohjois-Pohjanmaalta lähtöisin olevan jurottajan (sellaisen kuin minä) tykkäämisen osoittamiset pidä kertoa vähintään kymmenellä, että todellinen taso selviää? Meillä päin esim. miehet eivät halaa kuin n. kerran 25 vuodessa ja vain omaa vaimoaan. “Minä rakastan sinua”-repliikkiäkään ei kuule kuin ehkä jonkun vähän heikompitasoisen kesäteatteriesityksen teennäisissä vuorosanoissa. :slight_smile:

9 tykkäystä

No ei täälläkään. Toisten vaimoja sitten useammin…

9 tykkäystä

Mullakin Treppu on kivasti 82 :heart: antanut, seuraavana perässä tulee Soossi & Nuti siinä kolmenkympin kieppeillä :smiley:

3 tykkäystä

Treppu on kyllä varmaa ihan shokissa kun tulee tänne :smiley:

4 tykkäystä

Joo, vaihtaa nimensä

1 tykkäys

Tai sitten tulee, näkee ja tykkää.

4 tykkäystä

Treppu on muuten myös Twitterissä meikäläisen aktiivisin tykkääjä :heart:

4 tykkäystä

Ehkä tämän ketjun nimen voisi muuttaa muotoon “Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot” ja tähän voisi kerätä muitakin havaintoja?

5 tykkäystä

Miten tän listan löytää?

Oman profiilin yhteenveto, painat yläkulmassa omaa “kuvaa” sieltä yläreunasta asetuksia ja sit sieltä yhteenvetoa.

3 tykkäystä

Kiitosta. Treppuhan siellä kärjessä komeili, vaikka ei musta kyllä näköjään paljoa ole täällä tykätty. :wink:

3 tykkäystä

Kirjoita 4 000 viestiä vuodessa, niin aletaan tykkäämään.

2 tykkäystä

Vaihtuuko nimen lisäksi myös avatar…??:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Olet jäljillä…Tätä haettiin.:thumbsup:

1 tykkäys

Johtuneeko nimimerkistä, mutta sulla on aika hyvin naisilta tykkäyksiä.

6 tykkäystä