Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Kun ei vaan iskisi muille perisuomalainen naapurikateus…:laughing:

:joy: Ei kyllä se on kalukateus.

3 tykkäystä

Tästä siis kyse??
Turos Hevi Gee-ralli linkin takana.

Mitäpä sitä toistelemaan asioita solkenaan, kun voi vain tykätä? :smile:

No ilmanmuuta @Devilady ! :kissing_heart:

@Varilasit Sieltähän se eka tykkäys tuli! :slight_smile:

@Rantt3 Oikeesti? O-o

@Donizimo No kyllä se vähän ihmetetytti, kun ilmoituksia oli iso kasa! :sweat_smile:

@Messi Ennemmin vaihtuu profiilikuva kuin tää nickki! :heart:

15 tykkäystä

Olinko eka tykkääjä?

2 tykkäystä

Olit! Onneksi olkoon! :tada:

2 tykkäystä

Millä ihmeellä @Treppu on pystynyt rakastamaan niin paljon? Olen tänään tykännyt ~ 20 viestejä ja ilmoittelee isoveli että nyt olet rakastelut riittävästi tälle päivälle! Tahtoo vielä!

1 tykkäys

Itselle tuli sama @krobbe mutta ilmeisesti pystyt kuitenkin edelleen jakelemaan rakkautta :smiley: Treppu saa tuon rakkausviestin joka päivä :wink:

Tää foorumi on ollut pystyssä tuollaisen rapian vuoden (keskiarvoisesti varmaan jonkun 370 päivää) ja laskeskelin, että Trepulla on n. 5000 tykkäystä tässä ajassa. Tämä tarkoittaa keskiarvoisesti niinkin vähän kuin 15 tykkäystä / päivä. Rakkaus taidetaan kieltää 20 kohdalla?

2 tykkäystä

Numerosi on väärin, mutta keskiarvo on oikein. Maagista! Olin meinaan laskemassa keskiarvoa myös. Trepun profiilissa on lukemat: 6000 annettua tykkäystä, 389 päivänä vieraillut palstalla. Eilen tykkäykset taisi olla vielä 5,9 k:ssa…

Lisäys: joo, kun hiiren vie luvun päälle tulee tarkka luku. Trepulla on 6002 annettua tykkäystä.

Tämän myötä Trepulle Noobelin rakkaudentunnustuspalkinto?

6 tykkäystä

Ihme juttu, esim. Krobbe on antanut tänään jotain 95 tykkäystä, ei kai noissa rajoja ole???

Rajat ovat olemassa, mutta ne ovat korkeat. Luottamustasolla 1 on käytössä 50 tykkäystä, luottamustasolla 2 on 75 tykkäystä ja luottamustasolla 3 on 100 tykkäystä, mikäli oikein tulkitsen ja olettaen, ettei Discoursen oletusasetuksiin ole koskettu. @krobbe voisi vielä muutamasta viestistä tykätä tänään niin saadaan selvyys. :slight_smile:

4 tykkäystä

Joo, se sanoo väliin että saat tykätä määrätyn minuutti määrän jälkeen taas!

5 tykkäystä

Itse asiassa eilen oli useaan viikkoon ensimmäinen kerta, kun valitti että pitää odottaa tunti. :smiley:

4 tykkäystä

No oli se varmaan kidutusta

3 tykkäystä

@Treppu kärjessä täälläkin :smile:

3 tykkäystä

Meinasin jo hypätä parvekkeelta kunnes muistin että huomenna on pelipäivä.

3 tykkäystä

Mulla ykkösenä komeilee @Nuti :slight_smile:

3 tykkäystä

Miksei viesteihin voi antaa myös palautetta ei tykkää. Minä ainakin haluaisin olla vuoden palstan pissapää, sillä silloin on saannut eniten keskustelua osakseen. Täällä kun saa tykkäyksiä, vaikka vastaisi pelkästään " niinpä".

2 tykkäystä

Kolme :heart: uupuu 100 tykkäyksestä. Harmi kun ei voi tykätä tuplasti, sen verta upea kuva! :heart_eyes:

4 tykkäystä