Kadonneet, vaienneet tapparacolaiset

Mazza/Corkscrew?

2 tykkäystä

Kokeillaan. @Henkka Moro!
Ja moro @Battleaxe73’llekin.

Kyllä tuonne .infoon ainakin itse olen päässyt kirjautumaan ja kirjoittamaankin pystyy. En tiedä onko tämä tarkoituksenmukaista @ljpp?

No todella asiallista tekstiä sitä tulee sitten edelleen :+1:

1 tykkäys

Jos siellä vielä kirjoitellaan, niin monikohan lukee? Ehkä siellä on menossa ihan omat keskustelut :grin: En tosiaan itse ole piitkään aikaan vieraillut.

Sielä mitään keskustella

3 tykkäystä

Ehkä siellä on kauhee negailu menossa, vieläkin pelkäävät, että Ipa vie :wink: Kyllä siellä ainakin Rautakorven haamu varmaan vääntää tarinaa.

Ei vaan, kävin katsomassa juuri, niin joulukuussa on ilmeisesti laitettu vain lukutilaan.

Ei kai täs mihinkään kadottu oo. :slight_smile: En vaan jaksa kirjoitella kuin Jatkoaikaan, samalla identtisellä nimimerkillä.

1 tykkäys

Jos jaksat niitä pelaajakohtasia tilastoja tehdä, kopsaa ihmeessä ne tännekin. Ne on huippuja ja jatkoaika HIFKIä vastaan on semmonen paikka, että mää ainaki taidan jättää sen aika vähälle huomiolle.

Modejen yksinoikeus, jos pystyy kirjoittamaan. Meiltä tavantallaajilta kirjoittaminen Infoon on estetty.

3 tykkäystä

@rinne Where r u?

Jos yhtää lohduttaa niin ainakin Rinne on kirjoittanut Jatkoaikaan vielä 25.5. Eiköhän mies vietä ansaittua kesälomaa :slight_smile:

4 tykkäystä

Minne veli @Paragon on kadonnut? Ei ole Hessu-avataria näkynyt pitkään aikaan :open_mouth:

Tsekkaapa nyt tuosta, kun itse laitoit asian vireille. On pyytänyt poistoa, joten tuskin on tulossa takaisin. Siis kun klikkaat @Paragon näet.

Kaikkea sitä. En mä @peterra uskonut, että täällä oikeasti oli minua kaipailtu. Noh, ihmeiden aika ei ole ohi.

[quote=“Treppu, post:30, topic:3874, full:true”]
@rinne Where r u?
[/quote]Moi.

Menköön nyt samalla ilmoitusluontoisena asiana, ettei tarvi enempää kaipailla. Kesän aikana on aika turha odotella minun panostani tällä palstalla. Katsellaan syksymmällä Liiga-kauden alkaessa, jos jaksaisi aktivoitua täälläkin taas kirjoittelemaan. Kiekkopalstat eivät kuulu kesäaktiviteettieni osalta ihan sinne prioriteettilistan kärkeen…

Leppoisaa kesää itse kullekin!

15 tykkäystä

@krobbe mää kaipailen…

9 tykkäystä

Joo poistuin ja tarkoitus oli pysyäkin poissa ja vain seurata keskusteluja mutta eihän siitä sitten mitään tullut kun koko ajan teki mieli kommentoida.
Yritin aktivoida Paragonin uudestaan mutta se ei onnistunut joten vaihdoin nimimerkkiä.
Mulle on muuten oltu kiltinpiä tällä nimimerkillä, tiedä sitten mistä johtuu:smirk:

Älkää tuomitko mua sillä en suunnitellut tätä mitenkään eikä tähän liity mitään draamaa, oli vain tarkoitus ottaa etäisyyttä lajin seuraamiselta mutta eihän se onnistu enää millään eikä se haittaa:slight_smile:

6 tykkäystä

@Pirlo ei Tappara-yhteisöstä noin vaan erossa pysytä :smiley: T: oon yrittänyt monta kertaa :smiley:

4 tykkäystä

Eikä se haittaa kun tää on niin monipuolinen ja hyvin hoidettu foorumi että mielellään täällä on.

3 tykkäystä

Tuttu tunne aina pleijareiden aikana kun joku Kärpät vie toisen mestaruuden putkeen tai joku Ilves meinaa tiputtaa puolivälierissä. “Ens kaudella otan kyllä vähän etäisyyttä lajiin…”

4 tykkäystä

Missähän hän on nyt?

Vai vaeltaako edelleen keskuudessamme eri nimellä?

1 tykkäys