Kadonneet, vaienneet tapparacolaiset

Jos @krobbe työstää meille uutta rikosromaania. :+1:t3:

3 tykkäystä

Takaisin rivissä, nyt loppu kesäloma, sillä pelit alkavat tänään!

21 tykkäystä

Welcome back ja toivotaan hyvää uutta kautta - kaikille!

4 tykkäystä

Nyt kaksi asiaa:

1. @Vilttitossu, alappa taas aktivoitumaan ja tule terävine kommentteinesi takaisin. Minä ainakin voisin luvata olla eri mieltä…ainaki kerran kuukaudessa.

2. @Ioni, sama juttu sinne. Tuo järjen ääni näihin keskusteluihin.

1 tykkäys

Vilttitossu on ottanu bannit itselleen.

1 tykkäys

Kyllä minä sen tiedän, mutta siltikki

E: siltikki on Koillis-Lappilainen sanonta, tai ainakin luulen niin.
Mitähän tuo tarkoittais?

vaikkapa että siitä huolimatta, kuitenkin, joka tapauksessa

2 tykkäystä

Aika jännä ilmaisu, siltikki…:grinning:
Jotain murretta joukossa, kenties?

Onhan se paluu tehtävä kun veli Messi näin kutsuu. Saattaa hetki mennä ennen kuin pääsee kaikista aiheista taas jyvälle, mutta aikahan ei tästä maailmasta kesken lopu :smiley:

9 tykkäystä

Vietin kesän hiljaiseloa palstalta, joten en ole kaikista palsta tapahtumista selvillä… eniten jäi kyitenkin askarruttamaan, että minne @peterra on kadonnut?

Katso tuolta lisää:

1 tykkäys

Ok. Kiitos. Jäin kaipailemaan @peterran analyyseja, vaikka tiedän, ettei kaikki niistä piittaakaan.

3 tykkäystä

Kohtahan @peterra tekee comebackin :slight_smile:

1 tykkäys

@peterra: Alahan valmistautua henkisesti comebackiin. Täällä me varttoillaan jo…:slight_smile:

2 tykkäystä

Niin @peterra , näytöt on putsattu, näppäimistöt vaihdetu, hiirikin on uusilla pattereilla ja luonnollisesti prosessorit ylikellotettu. Sekä lukulasit pesty.
Olemme teknisellä tasolla vamiina :smile:

4 tykkäystä

Peterra on valmistellut muutamia tekstejä koko kesän ja läväyttää ne kaikessa komeudessaan kerralla tiskiin. Siinä sitä sitten on pariksi päiväksi kertomakirjallisuutta :smiley:

24 tykkäystä

Jahas, pitääkin hankkia toinen monitori ja kääntää se 90-astetta pystyasentoon.

9 tykkäystä

@art 'ia kaipailen. Kellään mitään tietoa?

1 tykkäys

@gatecrasher?

Hyvä huomio @catenaccio

Kertoisko tuo tauko paikalla nimimerkin alapuolella jotain? Kyseessä on kyllä yhteisön kannalta merkittävä hahmo. Toivottavasti tauko ei ole kovin pitkä.