Jos @krobbe työstää meille uutta rikosromaania.
Takaisin rivissä, nyt loppu kesäloma, sillä pelit alkavat tänään!
Welcome back ja toivotaan hyvää uutta kautta - kaikille!
Nyt kaksi asiaa:
-
@Vilttitossu, alappa taas aktivoitumaan ja tule terävine kommentteinesi takaisin. Minä ainakin voisin luvata olla eri mieltä…ainaki kerran kuukaudessa.
-
@Ioni, sama juttu sinne. Tuo järjen ääni näihin keskusteluihin.
Vilttitossu on ottanu bannit itselleen.
Kyllä minä sen tiedän, mutta siltikki
E: siltikki on Koillis-Lappilainen sanonta, tai ainakin luulen niin.
Mitähän tuo tarkoittais?
vaikkapa että siitä huolimatta, kuitenkin, joka tapauksessa
Aika jännä ilmaisu, siltikki…
Jotain murretta joukossa, kenties?
Onhan se paluu tehtävä kun veli Messi näin kutsuu. Saattaa hetki mennä ennen kuin pääsee kaikista aiheista taas jyvälle, mutta aikahan ei tästä maailmasta kesken lopu
Vietin kesän hiljaiseloa palstalta, joten en ole kaikista palsta tapahtumista selvillä… eniten jäi kyitenkin askarruttamaan, että minne @peterra on kadonnut?
Katso tuolta lisää:
Ok. Kiitos. Jäin kaipailemaan @peterran analyyseja, vaikka tiedän, ettei kaikki niistä piittaakaan.
Kohtahan @peterra tekee comebackin
@peterra: Alahan valmistautua henkisesti comebackiin. Täällä me varttoillaan jo…
Niin @peterra , näytöt on putsattu, näppäimistöt vaihdetu, hiirikin on uusilla pattereilla ja luonnollisesti prosessorit ylikellotettu. Sekä lukulasit pesty.
Olemme teknisellä tasolla vamiina
Peterra on valmistellut muutamia tekstejä koko kesän ja läväyttää ne kaikessa komeudessaan kerralla tiskiin. Siinä sitä sitten on pariksi päiväksi kertomakirjallisuutta
Jahas, pitääkin hankkia toinen monitori ja kääntää se 90-astetta pystyasentoon.
@art 'ia kaipailen. Kellään mitään tietoa?
Hyvä huomio @catenaccio
Kertoisko tuo tauko paikalla nimimerkin alapuolella jotain? Kyseessä on kyllä yhteisön kannalta merkittävä hahmo. Toivottavasti tauko ei ole kovin pitkä.