Palautetta kanssakeskustelijoille

Pahoittelen todella syvästi sinulle aiheuttamaani mielipahaa, en huomannut tuota viestiä. Parannan tapani.

Menin vaihtaan kuvaa taulukoks, ni eiköhän joidenki pelien tilastot ollu päivitetty ja taulukko muuttunu niin huonoks tapparalaisittain, etten nyt korjaa, mutta muistan ens kerralla.

1 tykkäys

Hienoa nähdä kuinka “takit kääntyy ympäri” osalla porukasta harjoituspelien jälkeen. :+1:

Kyllähän se vit***aa kun pientä oravaa jonka käpy on jäässä jos pelit ei kulje, mutta takin kääntämiseen vaaditaan vaaditaan totaalinen kastraatio.
Tätä vaaraahan nyt ei ole.

1 tykkäys

Olenko kääntänyt takkia sitten harjoituspelien? En meinaan yhtään muista mitä silloin kirjoitin, niin sillä lähinnä ajattelin, että kuulunko joukkoon. Sen muistan, että keväällä kirjoitin Jatkoaikaan pitkän avautumisen Tapparan tiimoilta, ja pelkään, että joku kaivaa sen esiin. En sitäkään ihan muista, että mikä kaikki silloin harmitti. Välillä Tapparan tiimoilta harmittaa, kuten tänään harmitti 4-3 ylivoima (ja ylivoimat ylipäätään). Lisäksi pieni taustaharmitus on koko ajan kohujunnujen osalta.

Positiivinen palaute ainakin @Naapuri ja @Nuti. Pystyvät kerta toisensa jälkeen vierasleiriläisinä asialliseen keskusteluun. Varsinkin @Naapuri, jonka joukkue kyntää nyt aika syvällä.

11 tykkäystä

Itse kaipailisin aktiivisuutta myös muille ”ulkkareille”.
Missä luuraavat ainakin Pata- ja Pelikaanijäsenet?
Olisi kiva kuulla kauden alun tunteita myös heidän värilasiensa takaa.

2 tykkäystä

Oli muuten loistava kuunnelmasarja

2 tykkäystä

Kiitos positiivisesta palautteesta. Ei kyntäminen koskaan hyvältä tosiaan tunnu, mutta vuosikausiin ei uskoni joukkueeseen ole ollut näin korkealla, joten helppo pysyä keskusteluissa asialinjalla. Uskokaa, tai ette, mutta Ilves tulee vielä tuolta vauhdilla ylös syksyn aikana.

7 tykkäystä

Pakko nostaa tuota palautetta myös itseltä, että @Naapuri on ollut nyt vaikealla hetkellä ihan ytimessä. Joskus sydämistyin tässä ketjussa, kun ei huomata kehitystä - minua mollataan pitkistä viesteistä.

Naapuri on ottanut isoja steppejä poistamalla turhat provot viesteistä. Asiakeskustelua Ilveksestä ja hyökkää asian kimppuun - ei henkilön. Hyvää edustamista.

Joka kausi täytyy aina muistaa kiittää näitä vierasfaneja, jotka ovat tulleet foorumille rikastuttamaan näkökulmilla ja pääsee paremmin sisään myös heidän tilanteeseensa ja pelilliseen sisältöön latteuksien sijaan.

Eli lisätään vielä nostoja:
@Raumalainen hyvää tekemistä
@terppp taso pysyy
@Nuti hienosti mukana
@Naapuri ei provoja, paljon asiaa
@Kissapeto samaa settiä kuin Naapurilla
@Patanen vähän voisi olla aktiivisempi, mutta hyvää kontribuutiota, kun ehtii kirjoittaa

9 tykkäystä

Jaa, se oli haaste. :joy: Se kuulosti enemmän utelulta. :grin:

Mä otan vastuun Tepsi-pelin kirjoittamisesta! :sunglasses:

2 tykkäystä

Täällä on oikeasti hyvää ja intohimoista porukkaa. Erimielisyydet veskaripeluutuksestakin vain korostaa sitä intohimoa, jolla kannatetaan. Ei olla kylmiltään katsomoissa :wink:

5 tykkäystä

Himpun verran periaatteellinen vastaus. Mistä tiedän että saan omani takaisin ja se että kauanko tuossa kuluu ylimääräistä aikaa. Varsinkin jos tuonne tulee paljon porukkaa ja “kaikilla” on sateenvarjot. Onko luovutuskäytäntö kovin jouhea kun jengi haluaa pihalle hallista.

Myöskään hallille en halua jättää autoa koska se maksaa + poislähtö on aivan hanurista, joten auton jätän mielelläni kauemmas → Sontsa “pakollinen”.

2 tykkäystä

Eikä edes koskaan päällä “Marjamäki 3”. Sitten olen todella kujalla. :wink:

1 tykkäys

Juu, eihän mulla koskaan Marjan paitaa oo päällä! :grin: :wink:

1 tykkäys

@eetoli on ollut hyvällä jalalla liikkeellä! :ok_hand:

Pidän paljon pelitapakeskusteluista ja hän ollut niissä mukavan aktiivinen. Viestit ovat avanneet omaa ajattelua ja jotain on tarttunutkin matkaan. On aina ilo oppia pelistä siitä enemmän ymmärtäviltä! Muutenkin kirjoittelu on ollut asiallista ja hyvähenkistä!

12 tykkäystä

Uusi kausi ja uudet kujeet. Kiitos tunnustuksesta - lämmitti mieltä.

Itse en koe olevani kummoinen kiekkotietäjä, kunhan vaan höpisen jotain havaintoja. Tykkään itse myös intohimoisesta keskustelusta ja mielipiteistä. Arvostus palstaveljiä kohtaan on oikeasti suurta (huom. itse en muuten palstaveli -termillä jaottele sukupuolia, joten tasapuolisesti kaikille). Tykkään myös siitä, kun näkemyksiäni haastetaan tai korjataan - koska muiden opastuksella se sokeakin löytää perille :slight_smile:

Annan tähän vielä erityiskiitokset @JiiKoo :lle, kun jakaa noita Rane-klippejä. Kädet tärisee kuulijalla, kun legenda puhuu lajista, jota rakastaa. Toi arvostus muita kohtaan - ja varsinkin nyt viime aikoina IFK:n osalle on jotain sellaista, jota itsekin yritän opetella. On hienoa, että on niitä kilpakumppaneita - vaikka niille joskus/usein häviäisikin. Vanhat katkeruudet Ipa-faneja kohtaan ja myös TPS:ää kohtaan (kevät 2001) alkaa pikkuhiljaa sulaa ja ehkä sieltä löytyy jotain arvokasta hokikamaa sen ikiroudan sisältä.

edit: Cheers mate! Vaihdoin profiilikuvan toivotukselle sopivampaan :smiley:

8 tykkäystä

Nyyh, ei sanakaan palstan IFK kannattajista, taas meitä syrjitään…:disappointed_relieved:

PS. Kirjoitin tämän hieman kieli poskessa, eli ei turhan vakavasti

3 tykkäystä

Hei kamoon!
Kuuunteles miten Rane kehuu teitä!:+1:t2:

2 tykkäystä

@DelJampe erinomaista edustamista :slight_smile:
Olet yksi suosikeista, joten siksi ei erillistä mainintaa.

1 tykkäys