2 posts were merged into an existing topic: Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista
En nyt usko kenenkään tuota kuvaa liputtaneen siksi, että olisivat siitä sisällön takia loukkaantuneet vaan syy löytynee ihan palstan säännöistä.
** * Kuvan tulee olla ketjun sisältöön olennaisesti liittyvä ja siihen lisäarvoa tuottava.**
** * Ns. meemit ja muut itsensä ilmaisuun käytetyt, mutta sisällön kannalta epäolennaiset kuvat eivät ole sallittuja.**
En oikein usko, että tuota olisi hirveän moni nähnyt erityistä lisäarvoa tuovana kuvana ja siksi ovat liputtaneet. Vitsi toki sellainen, että ettei sitä oikein ilman kuvaa voi kertoa.
Voi avata itse jos siltä tuntuu. Ei ole kovinkaan vaikeaa.
Jätän sen mieluummin ammattimiesten hoiviin.
Se on muuten just näin.
Mutta nyt kun täällä oikein palautetta annetaan, niin lupaan koittaa kyseistä hommaa jossain vaiheessa…
Tapparan huikeiden peliesityksien lisäksi otteluseurannat ovat olleet kyllä mielettömiä!
Laadukkaan tilanneseurannan lisäksi on kyllä saanut nauraa vedet silmissä, sen verran rillumareita on ollut. Muistetaan tätä syksyä, silloin kun lento ei ole näin hurjaa. Kuusela-peukku Kaikille.
Lisäksi ei ole ollut mitään kahnauksia pitkään aikaan.
Kaikki on messissä eikä kukaan kahvaa naamaan😁
Tämä näyttää tänään Ilvesfoorumilta. Eikö tosiaan ole muuta mietittävää, kuin naapurin asiat. Pitäskö kysyä ipalaisilta, että yhdistetään nää foorumit, kun täällä puhutaan enemmän molempien seurojen asioista. En kiellä, vaan voitte jatkaa. Minä pysyn pari päivää poissa täältä.
Silloin kun menee hyvin niin ollaan hiljaa. Aika rauhallinen on ollut esimerkiksi Rautakorven ketju, vaikka tämä juuri johdatti joukkueensa uuteen Liigan ennätykseen.
Vastaava tappioputki olisi nostanut hieman eri melutason…
Pyydän, että tarkennat Rautakorven ketjussa on enemmän kehuja kuin vuosiin. Myös tykkäysmäärät ovat korkealla. Ihminen reagoi paremmin negatiivisiin ärsykkeisiin - se on geneettistä.
Itse oon vaimentanut kaikki Ilves-ketjut, kuten myös oikeastaan kaikki muutkin kilpailijat. Ei tuu törmättyä täällä naapureiden asioihin, kun ne ei mua tipan vertaa kiinnosta
Koko #liiga:ilves -alueen voi hiljentää halutessaan, silloin sieltä ei valu mitään etusivulle. Ainakin puhelimella katsottuna aluenäkymän oikeasta yläkulmasta löytyy “pallosymboli”, jota painamalla voi valita “vaimennettu”.
Ilves on päivän kuuma peruna.
Tapparasta ei ole mitään akuuttia. Ihan ok, että vastustajat ovat esillä. Olisihan se höpsöä, jos ei vastustajistakin käytäisi keskustelua. On kuitenkin aika olennainen osa tätä touhua.
Tappara menee tunteisiin, jospa se onkin Ilves? Vakavasti, enemmän ihmettelisin jos täällä ei puhuttaisi kauden ensimmäisistä (ja omasta mielestäni vähän yllättävistä) valmentajapotkuista. Toki, siihen yhdyn, että tällä palstalla on melkoisen paljon eri ketjuja Ilveksestä.
Ja kuten yllä todettua, negasta saa enemmän puhuttavaa.
Minusta on tavallaan ihan luonnollista, että silloin kun menee huonosti/on harmituksen aiheita jne, niin asioista keskustellaan enemmän. Sillä tavoin - keskustelemalla - näitä huolia ja harmituksia päästään purkamaan, mikä on yksi tällaisen keskustelufoorumin tarkoitus ja hyvä puoli.
Tokihan tässä voisi itse kukin alkaa antaa kehuja oikeastaan kaikissa Tappara-aiheisissa ketjuissa, mutta tällaisissa viesteissä ei oikein olisi mitään uutta annettavaa. Foorumin ajattelutavan mukaan tällaisia tilanteita varten on tuo tykkäystoiminto, jonka onkin korkealla tasolla kuten @peterra mainitsi.
Edit: kirjoituserhe.
Olen tullut ainakin itse siihen tulokseen, että foorumilla on tietty osuus käyttäjiä, jotka haluavat puhtaan Tapparafoorumin. Koko Discourse-ajanjakson ajan täällä on käyty erilaisia keskusteluja siitä, mistä kuuluu puhua ja mitkä aiheet pitää olla pinnalla.
Siinä on olemassa eri koulukuntia. Minulle tämä on tällä hetkellä ainoa jääkiekkofoorumi, jonka keskustelussa aidosti haluan olla mukana. Tappara on yksi teemoista, mutta Discourse mahdollistaa myös monikanavaisemman keskustelun, joka on minun mielestäni hyvä.
En silti oleta, että kaikki haluavat asian olevan näin. Itse olen opetellut semmosen rutiinin, että hiljennän ketjut, jotka ärsyttävät heti, kun ne ilmestyvät. Jokaiselle jotakin.
Tappara pelaa Liigaa ja Liigasta on kauhean vaikea keskustella huomioimatta vastustajia.
Täysin samaa mieltä. En itse osaa antaa mitään uutta muita joukkueita koskeviin ketjuihin, mutta lueskelen niitä ajankuluksi erittäin mielelläni (no, ei ole juuri annettavaa Tappara-aiheisiinkaan, mutta kuitenkin).
Tuo hiljennys-toiminto on hyvä, suosittelen lämpimästi jos jokin aihe ei kertakaikkiaan kiinnosta lainkaan.
Onhan täällä paljonkin ketjuja jotka ei kiinnosta, mutta onneksi jo pelkästä otsikosta yleensä näkee kiinnostaako vai ei joten pystyy välttämään kyseisen aiheen näin halutessaan joten ei mua ainakaan oo hiertänyt vaikka joku aihe mikä ei itteä kiinnosta herättäiski täällä keskustelua runsaasti vaikka se ei varsinaisesti liity Tapparaan mitenkään.
Hyvähän se on, että sivusto on aktiivinen ja kaikille riittää keskusteltavaa.
Ja Ilveksen tapauksessa vielä ihan ymmärrettävää koska ennakkoon oli niin kova hypetys päällä.
SG Dynamo Weißwasserin foorumillakin aikoinaan käytiin varmasti samaa keskustelua foorumin puhdaudesta seuran tahkotessa kaksijoukkueisessa DDR:n liigassa. “Rede nicht über die anderen!”