Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Se sun täytyy varmaankin sopia @Domizimo `n kanssa, mulla ei ainakaan tule mitään neronleimausta mieleen. :sweat_smile: Pahoittelen ainakin aiheuttamaani sekaannusta. :sweat_smile:

Olikos Porizimo avaamassa Ässät-pelin ennakkoa? Toivottavasti on aloittanut, muuten tulee pitkä yö.

@Donizimo

4 tykkäystä

Voi vi***u, hidas hämäläinen. Kohta lähtee syyhyään. Jos ei muuta niin pinna :smiley:

6 tykkäystä

Muistutus myös lauantaista @Nuti

Kiitoksia. Koetan jotain väsätä.

4 tykkäystä

@Donizimo hyvin haastettu @Nuti Kärppä-pelin ennakkoon.

2 tykkäystä

Se oli haastettu jo aiemmin :stuck_out_tongue: Muistuttelin vain :smiley:

3 tykkäystä

Tulimies haastoi!

4 tykkäystä

Tulossa on yhteisömme historian ensimmäinen vieraskannattajan otteluennakko?

Ainakin yksi löytyy @terppp in toimesta!

8 tykkäystä

Heitän itse itseni suoraan altaan syvään päähän ja ilmoitan että saa haastaa tähän toimintaan.

3 tykkäystä

Mikä ottelu on seuraavaksi haasteelle vapaana? SaiPa - Tappara 19.10.2019 (La 17:00)?

El Classico menee sitten @Raato :lle!

Näistä tulossa olevien otteluketjujen avaajista voisi laittaa johonkin jonkin listauksen.

2 tykkäystä

On muuten hauska, että jokainen haastetaan vuoronperään tekemään ennakko :smiley: Jännä nähä miten erilaisia ennakkoja porukka vetää :smiley:

4 tykkäystä

Minä ajattelin tehdä latinaksi. Mustela erminea Ouluensis adversus Securis acies Tampere! (Mutta en ole varma tuosta google-kääntäjän latinasta, niin saatte suomeksi.)

Sopiva ajankohta avata ketju lienee saunavuoroni jälkeen, joka päättyy tänä iltana kymmeneltä?

6 tykkäystä

Mää voisin melkei haastaa itteni ekaa Mikkelis pelattavaa pelii, pienellä varauksella kuitenki ku en tiiä viel mite työvuorot menee ja kui ehtii sen puolesta. Tietty jos jollai isompi intohimo siihe, nii voi tehä myös sen :sunglasses:

En tule tule kirjoittamaan otteluennakoita, vaikka kuinka haastaisitte.
Hyviä ennakoita on nyt ollut ja ennenkaikkea helposti luettavia. Hienoa.

1 tykkäys
  • Olen halukas avaamaan jonkin otteluketjun / kirjoittamaan otteluennakon.
  • No voinhan minäkin tehdä sellaisen, jos ei parempia tarjokkaita löydy.
  • En halua tulla haastetuksi tähän ketjun avaamiseen.

0 voters

@Oijennus ja @Messi tullaan taatusti haastamaan.

2 tykkäystä

Pärjääkö, jos laittaa esimerkiksi viisi onelineria peräkkäin?

4 tykkäystä

Tietääkseni kukaan ei ole määritellyt asiaa mitenkään, joten täysi taiteellinen vapaus. Vähän kroppaa likoon!

Tämä haastehomma on kerrassaan mainio juttu. Se voisi tietty olla vaikka oma ketjunsa, jonka avausviestiin päivittyvä lista tjsp.

3 tykkäystä