Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Okei. Taiteellisesti vapaan otteluketjun voin avata, mutta ainoastaan perjantaisin. Esim. ensi viikolla Tappara vs HPK voisi olla minun heiniäni.

E. Ja samalla hoksasin, että tuolloin voisin lähteä paikan päälle katsomaan peliäkin. Olisiko seuralaista tarjolla?

2 tykkäystä

Tuu seisoon niin on! :wink:

1 tykkäys

Tappara - HPK on varattu. Perjantaiksi löytyisi viikkoa myöhemmin Tappara - Ilves.

Tulevat otteluketjut

• Tappara - HPK 18.10.2019 (Pe 18:30) @Superturbo
  • SaiPa - Tappara 19.10.2019 (La 17:00) @Raato
  • Tappara - Sport 23.10.2019 (Ke 18:30) ?
  • Tappara - Ilves 25.10.2019 (Pe 18:30) ?
  • KalPa - Tappara 26.10.2019 (La 18:30) ?
2 tykkäystä

Tappara - Ilves ei varmasti ole minun juttuni.

No ei voi mitään. Haluaisiko @rizka tuon paikallismatsin? Tai Sport-pelin?

Älkäähän ny viikoiksi eteenpäin buukatko. Antaa edellisen tai sitä edellisen ennakon kirjoittajan päättää.

5 tykkäystä

Mieluummin sitä edellisen, kun pelejä on peräkkäisinä päivinäkin. Jokainen ehtii sitten vähintään kolme päivää valmistautua.

Ollaas puheissa tästä!

Kovaa osaamista ja työtä. Taso vaan kasvaa :slight_smile: @Superturbo

3 tykkäystä
  • SaiPa - Tappara 19.10.2019 (La 17:00) @Raato
  • Tappara - Sport 23.10.2019 (Ke 18:30) @Kahvanaama
  • Tappara - Ilves 25.10.2019 (Pe 18:30) ?

Eli Raato haastaa sitten Klasiko-ennakossaan paikallispelin avaajan.

2 tykkäystä

Tämä @ljpp ehdotus haastesysteemistä kiertävällä avaajalla on tuonut mielestäni todella paljon lisää noihin otteluketjuihin. Avaukset tulee luettua tarkemmin, ne ilmestyvät aikaisemmin ja haastaminen näyttää jo sujuvan rutiinilla. Ollaan aina pari peliä edelläkin, joten hienoa hommaa. Hieno systeemi :slight_smile:

7 tykkäystä

On kyllä tullut hienoja alustuksia ja kiva kun vastuu kiertää, jolloin asiasta ei muodostu työn sarkaa jollekin yksittäiselle tai muutamalle käyttäjälle.

25.10 onkin sellainen kuka uskaltaa tulla saunaan tilanne, eli kenet haastetaan paikallispeliin :cat: :thinking:

1 tykkäys

@bastardo haastettiin jo. Laatua on jokaisessa ennakossa ollut.

2 tykkäystä

Tappara - Ilves 25.10. @bastardo
Seuraava peli la 26.10. 18.30 KalPa - Tappara

Nyt päästiin tilanteeseen, että on yksi haaste kerrallaan vetämässä. Mun puolesta bastardo voi vaikka halutessaan haastaa jo lauantaille avaajan, niin jää reagointiaikaa.

1 tykkäys

Mun mielestä on vähintäänkin oikeutettua, että minä valitsen kun @Kahvanaama ollut muuta mietittävää! :joy: Meikäläinenhän hänet haastoi.
Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista - #58 käyttäjältä Nuti
Tuosta kyselystä kun katsoin vastanneita, niin olisiko @totaka86 valmis tekemään? Jos ei niin sitten mä luovutan!

1 tykkäys

Seuraava peli sitten 1.11. Pelicans-Tappara. @bastardo

On hienoa, että on halukkaita avaamaan ketjuja ja tämä idea haastaa seuraava on hyvä. Tämä idea kuolee eittämättä ajan kanssa.
Eli ehdottaisin, että halukkaat kirjoittaa ja sopivat keskenään siitä, kuka ehtii milloinkin kirjoittaa hyviä avauksia.

Mä en kyllä tuohon saumaan pysty ottamaan uutta haastetta ja jätän toistaiseksi osallistumisen kertaluonteiseksi tuon paikallismatsin kanssa.

1 tykkäys

Eikun tarkoitin, että haastat tuohon sit, jos @totaka86 tekee KalPa-pelin.

Joo, tuohon voin pystyä.

Maistuisko @rizka lle tuo 1.11. Pelicans-Tappara…?